Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Buddha, iemand van het xbmc forum had dit ook.
En bleek een grahpic driver issue te zijn tot hij zn intel hd4000 drivers tot de laatste drivers geupdate heeft..
Check je drivers es
Gezien, amai die Skank heeft daar ook nogal wat berichten achter gelaten hOnder de aeon rubriek idd.
Graag gedaan buddha
Gevonden! Bij het installeren van mijn nieuw intel drivers werd de output terug gezet op Direct Sound ipv WASAPI! Alles weer in orde!ahum...another problem! Na mijn driver update heb ik nu problemen om BD movie-only te streamen, hapert constant in XBMC! In TMT6 op mijn htpc speelt hij perfect af! Misschien eens tijd om XBMC te herinstalleren?
gewoon googlen drivers intel HD4000 en je hebt de laatste!Kan je de exacte driver versie die je nu hebt eens plaatsen. Moet dringend ook eens de Mac Mini hier terug opzetten. Was er eerst eentje van het werk, deze is terug en toch een tweedehands toestel gekocht. Ook met een Intel HD4000 GPU zoals jij ook hebt ... denk 'k toch.