Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Gij hebt makkelijk praten! Concreet: ge zit beiden te kijken naar een mega spannende film. Zo spanned dat ge ineens naar het toilet moet! Inhouden is géén optie. De film op stop zetten is de opgebouwde spanning breken - voor jezelf en ook de andere, de andere die er niet kan aan doen dat gij naar het toilet moet . Wat doet ge? Rap naar het toilet snellen, wetende dat je op 2 minuten niet van het toilet kan afkomen! Een optie is dan de tablet of laptop effe meenemen in de vlucht en tegelijk meekijkenSkank zei:Niet mogelijk denk ik. Zit dan gewoon samen he
1) Waarom zou je niet updaten? Het gaat maar zeer zelden mis. Het lag al bijna elke keer aan het ventje en niet aan de software. En ik heb liefts de meest recente drivers. Als iets niet werkt moet je als eerste stap meestal toch je drivers updaten. 2) Dat is helemaal de reden niet dat ik de reset gedaan heb. Dat heb ik ook nooit beweerd. De reset kwam er omdat de receiver geen beeld meer gaf, enkel geluid. En dat lag niet aan het ventje maar wel aan de receiver. 3) Probleem is al opgelost. In windows stond de audio nog op 2.0 ipv 7.1.Skank zei:Gewoon wasapi passthrough hdmi. Ikdoe nooit amd driverupdates. Als het werkt, waarom zou je? Windows update evenmin, zet dat gewoon af, je vraagt om troubles! En dan snap ik ook nog niet waarom je daarom in godsnaam je marantz reset? Doe dat niet en blijf overal af als het werkt. Doe enkel xbmc updates en voor de rest blijf je overal af
Ikheb 0,0 sound issues
Als alles werkt zou ik zeker niet updaten nu.Skank zei:Helix rc1 uit