• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Kodi topic

Zo... Even beneden zitten prutsen met xbmc..

Toch wel erg sterk.

De aeon mq5 skin kan je echt volledig naar je hand zetten!

Deze staat nu 90% goed..

Constellation werkt ook weer helemaal.. Sterker nog.. Vroeger kan ik de htpc die in de dedicated staat niet headless opstarten en bedienen.. Met de goedkope lukt dit nu wel.. Met als gevolg dat ik dus via constellation alles van muziek op de ipad bedien zonder de tv...

Ook kan ik nu gewoon xbmc als airplay ontvanger gebruiken.. Vrouw zal in de wolken zijn..


Ik denk dat ik toch maar es de full van constellation aanschaf.. Zonder die lelijke banner...

De makers verdienen het ook..


En nu zeker vermits ik boven de remote gebruik en beneden de ipad..
Tja, Appel moet overal geld voor hebben. Dat gaat met de gratis app van Android ook.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft natuurlijk niets maar dan ook niets met Apple te maken dat Constellation betalend is op iOS en niet op Android. Misschien is de markt wel groter op iOS :ph34r:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, Appel moet overal geld voor hebben. Dat gaat met de gratis app van Android ook.
1f609.png

De gratis app op android kan bijlange na niet tippen de constellation app op ios.

En heeft totaal niks te maken dat je op apple hiervoor moet betalen.

Ik geef stefaan voor deze ene keer gelijk lol.


De app op ios is gewoon 100 keer beter en degelijker. Gratis zelfs met een kleine banner onderaan. Voor zo'n app wil ik gerust 4 euro betalen... Ze verdienen het.. Voor een eenvoudige app op android die 10 keer minder kan zou ik dan links laten liggen.

Als het goed is moet je het ook durven zeggen. En hier schiet android tekort. Maar dat kag jij niet weten, want je hebt geen constellation
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk, dacht dat constellation op zowel iOS als Android hetzelfde functioneerde. Blijkbaar niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bestaat constellation nog wel op android? Ik weet dat de ontwikkeling toch achter kwam...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij bestaat dat niet meer. Ik kan er toch niks over vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Introducing new addon website!



XBMC is a comprehensive piece of software in its own right, but what really gives it power, is the ability to extend the features beyond the normal application through 3rd party Add-ons. In the recent times we have encouraged more users to develop these Add-ons, with over 450 currently in the official repository. Many more Add-ons are scattered in unofficial repositories around the web.


You can install an Add-on from inside XBMC by simply browsing the official repository and clicking through the XBMC GUI. What we have been missing for a long time is a way to discover these amazing extensions to XBMC through the web. So without further ado.. we introduce you to:


http://addons.xbmc.org


Some features:


- Source Code Links

- Forum Links

- Download stats

- License Details

- Icons

- Search box (top right)

- Random Add-Ons

- Recent, new and popular lists

- Developer charts


We have grand plans for the website in the future including screenshots, a developers upload area, user ratings/reviews, development tutorials and direct donation links so people can finally be rewarded for their work. If you have any suggestions please feel free to comment below or in the dedicated thread on our forums. As with all parts of XBMC, the Add-On website is opensource and available on GitHub account to download and contribute to. We would also like to remind current Add-on developers to update their addons.xml with the relevant information to show on the website.


NOTE: This website only shows Add-ons uploaded to our official repository that have passed our submission process
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je eigenlijk 2 verschillende videowalls maken in XBMC bv. een voor kinderfilms en een voor gewone films?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je eigenlijk 2 verschillende videowalls maken in XBMC bv. een voor kinderfilms en een voor gewone films?

Tuurlijk da!

Wat kan xbmc niet?
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Brood bakken, de ruiten wassen hier, bed opmaken, ...


Eigenlijk kan da niet al te veel h
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daarvoor hebt ge een vrouw he voor al de rest..
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog een geluk dat Kim hier niet meeleest ... of wacht
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sinds dit weekend terug van onze huwelijksreis en de spullen voor mijn htpc zijn vandaag geleverd... Ik heb hier thuis nog een Windows XP liggen. Gebruik ik deze of ga ik toch beter voor Windows 7?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker minimum win 7 Support voor win xp en xbmc is gedaan. Welcome back ! Genoten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ah dat wist ik niet. Vanavond dan maar een Windows 7 gaan halen
263a.png
  Absoluut genoten! Fantastisch land, prachtige fauna en flora, supervriendelijke mensen en de ervaring om olifanten, neushoorns, buffels, luipaarden, leeuwen, walvissen, witte haaien op 1
 
Laatst bewerkt door een moderator:
<blockquote data-author="sam" data-cid="10833" data-time="1385384960">

263a.png
  Absoluut genoten! Fantastisch land, prachtige fauna en flora, supervriendelijke mensen en de ervaring om olifanten, neushoorns, buffels, luipaarden, leeuwen, walvissen, witte haaien op 1
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan