• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Kodi topic

@stijn: heb jij de Mele F10 remote? Bevalt deze en waar heb je die gekocht?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja en bevalt super. Wil zelfs een tweede.

Gekocht op ebay
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dus ge zijt naar den dierentuin geweest?????
Zoiets ja
263a.png
Net terug van 4 weken Zuid-Afrika
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga me even bezig houden met skins voor aeon mq5 Ik post ze straks
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Na gotham release , zal het wel even stilliggen xbmc Kleine updates wel maar geen grote releases meer totdat ofwel ffmpeg met een mvc update komt of retroplayer toegevoegd wordt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Retroplayer ? Wat is dat, is dat om vloeiend jaren vijftig en zestig films te kunnen afspelen of wa
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gaat 3D nu eigenlijk op XBMC? Want binnenkort heb ik een 3D TV maar eigenlijk geen 3D materiaal...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gaat 3D nu eigenlijk op XBMC? Want binnenkort heb ik een 3D TV maar eigenlijk geen 3D materiaal...

Framepackaging werkt nog niet maar je zal wel full SBS kunnen afspelen, alleen daarvoor heb je een reencode nodig!

Ik speel mijn 3D af met TMT6.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk even het 3d formaat topic sphinkx.

Ik heb daar alles uitgelegd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ah. Bedankt!   Maar nu is vooral mijn bedoeling 3D af te spelen met mijn XBMX. Vermits ik momenteel geen 3D BR speler heb. Iso's kunnen blijkbaar niet afgespeeld worden door xbmx. Maar je kan je iso wel converten naar een MKV bv. Met welk programma doe je dat best? Dvdfab is een mogelijkheid. Makemkv ook. Welke prog is het beste? Uiteraard heb ik liefst beste kwaliteit. Dus full SBS...   Dan kan ik eindelijk eens 3D testen en beslissen of ik een 3D BR speler wil kopen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iso is een container. Kan xbmc wel zolang het geen mvc is.

Check de formaten.


Xbmc ondersteund alle 3d behalve mvc..

En dan nog kan je dit oplossen met een externe speler voor xbmc.



Beste programma is en blijft dvdfab!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren een beetje zitten prutsen in XBMX.   Ik zou graag een 3D en Music Clips in mijn menu balk toevoegen.   Dat toevoegen in menu lukt. Maar het toevoegen van de folder 3D/Clips aan het menu lukt mij dan weer niet... Vraag mij af wat ik verkeerd doe. Eigenschappen van Movies kopieren is geen goed idee want dan komen al mijn films in 3D blijkbaar. Dat is niet de bedoeling...   XBMC is een fantastisch programma maar door de vele mogelijkheden is het soms een beetje moeilijk alles goed te configureren of te vinden hoe je het moet doen...   Hebben jullie trouwens problemen met de concert scrapper? Ik krijg altijd errors van de server die niet toegankelijk is. Nieuwe concerten vind hij niet, van de oude is er wel nog de data. Heeft iemand hier een andere scrapper voor concerten?   Die van Music clips werkt wel voor de meeste clips.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik concertdb als scraper. Van dezelfde maker als aeon skin. Je vindt het in zn repo.

Die scraper vindt alle concerten bij mij.

Wat bedoel je met 3d menu? Wat wil je? Want je tekst/uitleg is allesbehalve duidelijk
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik concertdb ook.. Helaas vind hij enkele concerten van Nirvana niet. Eentje van Eric Claption van dit jaar vind hij ook niet. Maar hij heeft altijd een probleem met naar de server te connecten. Precies of een link of dergelijke niet meer werkt.   Ik gebuik MQ5 skin. Daar heb ik voor een horizontale balk gekozen waarbij je oa Movies - TV Series - Music - Concerten - enz... kan vinden standaard.   In de balk heb ik toegevoegd "3D" en "Music Clips". 3D wil ik dan linken aan mijn 3D films die op een aparte share staan op mijn server. Mijn music clips staan allemaal onder de music share. Ik heb 3 aparte folders onder die share. MP3 - Concerten - Music Clips. Ik zou graag een onderscheid hebben tussen concerten, clips en MP3. Want nu is dat maar vervelend dat mijn clips en concerten allemaal onder hetzelfde staan. Muziek staat appart, dat is geen probleem.   Het aanmaken van die menu's lukt mij dus wel. Maar het linken naar de juiste plaats waar de data kan gevonden worden lukt mij dus niet.. Want nu kan ik dus nergens selecteren waar die folder aan moet worden toegewezen. Het blijft dus "Empty". Bizar eigenlijk dat mij dat niet lukt. Zal er eens op moeten zoeken...   Als je tips hebt..
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier is de tip.

Gebruik tags


Bv tag "3d" dan maak je een playlist met enkel de tag 3d vervolgens maak je in je menu een shortcut naar die videoplaylist en tada! Enkel bib met 3d films

Zo doe ik het
263a.png
idem voor kids only movies.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan