Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Een gewone ab..Jake zei:Wat gebruiken de members hier om te navigeren in Kodi. Ik ben immers bezig om te 'leren' werken met Kodi op m'n Nvidea Shield.Ik heb zo'n controller en een ab van shield zelf maar het is imo niet echt handig. Hebben jullie een draadloze keyboard en muis ofzo ?
Twas eigenlijk dat niet dat ik bedoelde, voor start/stop/pauze enzovoort zal ik wel m'n One gebruiken. Het was meer voor het navigeren en vooral configureren in Kodi ,met de Shield controller vind ik dat niet zo simpel. Als je nieuw bent in Kodi heb je nogal veel instellingen en zie je door de bomen het bos niet meer. Ik heb ooit eens voor de fun Kodi geinstallerd op m'n laptop om te zien waar de 'fus' voor was en met je muis in de hand was dat aangenamer navigeren vond ik.Skank zei:Een gewone ab..
Ook voor het navigeren/configureren de gewone ab Zoveel moet je toch echt niet instellen hoor in kodi? Trouwens je hebt verschillende nivueau's ook van instellingen, standaard staat hij op simpel, laat je dan best zo staan.Jake zei:Twas eigenlijk dat niet dat ik bedoelde, voor start/stop/pauze enzovoort zal ik wel m'n One gebruiken.Het was meer voor het navigeren en vooral configureren in Kodi ,met de Shield controller vind ik dat niet zo simpel. Als je nieuw bent in Kodi heb je nogal veel instellingen en zie je door de bomen het bos niet meer. Ik heb ooit eens voor de fun Kodi geinstallerd op m'n laptop om te zien waar de 'fus' voor was en met je muis in de hand was dat aangenamer navigeren vond ik.
Nuja , ik denk niet dat ik Kodi zal gebruiken ,maar je weet maar nooit hé
Zelfs dat is niet nodig, want als je email moet typen krijg je nu een mooi toetsenbord voorgeschoteld. Nee, alles kan perfect met een gewone ab. Sterker ik vind zelfs met een muis heeft veel minder aangenaamPhilip zei:Meeste settings zijn perfect uit te voeren met een afstandsbediening. Voor de paar dingen zoals eventueel paden, usernames en wachtwoorden instellen kan je tijdelijk een USB keyboard of dergelijke aansluiten. Maar eenmaal dat achter de rug is heb jij eigenlijk noit echt nog een KB nodig.
A SKIN IN 1080P - ALL CODE WAS ALTERED AND SOME TEXTURES WERE REDONE:</strong> |
|
nee ff te druk dezer dagen maar zodra ik meer tijd heb ga ik me er is aanzetten.Skank zei:DJAXX
Kodi al es getest op pc/laptop? En?
en op het kodi forumCarrion zei:Verdorie, plots wilt kodi geen films meer toevoegen aan m'n library, ging altijd al perfect op dezelfde source en nu ineens wilt hij niet meer. Bij files stond hij wel en daar moest ik eerst manueel naar "movie information" gaan en toen voegde hij ze ineens wel toe. Maar veel zin om dat altijd manueel te doen heb ik ook niet bepaaldDe films hebben nochtans allemaal dezelfde naamstructuur "Titel (jaar)".ost