Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
lol ???? Wat denk jij dat een mede8er is? en een htpc of laptop met xbmc op...?Ook eventueel een mediaplayer overwegen .
Oops ,kheb alles maar half gelezen... :wacko:lol ???? Wat denk jij dat een mede8er is? en een htpc of laptop met xbmc op...?
Als ik het goed begrijp kan je alleen via je netwerk van de pc of laptop naar de tv afspelen met XBMC. Hoe anders kan je dan XBMC afspelen zodat de tv het ziet. Nogmaals Stijn sorrie heb het pas ondekt en heb altijd interesse in nieuwe dingen. Anders blijf ik gewoon downloaden naar me Mede8er.Een laptop aan je tv hangen via usb? Vreemd... Ik zou ofwel met mede8er je films afspelen, ofwel met xbmc op je laptop (of htpc bouwen) en dan via hdmi naar je tv
Wat betreft de Mede8er doe ik al. Het ging bij om niet meer te parren rarren uitpakken,maar direct van pc films te bekijken. Stijn vriendelijk bedankt voor je snelle responds tijd geduld. Wat mij betreft slotje.Je hebt vokgende mogelijkheden:
- ofwel zet je je films op je hdd die in je mede8er zit en hang je die rechtstreeks via hdmi aan je tv
- ofwel komen jecfilms op je hdd in laptop of pc met xbmc en via hdmi naar je tv
Ofwel en nu komt je netwerk ter sprake, plaats je je films op een nas (netwerk attached storage device) en speel je je films via het netwerk af met je laptop/pc/mede8er op je tv, aangesloten via hdmi
Probeer eens lagere resolutie!Ok ik heb een probleem en deels een probleem opgelost
Het goede nieuws is, er is niets mis met mn goedkope htpc
Slechte nieuws is het volgende:
Ik had de htpc gekoppeld zoals mn windows htpc
Tis te zeggen, htpc via hdmi naar versterker, dan via hdmi naar tv
Gevolg: geen beeld
Maar zodra ik de versterker ertussenuit haal en rechtstreeks op tv schakel: poem! Beeld!
Zo heb ik nu ook openelec geinstalleerd...
Maar ik wil die pioneer er nu tussenin krijgen, maar dat lukt me niet!
Any ideas?