• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Kodi topic

Ook geen idee hoe het werkt bij Belgacom, misschien iets te vinden op de support pagina's van hun site ?   Bij Telenet kan je momenteel het volgende onversleuteld ontvangen;   Canvas (HD), Ketnet (HD) en E
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gij voetbal?
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
absoluut ja, maar liever live ter plaatse dan op TV
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ewel ge verbaasd me nog steeds
263a.png
Welke club? of niet echt een favoriet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
KSV Roeselare, niet echt om warm van te lopen dit seizoen. Iedere thuiswedstrijd doe ik daar ook dienst, electronisch scorebord. Komend weekend topwedstrijd tegen den Antwerp. Zal wel ambiance zijn, want Antwerp brengt zelfs na al die jaren in 2de nog verschrikkelijk veel volk mee, ik vind dat tof
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
<blockquote data-author="StefaanD" data-cid="9564" data-time="1383148306">

Voor mij is E
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De eerste post en die van jou toch wel een beetje.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1 utp voor je pc/internet/tv is voldoende ja een aparte tvkaart is nodig Alles zou moeten bereikbaar zijn.   Maar betwijfel sterk dat het met belgacom zou lukken.   Telenet gaat gewoon niet... heb er zelf genoeg achter gezocht.
Deze reactie had ik blijkbaar gemist. Hoe bedoel je, 1 utp is genoeg? Je kan die kabel toch niet gelijktijdig in je netwerk connectie steken , in de TV kaart, en in de TV-decoder.   Het gaat dus wel met Telenet, alleen niet de zenders die jij wil zien. Je moet daar mee opletten met die uitspraken. Je deed dat ook bij mijn vragen over het afspelen van BD's. Niet te snel veralgemenen. Omdat de dingen die jij wil doen wel of niet kunnen wil dat niet zeggen dat het absoluut niet kan of dat alles zonder problemen loopt. De vrij verkrijgbare, onversleutelde zenders zou je wel moeten kunnen ontvangen met je pc. Dat jij daar niet genoeg mee hebt wil niet zeggen dat het niet kan. Het is natuurlijk jammer dat het aanbod dan zo enorm beperkt is. Dat is waar. Dat je het de moeite niet vindt om er dan gebruik van te maken wil niet zeggen dat anderen daar ook zo over denken. Om dan te zeggen: "Het gaat niet." is onjuist. Je geeft mensen die info zoeken de indruk dat het een hopeloze zaak is. Terwijl die mensen die enkel Een, Canvas, Sporza ... kijken zelfs gewoon in HD zouden moeten kunnen kijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
2 of 3 zenders kunnen pakken noem jij gaan?

Ik nieyt.

Hoe het met belgacom zit weet ik niet. Enige manier om te weten is testen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Natuurlijk wil dat zeggen dat het werkt. Ge kunt niet beweren dat het niet gaat omdat ge niet alle zenders kunt ontvangen. Ge kunt namelijk wel degelijk zenders ontvangen en nog wel in HD. 't Is een beperkt aanbod, maar het werkt wel. Alle, het zou moeten werken, ik heb het niet zelf geprobeerd. Maar Telenet, noch Belgacom, zouden die zenders mogen versleutelen. Die moeten vrij beschikbaar zijn omdat het openbare omroepen zijn van de staat, betaald door de belastingbetaler. (de eindgebruiker dus)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mja niet volledig mee eens..

3 zenders die werken noem ik absoluut niet iets dat werkt als je het totaal aanbod weet.

Soit ga er verder niet op in.

Dat telenet die dingen versleuteld is erg jammer! Anders was die digicorder hier al buiten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan was ik niet naar Belgacom gelopen.
1f609.png
Niet dat Belgacom zoveel beter is hoor. 't Is allemaal van 't zelfde.   Maar nu weet ik nog niet hoe je dat met iptv doet. Een utp kabel van de belgacom model (de 2de TV connectie) naar de pc trekken als netwerkkabel of heb ik een soort iptc TV-kaart nodig waar ik die connectie op aansluit of ...   Ik heb eigenlijk die TV-overal nog niet op de pc geprobeerd. (schaam op mij!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gotham 13.0 feature freeze!



