• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Kodi topic

Op dit moment heb ik vele films dubbel zowel in 2D als in 3D omdat het gemakkelijker is om af te spelen, eenmaal XBMC dit kan hou ik nog alleen de 3D versies over maar alleen indien zonder ze te moeten reencoden! Anders blijf ik TMT6 gebruiken!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ah jij hebt al tmt 6
263a.png
je kan zonder ze te reencoden, xbmc gebruiken Die vraagt of je 2d of 3d wilt doen.. zeg je 2d , laat je xbmc afspelen zeg je 3d, gebruik je tmt 6 (zonder reencoden)     enige reden waarom ik beneden geen gotham gebruik is, omdat ik daar openelec heb, en die hebben nog geen monthly builds.. anders was ik al lang afgestapt van frodo

Buddha, 2 versies heb je nu echt niet nodig he Waarom?   Wel, als je xbmc gebruikt, dan -> vraagt hij bij SBS/OU nu al wat je wil.. 2d of 3d indien bluray 3d , speelt xbmc deze zoiezo af in 2d, wil je hem in 3d zien, kies je binnen xbmc voor je externe speler tmt6   Zodra xbmc ook 3d bluray ondersteund (lees ffmpeg ondersteund), dan ga je ook hier kunnen kiezen   Je hoeft dus geen 2 versies   Hup weeer plaats bij

Staat er ergens een roadmap vermeld van Gotham, ttz kan je eigenlijk zien welke nieuwigheden/verbeteringen er in de uiteindelijke versie zullen zitten ?

Bedankt. Ah was github vergeten te controleren.

Is er eigenlijk een gemakkelijke manier om de bv. de video add-ons te doorzoeken in XBMC ?   Vind ze niet meteen maar zijn er ook add-ons voor bv. De Redactie en Sporza ?

euh? gewoon via de video addons? dan zie je enkel deze... (er zijn er behoorlijk veel zowel in de offici

Jawel heb hier nog altijd de Raspberry Pi liggen natuurlijk.   Tja die lijst van video add-ons is serieus lang, een zoekfunctie daar zou z

Ik denk trouwens niet dat je de redactie en sporza gaat vinden.. Wat wil je daar juist van?

Staan er inderdaad niet tussen op deze pagina, jammer. Wat 'k daarvan wil ? Meen je dat nu, uh video natuurlijk.   Zou eens moeten catalogeren voor wat 'k dat TV abonnement nog heb. Met De Redactie en Sporza kom 'k dan reeds een h

En wel gevonden, kijk hier maar eens. Ook NL 1, 2 en 3 kan je zo programma's bekijken. Niet live denk 'k maar om bv. 's avonds journaal te kijken geen probleem. Daarnet stukje van VRT 1 uur journaal gekeken.

En wel gevonden, kijk hier maar eens. Ook NL 1, 2 en 3 kan je zo programma's bekijken. Niet live denk 'k maar om bv. 's avonds journaal te kijken geen probleem. Daarnet stukje van VRT 1 uur journaal gekeken.
  Euh wat is dat? Klopt die pagina?   Jij wilt gewoon tv kijken? Hoe ga je dat doen? pvr en telenet gaat niet .   ka2 en vtm en vt4 enz, kun je die ook bekijken?

Een webpagina met uitleg hoe je die Add-on installeert. Die pagina lijkt me te kloppen of het moet zijn dat de schrijver ervan aan de wiet heeft gezeten. Nee alle gekheid terzijde, heb het geprobeerd en het werkt ... ik ga hier niet zomaar iets roepen
263a.png
  Nee 'k wil niet gewoon TV kijken, hoewel dat ook het wel zou kunnen met bv. Eye TV op Mac en daarnaast dan XBMC erop. Dan moet je gewoon iets vinden om daar tussen te kunnen schakelen of eventueel opstarten vanuit XBMC maar dat zal ook wel geen rocket science zijn.   Het doel is om de video's te bekijken die via Deredactie en Sporza (en een hoop andere) beschikbaar zijn. Dat zijn bv. Het Journaal en op Sporza ook den voetbal, Memorial Van Damme zal daar ook wel te vinden zijn en momenteel iedere dag de rit van de Ronde van Spanje.     VTM en VT4 geen idee, nog niet verder bekijken. En trouwens wie kijkt er in godsnaam naar De Sprong :wacko: :ph34r:

Ben dus eigenlijk niets met die 3D update, full 3D wordt niet ondersteund wegens te zware systeem eisen! Hadden ze nu nog ondersteuning voor 3D MVC MKV was het nog het switchen waard! Nu echter niet!

Ben dus eigenlijk niets met die 3D update, full 3D wordt niet ondersteund wegens te zware systeem eisen! Hadden ze nu nog ondersteuning voor 3D MVC MKV was het nog het switchen waard! Nu echter niet!
    Heeft helemaal niks te maken met te zware systeemeisen ! Ffmpeg heeft gewoon nog geen ondersteuning voor MVC, thats it, zodra deze dat heeft, volgt xbmc... Bovendien ondersteund xbmc wel full 3d maar dan in SBS of OU.   Dus je bewering klopt helemaal niet. Bovendien voegt het heel wat meer toe dan alleen maar 3D
1f609.png
  En het overgrote deel van de users van xbmc kijkt zelfs geen 3d of het is nu en dan eens half sbs of half ou..

Feit is ook dat je geen 2 versies meer nodig hebt van dezelfde film Zolang ffmpeg geen ondersteuning bied, kan je zo werken   Alles met xbmc voor gui, addons en 2d Zodra je 3d wil voor MVC , gebruik je binnenin xbmc een externe speler...   Klaar
263a.png

For you lovers of 3D out there, we are also pleased to say that we now support 3D movies encoded in the following formats: SBS, TAB, anaglyph, and interlaced (on supported platforms for passive TVs). Unfortunately, XBMC cannot yet support 3D blurays and cannot provide hardware acceleration for FullSBS/TAB movies (therefore limiting those videos to relatively high powered CPUs).
Dus als ik het goed lees alleen Half SBS/OU kan hij spelen? Geen full?

Lol   Xbmc speelt alles af , behalve MVC !   Dus ook full sbs/ou

Back
Bovenaan