Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Heb ik ook wrm? Ik gebruikte enkel niet presetsSphinkx zei:Yep.. Dacht eigenlijk dat jij die skin ook had..
Krypton is de naam voor 17, en de eerste alpha builds zijn beschikbaar. Maar natuurlijk nog belange niet goed genoeg voor alledaags gebruik.Skank zei:Die betas zijn quasi altijd stabiel genoeg
Zodra k*** uitkomt, pak ik die
Qua add-ons moet je er gewoon maar eens door browsen en zien wat je interesseert. Persoonlijk gebruik ik nagenoeg geen extra's. Wel essentieel zijn add-ons voor de juiste subtitles bijvoorbeeld.Chickenlal zei:Ik heb al vaak mijn bedenkingen gehad, maar ik weet het nooit zeker.
Nu met het testen van mijn nvidia shield ook weer. Als ik iets afspeel via Plex dan heb ik het gevoel dat de kwaliteit minder goed is als wanneer ik dezelfde media afspeel met Kodi bijvoorbeeld. Is daar iets van aan?
edit: Ben eens aan het testen met Emby, maar de Emby for Kodi wil niet installeren in mijn Kodi op de shield
Wow, slow down.. Wat is je bron? Dvd, mkv, bd25, bd50? Hoe groot is het bestand? 720p, 1080p? Waar staat je bron? Op een synology nas of? Kan perfect zijn zoals reeds gezegd dat met plex server hij transcodeert en dus mindere kwaliteit is. Voor emby moet je ook eerst emby server hebben , maar slow down, probeer eerst gewoon met kodi alleen, geen plex, geen emby just kodi en je bron, en gewoon puur spelen.. Begin met het begin en erna addons zoals plex of emby of andere. Je wil teveel ineens, je shield kan alles aan en daar ligt het zeker niet aan.Chickenlal zei:Ik heb al vaak mijn bedenkingen gehad, maar ik weet het nooit zeker.
Nu met het testen van mijn nvidia shield ook weer. Als ik iets afspeel via Plex dan heb ik het gevoel dat de kwaliteit minder goed is als wanneer ik dezelfde media afspeel met Kodi bijvoorbeeld. Is daar iets van aan?
edit: Ben eens aan het testen met Emby, maar de Emby for Kodi wil niet installeren in mijn Kodi op de shield