Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Hummm vind er hier serieus wat, maar heb dan ook nogal wat onbekende films staan. Kan je trouwens op een map meer danIk had daar al es over gelezen ja.. En ga die vermoedelijk ook eens installeren..
Laat maar weten of het wat is.
Ik ben van plan om TMT6 aan te schaffen. Kan je me naar een tutorial linken die uitlegt hoe ik dat instel? Ik zou zowel fysieke BD's (2D en 3D) en BD iso's (ook 2D en 3D) willen afspelen met TMT6. Al de rest met xbmc. Ik heb enkele voorbeelden gevonden maar weet niet of die nog van toepassing zijn voor xbmc 12.2. Ze zijn al van een tijd geleden (xbmc 10.0 dacht ik).Ah jij hebt al tmt 6je kan zonder ze te reencoden, xbmc gebruiken Die vraagt of je 2d of 3d wilt doen.. zeg je 2d , laat je xbmc afspelen zeg je 3d, gebruik je tmt 6 (zonder reencoden) enige reden waarom ik beneden geen gotham gebruik is, omdat ik daar openelec heb, en die hebben nog geen monthly builds.. anders was ik al lang afgestapt van frodo