• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Kodi topic

Dat is trouwens niet sinds xbmc 13 Ook 12 had er al last van opt einde, heeft niks met xbmc te maken maar met bierdopje en brein zelf.   en nogmaals, dat is geen addon, gewoon een service.

Het is inderdaad een service. Maar als je een service wil toevoegen kom je nog steeds in een menu terecht waar "add-on" boven staat. Tja, hoe moet je het dan noemen? Maar ik begrijp je wel dat je zegt dat het eigenlijk geen add-on meer is. Ik moet je daar wel gelijk bij geven. Het is nu inderdaad een service.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Only a week ago we released the stable version of 13.0 codename “Gotham”. So far, from the responses we have received, people are pretty excited about it and are happily using it. Now that more people are starting to use the stable release, several issues popped up, that we now hope to address with this 13.1 beta1 release. Do note that this release contain only fixes and no new features. So it should be safe to install on top of current 13.0 release.

Fixes
  • * Better recovery of VDPAU on errors.
  • * Fixes for cropping of interlaced content using VDPAU.
  • * Fix for FLAC tracks with large embedded images not playing.
  • * Fix for crash if librtmp wasn’t available.
  • * Fix for ffmpeg building on linux using later versions of librtmp.
  • * Fix for broken m4a, mp4 playback with paplayer.
  • * Fix for the hint text not being shown in editcontrols once unfocused.
  • * Fix minor memory leak in PlayMedia builtin function.
  • * Fix albumartist use in song smartplaylists.
  • * Use unique client broadcast UID in the PVR api.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Binnenkort maar weer eens verdiepen in het gebruik van een externe player voor 3D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie trouwens geen verschil in de weergave van SD content.   Daar zeg je zoiets. Ik heb nog niet getest of die nog werkt. Ik zal eens zoeken hoe mijn scrips er uitzien. Dan kan je daar misschien alvast mee aan de slag. (zal voor vanavond of 't weekend zijn)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil het enkel voor mn 3d films gebruiken Ik heb 2 soorten: - iso bestanden - bdmv formaat maar met een mini iso bestand gemaakt door dvdfab die eerst geladen moet worden   Geen idee of het mogelijk is. bijkomend probleem bij de eerste soort:   Sommige iso bestanden die ik heb zijn 2d en daar mag hij dus niet gebruikt worden   Wel zijn mn sources opgesplitst:   - films - 3d films - kids - 3d kids
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm, dat is inderdaad niet zo eenvoudig als ge uw iso betsanden nog in 2 soorten wilt opsplitsen. Hoe dat werkt weet ik niet. Misschien dat het toch mogelijk is om ook op source te selecteren. Dan zou het geen probleem meer mogen zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En is die mini iso een probleem? Heb zo schrik dat ik ze allemaal opnieuw ga mogen doen, hoewel zoveel zijn het er niet maar toch
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mini Iso ... ken ik eigenlijk niet. Laad je die ook met Virtual Clone Drive of iets gelijkaardigs? Als je die opstart zoals een gewone ISO denk ik dat er geen probleem is. Maar ik ken het niet dus ik kan dat niet met zekerheid zeggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja gewoon mounten Maar vermits dat dit niet echt 1 bestand is , vrees ik ervoor het is gewoon een bdmv structuur en die mini iso staat er gewoon bij, maar je moet wel eerst die mini iso laden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het zijn allemaal pcs he, zelfs een raspberry pi is een pc. Idem voor alle android dingen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, maar ge snapt wel wat ik bedoelde
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat betreft full 3d MVC in xbmc: Ik quote even een dev v xbmc:   [color=rgb(0,0,0);font-family:Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;font-size:13px;background-color:rgb(242,242,242)]"I talked to some ffmpeg guys at LinuxTag exhibition, and MVC is still not on the big radar, especially because it requires fundamental changes to ffmpeg core"[/color]   [color=rgb(0,0,0);font-family:Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;font-size:13px;background-color:rgb(242,242,242)]Nog heel ver af dus ![/color]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Moet je even zoeken op xbmchub, daar heb je icefilms plugin voor xbmc. Ik gebruik het al tijdje, werkt echt wel goed, ook voor 720p content
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is dat ook met nl audio? voor kids?   ohja beta 2 uit v 13.1   Fixes done in 13.1 beta 2
  • * Fix resume point of certain PVR items begin stale on playback.
  • * Fix weirdness when certain TVs query XBMC’s UPnP server and it
    starts running a bunch of add-ons which cause popups on the XBMC

    machine.
  • * Fix crash at exit while airplay is playing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet ik niet, ik denk van niet. Ik gebruik het eigenlijk enkel voor series.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan