Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Een (ht)pc die xbmc erop draait....Puttermansz zei:Ik snap het nog altijd niet zo goed.
Ik heb nu een Synology NAS + Dune mediaplayer en ik stream mijn films via het netwerk. Stel dat ik nu wil overschakelen naar XBMC. Wat heb ik dan nog allemaal nodig?
Als ik goed lees is hetgeen ik zou willen, ondertitel positie verplaatsen bij een DVD of Bluray schijfje, dus niet mogelijk met XMBC?Chr1st0f zei:Als je Googled op 'XBMC subtitle position', kom je dit als eerste link tegen: http://wiki.xbmc.org/?title=Subtitles
Enkel films en series streamen via men NAS. Nu doe ik dat met men Dune HD base 3D maar die laat me soms eens in de steek. Zijn er daar goeie merken in? Of bouw je die zelf zoals een PC?Skank zei:Jup van je toestel waar xbmc op staat naar receiver en dan v receiver naar je tv/beamer Indien geen receiver, rechtstreeks dan he
Wat is een goeie htpc. Ik vrees dat je iets specifieker zal moeten zijn wat je eisen zijn Je hebt goeie htpc's van 40 euro tot 500 euroAfhankelijk wat je wil gaan doen
Je bent niet specifiek genoegPuttermansz zei:Enkel films en series streamen via men NAS. Nu doe ik dat met men Dune HD base 3D maar die laat me soms eens in de steek. Zijn er daar goeie merken in? Of bouw je die zelf zoals een PC?
Ik wist niet dat er zoveel kwam bij kijken!Skank zei:Je bent niet specifiek genoeg
Merken: veel te veel Je kan kiezen zelfbouw of kant en klaar
Hier een paar vragen
- Heb je een voorkeur qua OS? - Wil je erop gamen? - Moet HD-audio supported zijn, of voldoet gewoon dts? - 4k able zijn? - 3d able? indien ja, welke 3d? - Moet er plaats zijn voor opslag (ik vermoed van niet door je nas) - Moet het compact of mag het iets ruimer? bv dvdspeler formaat - moet het fysieke schijven kunnen afspelen? maw heb je een optische drive nodig?