As you may have already read in our XBMC Devcon 2013 liveblog, we have decided that it
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dear users, Aeon MQ 5 - Final 1.5.1 - available in oficial repo.


Only Frodo version by now. The Gotham version will be analyzed and will be sent to a separate repository for XBMC Gotham soon.


Changelog:


Added: GlassList view - Tagline for TvShows.

Added: Options for show/hide widgets for Settings Menu and Favourites Menu.

Added: Widgets Modes - Always visible, manual (old clean mode) and auto.

Added: Multiple backgrounds in Main Menu - Slide transition timer.

Added: Disc Art - swing speed control.

Added: Disc Style Selector.

Added: Media Flags - Automatic hide mode.

Added: WMC PVR - Support to series recording (thanks to TheImmortal)

Added: Wall view - Information Panel.

Added: 3DWall view - Support to episodes.

Added: Option to hide tagline for movies and tvshows.

Added: Main Menu Customization/Weather - preview icons, static or animated.

Added: Music OSD - Info button.

Added: Main Menu - Transparency level for all panels.

Added: Media Case - Individual on/off for each view type.

Added: Disc Art - Individual on/off for each view type.

Added: Option to disable first widget "In Progress".

Added: First Settings, in steps - To prevent errors in first settings on some systems.

Added: Music Views - All views available for non-library mode.

Improved: Font size for all information panels.

Improved: Main Menu - Trailer in window mode.

Improved: Panel view - Dimmer style.

Improved: ShowArt view - Layout details.

Changed: Widgets effect, slide to fade - to prevent skin freeze in some cases.

Fixed: GlassList view - Missing item name during the playing,

Fixed: RCB - Multiplex view - Aspect ratio for thumbs.

Fixed: Video Extras script - Compatible to latest build.

Fixed: Media Flags Bar/Transparency selector - Layout details.

Fixed: Double items in the information panel to Albums and artists.



I will give a brief description of the main changes:


- When using multiple background images in the main menu you can set the transition time between 5s, 10s, 30s, 1min, 30min or 1hour.


- Now we have a disc selector. It is possible to set the rotation speed of the disc and also the style, are five different options.


- For those who like the library in Clean mode, media flags won the automatic mode.


- The Wall view gets a new meaning. While browsing through the items but nothing changes just stand still for a few seconds and will have an information panel on the item. The rest of the items becomes transparent where you can see the fanart. There is still time settings panel and also a transparency selector.


- The Main Menu now more charming, the transparency level acts on all panels.


- Media Cases can now be turned on and off individually for each view, the same goes for disc art.


- When there is an update that has the self-reconfiguration skin will show a progress screen adjustments. The intention is to divide the first set in blocks in order to reduce the peak load. Thus the chance of some writing fails is less.


- For those who prefer to listen to your music without library mode, now all views are available.


- All sources of information in the panels were enlarged for easier reading.


- The main menu widget now has 3 modes of operation; always visible(default), manual(old clean mode) and the automatic.



And a bunch of little things.


Have fun.


I thank all who have helped build this skin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Because of our Devcon 2013 meeting we were to busy to put up a decent monthly blog post. So let
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo... Even beneden zitten prutsen met xbmc..

Toch wel erg sterk.

De aeon mq5 skin kan je echt volledig naar je hand zetten!

Deze staat nu 90% goed..

Constellation werkt ook weer helemaal.. Sterker nog.. Vroeger kan ik de htpc die in de dedicated staat niet headless opstarten en bedienen.. Met de goedkope lukt dit nu wel.. Met als gevolg dat ik dus via constellation alles van muziek op de ipad bedien zonder de tv...

Ook kan ik nu gewoon xbmc als airplay ontvanger gebruiken.. Vrouw zal in de wolken zijn..


Ik denk dat ik toch maar es de full van constellation aanschaf.. Zonder die lelijke banner...

De makers verdienen het ook..


En nu zeker vermits ik boven de remote gebruik en beneden de ipad..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor de kerst.. Ook maar es deze installeren..


 

Bijlagen

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan