Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Die series zouden perfect gematched moeten worden via TVDB. Belangrijk hiervoor is natuurlijk dat je filenames volgens een correct patroon zijn. Meer info: http://kodi.wiki/view/Naming_video_files/TV_shows.MrRed zei:Kodi vraagje,
Bij sommige series of films is er geen informatie te vinden waardoor deze niet in de titel lijst staan, enkel als ik door klik naar men externe hd schijf staan ze wel in de lijst.
add on die ik al gebruikt heb om info te zoeken : The TVDB, the movie database( voor series) en universal movie scraper en the movie database (voor films).
Series waar ik bv info voor zoek zijn true blood, american horror story, house of cards enz . Toch wel vrij bekende series waar er zeker info over moet te vinden zijn.
Ik vermoed dan dat ik de verkeerde info add ons gebruik ofzo ?
Nee, met Missing Movies heb je een lijstje van films/series die hij niet gevonden tijdens het scrapen.Sphinkx zei:Films missen? Op basis van een wish list dan?
werkt dat met emby?Chr1st0f zei:Ik gebruik trouwens de Missing Movies Add-on in Kodi om te kijken of ik films of series mis, zeer handig.
Geen idee, ik gebruik geen Emby.Skank zei:werkt dat met emby?
Ik heb de Audio Video Sync nog niet gevonden in Android, misschien dat Sony dit er heeft uitgehaald. Anyway, ik heb nu de delay ingesteld in Kodi en het werkt nu wel best goed.Philip zei:Probeer eerst op Android zelf, op de SATV is er daar een aparte setting voor "Audio Video Sync". Anders kan je het in Kodi instellen via advancedsettings.xml: http://kodi.wiki/view/Advancedsettings.xml#video (audiodelayrange).
PS: Vreemd dat ARC helemaal niet werkt. Ook al een geprobeerd met HDMI Control/CEC ingeschakeld langs beide kanten (TV & AVR)?
jaSkank zei:Damn , ontdek ik nu pas iets Aeon MQ 5 en hoger GEbruik van presets Erg handig, zal het thuis testen
Hiermee kan je tot 10 main menu's maken, en in seconden wisselen tussen beide Maw Een main menu voor films Een main menu voor series Ene voor kids Ene voor muziek En ene voor settings en programs
Wisten jullie dat?