• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Kodi topic

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
sam zei:
Eindelijk de update gedaan naar Kodi. Ik heb ook meteen een nieuwe skin gebruikt. Ik had de Aeon Nox maar heb nu de gemodde versie geïnstalleerd; Aeon Shednox.

Nu juist nog de mediaplayer instellen zodat Kodi meteen opstart. Lukt dit nog met XBMC Launcher? Ik heb de indruk van niet.
Blijkbaar is er nu dus ook een Kodi Launcher
263a.png
Problem solved dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
Dat lukt idd niet wegens naams en padsverandering. Misschien is er nieuwe versie vd launcher, moet ik ook nog doen. Ik ga experience 1080 skin gebruiken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
Vanavond tijd om nog even te prutsen
263a.png


Ik wil autostart terug met kodi. Verder wil ik eindelijk eens terug externe player automatisch gebruiken voor 3d zodat ik niet uit xbmc moet. En dan de skin. Heb even zitten spelen met xf 1080 zalige skin, tot ik nu plots iets gezien van mq5 Ideale is een mix, maar er zitten wel dingen in beide die ik absoluut wil. Nadeel is dat xf 1080 geen cinema experience ondersteund. Ik ga ze beide even instellen en zien welke ik het leukste vind.

Ik kan jullie wel al zeggen dat ik iets fantastisch gezien heb, meer volgt. Ik plaats dan wel eens een filmpje online
263a.png
kodi rocks !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.913
242
73
Wat is het voordeel van die Kodi Launcher?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.913
242
73
Ok, ik zie nog 2 seconden mijn desktop en daarna start Kodi
1f62d.png
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
Vreemd, gedaan volgens de uitleg in tbegin v dit topic?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.913
242
73
Nee, ik bedoel als ik geen Kodi Launcher gebruik, dus gewoon onder Startup en ik vind dat niet erg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
Die 2 seconden is mss door je inlogscherm of een splashscreen? Die kan je ook verwijderen he
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
Chr1st0f zei:
Nee, ik bedoel als ik geen Kodi Launcher gebruik, dus gewoon onder Startup en ik vind dat niet erg.
Voor mij hoef je dat niet te gebruiken he, ik wil geen windows zien...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
8 mrt 2014
31
0
9
Iemand die een intel NUC 2820 gebruikt (heb ik hier ook) met windows 8.1 ? Vraag me af of deze namelijk snel genoeg is voor Steam game-streaming.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Hans Von Der Crone zei:
Steam start probleemloos op in Big Picture mode en mijn Xbox controller werkt meteen. Na in te loggen wordt Steam meteen gekoppeld aan mijn gaming-pc en is de Streaming feature beschikbaar. De eerste tests zijn acceptabel, maar niet perfect: Het werkte, maar de framerate zat tussen de 20 en de 30 fps. Daarop ben ik in de Steam instellingen gedoken om de streamingkwaliteit te veranderen naar "Snel". Ik weet niet wat dit juist doet want ik zie nog steeds geen compressie-artefacten, maar men games worden nu wel weergegeven aan een strakke 60 fps, zonder enige voelbare controller lag. *Update*: De meest recente Steam betaclient heeft support voor hardware decoding op Intel chipsets. Ik moest hiervoor nieuwe VAAPI drivers installeren, maar nu kan ik streamen op hoogste kwaliteit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
Ik snap heel dat gamen gedoe eigenlijk niet in xbmc je installeeert games op je pc, niet dezelfde als je htpc ? en dan stremaen? Sommige zie je ook met wii games op xbmc enz enz hoe doen die dat allemaal?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
8 mrt 2014
31
0
9
Simpel: je installeert steam op je (game)pc, en als je dan een steam client op een minder snelle (andere) pc hebt op zelfde netwerk, dan kan je je spel toch starten vanaf die 'mindere' pc en het rendering-werk laten doen door je snelle gamepc. Deze stuurt dan gewoon de beelden via je netwerk door naar je zwakkere pc en kan je toch op die manier gamen op bijvoorbeeld tv.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
Dus 2 pc's aan, en je moet al steam hebben met een gekochte steam game? Ik zie dan meer in android games, en een android tvbox met xbmc op
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
Ik heb geen tijd meer voor pcgames :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
Nog altijd niets kunnen doen wegens de bouw. Nog 2 weken en dan verhuis.

Komt daar nu bij dat ik terug in het vertaalteam zit voor MQ6
263a.png
Binnenkort de alpha jieha :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Man man, tijd dat ik eens Openelec opnieuw installeer... sinds de update werkt m'n library enzo niet goed meer
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
gebruikt er iemand autosub voor nl subs in xbmc?
 
Laatst bewerkt door een moderator: