• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Kodi topic

Ik had daar al es over gelezen ja.. En ga die vermoedelijk ook eens installeren..

Laat maar weten of het wat is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had daar al es over gelezen ja.. En ga die vermoedelijk ook eens installeren..

Laat maar weten of het wat is.
  Hummm vind er hier serieus wat, maar heb dan ook nogal wat onbekende films staan.   Kan je trouwens op een map meer dan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hah was aan het scrapen met Moviemeter. Nu met moviedb scraper zelve eens zien welk resultaat dit oplevert. Heb wel liefst NL synopsis bij films e.d. maar dat lukt dus niet altijd omdat er geen voorhanden is.   Welke scraper gebruiken jullie eigenlijk voor films ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
TMDB, maar je kan instellen dat je alles in het nederlands wil. Ik ben nog geen film tegengekomen zonder nederlandse info. Ik had eerst ook Moviemeter staan en die vond maar 70% van de films.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Staat ingesteld op Nederlands en gebruik TMDB maar moet vanavond nog maar eens controleren wat er nu van gebakken is
263a.png
  Zoals gezegd 'k heb nogal wat onbekende films staan, zoals oudere Japanse films en nogal wat spaghetti westerns. Indertijd zelf v
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Buddha, al eens zon 3d iso afgespeeld met frodo. 12.2?


Ben benieuwd of die dat in 2d speelt net als. Gotham...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
[youtube]<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="W10=">http://youtu.be/-N4ZiAhZV88</woltlab-metacode>[/youtube]   Ik wil toch ook es zoiets :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik nie zu, kan dan met mijn handen niet meer bij het stuur
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Was mijn eerste gedacht ook,wat ben je daar nu mee als je moet rijden....   (kan beter in uw dashboard zitten en dan het schermpke een beetje groter.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Euh.. Achteraan voor de kids.. Wel handig ja!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ah jij hebt al tmt 6
263a.png
je kan zonder ze te reencoden, xbmc gebruiken Die vraagt of je 2d of 3d wilt doen.. zeg je 2d , laat je xbmc afspelen zeg je 3d, gebruik je tmt 6 (zonder reencoden)     enige reden waarom ik beneden geen gotham gebruik is, omdat ik daar openelec heb, en die hebben nog geen monthly builds.. anders was ik al lang afgestapt van frodo
Ik ben van plan om TMT6 aan te schaffen. Kan je me naar een tutorial linken die uitlegt hoe ik dat instel? Ik zou zowel fysieke BD's (2D en 3D) en BD iso's (ook 2D en 3D) willen afspelen met TMT6. Al de rest met xbmc.   Ik heb enkele voorbeelden gevonden maar weet niet of die nog van toepassing zijn voor xbmc 12.2. Ze zijn al van een tijd geleden (xbmc 10.0 dacht ik).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou zelf nog eens moeten zoeken.. Is zeker te vinden op xbmc forum

Gewoon op "externe speler" zoeken

Roep mijn nog eens na het weekend..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die TVtunes addon stond al installed op mijn xbmc maar blijkbaar werkt die niet met Ace want heb er nog niets van gemerkt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan