• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Kodi topic

Buddha, iemand van het xbmc forum had dit ook.

En bleek een grahpic driver issue te zijn tot hij zn intel hd4000 drivers tot de laatste drivers geupdate heeft..

Check je drivers es
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Buddha, iemand van het xbmc forum had dit ook.

En bleek een grahpic driver issue te zijn tot hij zn intel hd4000 drivers tot de laatste drivers geupdate heeft..

Check je drivers es

Had het vandaag gezien en hetbis opgelost! TY!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oei en in welk draadje heb je dat precies gevonden ? Vandaag ook nog eens snel op het XBMC forum gekeken maar dan alleen in de Aeon en Ace skin rubrieken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Onder de aeon rubriek idd.

Graag gedaan buddha
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Buddha, had jij vroeger niet het probleem dat xbmc minimaliseerde? Hoe heb je dat opgelost?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ahum...another problem! Na mijn driver update heb ik nu problemen om BD movie-only te streamen, hapert constant in XBMC! In TMT6 op mijn htpc speelt hij perfect af! Misschien eens tijd om XBMC te herinstalleren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien
263a.png


Ik heb gisteren met tmt6 nog iets gespeeld in gewoon 2d buddha.. En de zichtbare lijn wasdweg. Erg vreemd..

Ik verdenk tmt toch van vreemde praktijken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ahum...another problem! Na mijn driver update heb ik nu problemen om BD movie-only te streamen, hapert constant in XBMC! In TMT6 op mijn htpc speelt hij perfect af! Misschien eens tijd om XBMC te herinstalleren?
  Gevonden! Bij het installeren van mijn nieuw intel drivers werd de output terug gezet op Direct Sound ipv WASAPI! Alles weer in orde!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je de exacte driver versie die je nu hebt eens plaatsen. Moet dringend ook eens de Mac Mini hier terug opzetten. Was er eerst eentje van het werk, deze is terug en toch een tweedehands toestel gekocht. Ook met een Intel HD4000 GPU zoals jij ook hebt ... denk 'k toch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je de exacte driver versie die je nu hebt eens plaatsen. Moet dringend ook eens de Mac Mini hier terug opzetten. Was er eerst eentje van het werk, deze is terug en toch een tweedehands toestel gekocht. Ook met een Intel HD4000 GPU zoals jij ook hebt ... denk 'k toch.
  gewoon googlen drivers intel HD4000 en je hebt de laatste!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja duh
1f609.png




15.?28.?18.?3223 dus, benieuwd wat OS X standaard installeert want drivers voor OS X kan je op de Intel site niet downloaden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand XBMC al onder Windows 8.1 draaien? Hoe gaat dat? Mensen die TMT6 draaien doen best geen upgrade. Ik heb gisteren een mailtje naar ArcSoft gestuurd met de vraag of upgraden naar 8.1 veilig is en dat blijkt niet zo te zijn. In November komt versie 6.5 uit en die is wel geschikt om onder win 8.1 te draaien.

Maar hoe zit het met XBMC?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nope, ik blijf voorlopig weg van windows 8 Of xbmc draait onder 8.1 (ik zou niet weten waarom niet) kun je eenvoudig weg weten door te testen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb eigenlijk weinig te klagen over Windows 8. Windows 8.1 lijkt me nog beter. Onder windows 8 draait xbmc echt prima. Dus dat is absoluut geen probleem. Maar Windows 8.1 is meer dan een service pack zoals we dat van onder XP of Vista of 7 kennen. Het is onderhuids wel iets ingrijpender veranderd blijkbaar. Vandaar dat het niet helemaal zeker is of xbmc wel helemaal super draait onder Windows 8.1.   Ondertussen ben ik lekker internet radio aan het luisteren via xbmc. Ik had niet door dat dat kon. (oeps) Dus ik was een beetje tussen de muziekfucties/add-ons aan het klikken en zo ben ik er bij uitgekomen. Momenteel StuBru met vette techno uit de jaren 90.
263a.png
Woofer speelt lekker mee.
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien handig dat iedereen dit weet. Ik heb zitten testen of er kwaliteitsverschil zit tussen 3D, 3D afspelen als 2D en standalone 2D   Allemaal uiteraard full BD, niks geript of gedaan.   Gebruikte tool is DVDfab 9 Geen rip maar copy main movie om alle overbodige tracks etc eruit te halen   TMT 6 speelt de 3D main movie perfect af. Geen verschil tov het origineel. Wanneer je de 3D afspeelt als 2D in xbmc, is er geen kwaliteitsverschil tov de originele 2D versie   Maw het heeft totaal geen zin om 2 versies van dezelfde film te hebben. Nu enkel nog Tmt 6 als externe speler aanduiden in xbmc, en alles kan mooi binnen xbmc draaien
263a.png
Love it
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik was net op het xbmc forum aan het neuzen en kreeg een idee. Maar ik weet niet hoe dat in zijn werk zou gaan. Het zou mogelijk moeten zijn om met xbmc programma's van de openbare omroep op te nemen (Een, Canvas, Ketnet, ...). Zelfs van de HD zenders. Er komen daar regelmatig wel eens interessante series op en af en toe een film die ik wel eens zou willen zien. Nu staan die dingen op mijn decoder en die HDD is ook niet oneindig groot. Dus het zou wel interessant zijn om dat op de htpc op te nemen. Ook het WK voetbal van volgend jaar komt waarschijnlijk op Sporza. Als ik de wedstrijden kan opnemen zou dat ook fijn zijn.
263a.png
  Iemand een idee hoe ge iptv van Belgacom via xbmc met de pc kunt opnemen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
HOe het zit met belgacom weet ik niet. Met telenet lukt het helaas niet wegens gecodeerde zenders.. Anders gewoon tv tunerkaart erin en gaan met banaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is het nu net. Bij Telenet zou dat moeten lukken met de openbare zenders. Die mogen ze niet versleutelen omdat iedereen die moet kunnen ontvangen (ge hebt die al betaald via uw belastingen). Ge kunt daar dus een DVB-C kaartje voor gebruiken. Maar Belgacom komt via de modem. Gewoon een utp kabel die naar de decoder gaat. De vragen die ik me daarbij stel: - Moet je een aparte utp kabel van de uitgang op de modem, voor de 2de TV/decoder, naar je pc trekken? - Kan je dan via die aansluiting ook gewoon surfen op internet en de rest van je netwerk bereiken? - Heb je een aparte netwerk/iptv kaart nodig, specifiek voor je TV uitzendingen? - Indien puntje 2 en puntje 3 = neen => kan je niet meer surfen of op het netwerk met je htpc als je TV uitzendingen wil zien/opnemen (een doorsnee pc heeft maar 1 wired netwerkaansluiting)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1 utp voor je pc/internet/tv is voldoende ja een aparte tvkaart is nodig Alles zou moeten bereikbaar zijn.   Maar betwijfel sterk dat het met belgacom zou lukken.   Telenet gaat gewoon niet... heb er zelf genoeg achter gezocht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan