• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Dag Stijn,

Ik veronderstel dat de case via het transport "Kiala" is beschadigd? Indien zo moet je de klachtenprocedure via Kiala laten verlopen met de benodigde foto's van de ontvanger. Let op! Duurt echt een hele tijd voordat deze klacht is afgehandeld.

Succes alvast.

9lives wat is da..... lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Beste is een moderator inroepen voor hulp, die kunnen misschien beter raad geven... en hey, verzenden is altijd op eigen risico...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Heb je een link naar de thread?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Al mag ik misschien niet veralgemenen, maar mij zien ze daar alvast niet meer op 9Lives (ook vanwege een zoekertje)
1f621.png
Heb je de foto's intussen?

Verzenden is misschien wel op eigen risico van de koper, toch ben ik van mening dat je deels hier ook verantwoordelijk in mag zijn. Stel jezelf anders eens in de plaats van de koper!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
ik zou eerst al zorgen dat je foto's hebt. en politie.... kan jij ook gerust doen. gewoon langs gaan en zeggen: dit heb ik aan de hand, dus indien iemand een PV laat opmaken daarover: Ik ben dat, ik wil dit zeker oplossen, want (als het klopt) dit is niet hoe ik het verstuurd heb.

Maar, ik ga wel alle stappen eerst bij de verzendfirma enzo.

...Dan kan hij gerust naar de politie gaan, en ben jij ook gerust dat je niet als oplichter in een dossier staat.

...P.S. het kan ook heel goed dat hij een oplichter is. Bijvoorbeeld hij trekt 1 (relatief onschuldig ding stuk/krom) ....Stuurt 1 foto door. En hij probeert te zorgen dat jij het geld terugstort, daarna "belooft" hij om de case terug te sturen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Politie voor een PC kast, het moet niet belachelijker worden.

Dat die koper eerst maar eens foto's stuurt naar jou, want nu kan hij zeggen wat hij wil.

Schoon tweede bericht ook van hem, 'reactief' uhhhhh wat ? Is dat een milde vorm van radioactief
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.693
212
73
Stiibun zei:
Politie voor een PC kast, het moet niet belachelijker worden.

Dat die koper eerst maar eens foto's stuurt naar jou, want nu kan hij zeggen wat hij wil.

Schoon tweede bericht ook van hem, 'reactief' uhhhhh wat ? Is dat een milde vorm van radioactief
263a.png
// Effe meesterke spelen

"Responsief" is het woordje dat hij allicht zocht. Nu, reactief bestaat wel degelijk hé, dat is het tegenovergestelde van "proactief"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.781
427
98
Earth
Hij heeft me 3 fotos gestuurd maar opg eerste zicht nie ik niet veel
2639.png
En nu is het forum weer niet bereikbaar lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.781
427
98
Earth
Ik heb reeds foto's in een apparte pm gestuurd, maar zal ze hier nogmaals aan toevoegen:

26b65a1c602a2ace8bef84b3883ecf98.jpg


19c4dc0bf4884385dcea3cf7d97a90b4.jpg


74499c3a05237e6a10e4071b7892cd11.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.781
427
98
Earth
Ik zie echt niet veel. Het enige dat ik mss zie is dat het front er precies niet goe opzit maar voor hetzelfde geld heeft hij die er gewoon niet goed opgeduwd...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Zou het niet kunnen dat de case gewoon, tijdens het transport is beschadig? Heb dit zelf helaas als verzender ook al meegemaakt, waarbij de twijfel tussenbeiden ergens in het midden moet blijven. Mijn pakket was oerdegelijk ingepakt! Toch kreeg de ontvanger een zwaar toe getakelde inhoud in ruil, net alsof er een vorklift was overgereden.

Zoals ik eerder schreef! Laat de beschadigde verzending gewoon via Kiala afhandelen, dan zijn beide partijen tevree
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Joske007 zei:
Zoals ik eerder schreef! Laat de beschadigde verzending gewoon via Kiala afhandelen, dan zijn beide partijen tevree
263a.png
Lijkt me nu ook wel de beste optie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.169
72
58
Lijkt inderdaad wel dat die kast gevallen is of er is mee gesmeten geweest.;) Gewoon transportschade dus , tja kan je soms voorhebben en is het risico van verzenden. Volgende keer voor je iets verzend neem je een paar foto' s van hoe het eruitbziet voor je het inpakt en dan nog een foto van het ingepakte...heeft hij weinig verhaal ( nu ook want het is zijn woord tegen het uwe end at hem maar naar de politie gaat...die mannen hebben wel wat anders te doen.
1f609.png
)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Als je wil dat de politie luistert moet je maar zeggen dat het verpakt werd door een moslim extremist! ')
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
GVD seg, door sneeuw weggeschoven en iemand anders geraakt. Voorbumper zal vervangen moeten worden. Dit soort dingen kan je wel missen tijdens een bouwproject.
1f621.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Das minder maar kon ook nog veel erger e. Always look on the bright side of life.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Al die idioten die bij het veldrijden langs de kant overdreven staan te zwaaien naar de camera. Meestal nog met hun gsm met het thuisfront in de hand.
 
Laatst bewerkt door een moderator: