• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Kodi topic

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.917
242
73
Yatse app op Android
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Constellation app op de iPad en iPhone
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
424
98
Earth
Jake zei:
Wat gebruiken de members hier om te navigeren in Kodi. Ik ben immers bezig om te 'leren' werken met Kodi op m'n Nvidea Shield.Ik heb zo'n controller en een ab van shield zelf maar het is imo niet echt handig. Hebben jullie een draadloze keyboard en muis ofzo ?
Een gewone ab..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Skank zei:
Een gewone ab..
Twas eigenlijk dat niet dat ik bedoelde, voor start/stop/pauze enzovoort zal ik wel m'n One gebruiken. Het was meer voor het navigeren en vooral configureren in Kodi ,met de Shield controller vind ik dat niet zo simpel. Als je nieuw bent in Kodi heb je nogal veel instellingen en zie je door de bomen het bos niet meer. Ik heb ooit eens voor de fun Kodi geinstallerd op m'n laptop om te zien waar de 'fus' voor was en met je muis in de hand was dat aangenamer navigeren vond ik.

Nuja , ik denk niet dat ik Kodi zal gebruiken ,maar je weet maar nooit hé
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
424
98
Earth
Jake zei:
Twas eigenlijk dat niet dat ik bedoelde, voor start/stop/pauze enzovoort zal ik wel m'n One gebruiken.Het was meer voor het navigeren en vooral configureren in Kodi ,met de Shield controller vind ik dat niet zo simpel. Als je nieuw bent in Kodi heb je nogal veel instellingen en zie je door de bomen het bos niet meer. Ik heb ooit eens voor de fun Kodi geinstallerd op m'n laptop om te zien waar de 'fus' voor was en met je muis in de hand was dat aangenamer navigeren vond ik.

Nuja , ik denk niet dat ik Kodi zal gebruiken ,maar je weet maar nooit hé
Ook voor het navigeren/configureren de gewone ab Zoveel moet je toch echt niet instellen hoor in kodi? Trouwens je hebt verschillende nivueau's ook van instellingen, standaard staat hij op simpel, laat je dan best zo staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Meeste settings zijn perfect uit te voeren met een afstandsbediening. Voor de paar dingen zoals eventueel paden, usernames en wachtwoorden instellen kan je tijdelijk een USB keyboard of dergelijke aansluiten. Maar eenmaal dat achter de rug is heb jij eigenlijk noit echt nog een KB nodig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
424
98
Earth
Philip zei:
Meeste settings zijn perfect uit te voeren met een afstandsbediening. Voor de paar dingen zoals eventueel paden, usernames en wachtwoorden instellen kan je tijdelijk een USB keyboard of dergelijke aansluiten. Maar eenmaal dat achter de rug is heb jij eigenlijk noit echt nog een KB nodig.
Zelfs dat is niet nodig, want als je email moet typen krijg je nu een mooi toetsenbord voorgeschoteld. Nee, alles kan perfect met een gewone ab. Sterker ik vind zelfs met een muis heeft veel minder aangenaam
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
424
98
Earth
Jarvis beta 4 is uit
263a.png
En ik kan nog meedelen dat de skin MQ7 in ontwikkeling is.. en die zit er zeeer gelikt uit !!!!!!!! damn

Alpha stage nog maar
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
424
98
Earth
<tbody></tbody>
A SKIN IN 1080P - ALL CODE WAS ALTERED AND SOME TEXTURES WERE REDONE:</strong>
AnnrDG8.jpg
A NEW CONCEPT TO THE MAIN MENU - CLEAN AND MODERN VISUAL:
zi6gMSS.jpg
A NEW THEME - COLORS THAT MIX WHITE, YELLOW, ORANGE AND BLACK, DIFFERENT FROM ALL ALREADY EXISTENT:
ghf7nJY.jpg
Y9gRdw9.jpg
CalYZr3.jpg
4TjgzR0.jpg
8jrrr9r.jpg
M4kHQvI.jpg
A NEW CONCEPT TO WIDGETS - IT IS NEARLY A TYPE OF VISUAL DIRECTLY AT MAIN MENU:
QIHo5Bg.jpg
DIRECT ACCESS TO FILM INFORMATION AND FANART EXHIBITION - LANGUAGE OF MUSIC TRACKS AND ALSO CHANNEL SYSTEM IN EACH ONE OF THEM:
9lYqhD9.jpg
A MORE AGILE MAIN MENU - THE WIDGETS SELECTOR HAS BECAME A POPUP WINDOW, KEEPING ITS FUNCIONALITIES. THIS SHOULD AVOID ITS UNNECESSARY LOADING. SINCE THE FIRST USE IT IS EASY TO NOTICE THE BETTER PERFORMANCE:
WyG6aXf.jpg
<strong>A NEW COLOR FOR TEXTURES CALLED BY 'TERRACOTTA' CREATED ESPECIALLY FOR AEON MQ 7:
6X4Cnwu.jpg


<tbody></tbody>
8ZC5XNK.jpg
fiPLiik.jpg
RmlX1aM.jpg
LipAWvo.jpg
cmqSkJi.jpg
ZWrvreF.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
424
98
Earth
preview voor jullie

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://youtu.be/jyL9rafSu78</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Dat ziet er wel mooi uit ja.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
424
98
Earth
DJAXX

Kodi al es getest op pc/laptop? En?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Verdorie, plots wilt kodi geen films meer toevoegen aan m'n library, ging altijd al perfect op dezelfde source en nu ineens wilt hij niet meer. Bij files stond hij wel en daar moest ik eerst manueel naar "movie information" gaan en toen voegde hij ze ineens wel toe. Maar veel zin om dat altijd manueel te doen heb ik ook niet bepaald :p De films hebben nochtans allemaal dezelfde naamstructuur "Titel (jaar)".
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Skank zei:
DJAXX

Kodi al es getest op pc/laptop? En?
nee ff te druk dezer dagen maar zodra ik meer tijd heb ga ik me er is aanzetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
424
98
Earth
Das wel heel erg vreemd , ff je log p
Carrion zei:
Verdorie, plots wilt kodi geen films meer toevoegen aan m'n library, ging altijd al perfect op dezelfde source en nu ineens wilt hij niet meer. Bij files stond hij wel en daar moest ik eerst manueel naar "movie information" gaan en toen voegde hij ze ineens wel toe. Maar veel zin om dat altijd manueel te doen heb ik ook niet bepaald
1f61b.png
De films hebben nochtans allemaal dezelfde naamstructuur "Titel (jaar)".ost
en op het kodi forum
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.491
311
93
Wanneer is de release van MQ7?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.770
424
98
Earth
Als het af is. Reken toch nog op een jaar ofzo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Mogelijks 2 goeie devs weg uit het Kodi team :(, fun om zo het nieuwe jaar in te zetten...
 
Laatst bewerkt door een moderator: