• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Kodi topic

First of all we want to wish happy holidays and a merry Christmas to all our users, developers, contributors and every one else. Thank you all for the support and help and for enjoying our software. Let’s hope the year 2014 will bring all of you health and happiness and of course make XBMC even more great than it already is.


Now for the important news and Christmas surprise. It has been around seven months after the release of XBMC 12.2 and we are happy to announce XBMC 12.3 with fixes for bugs found in the 12.2 release. The list of fixes contain several bug fixes that are back-ported from the ongoing development from our 13.0 Gotham release. The list only contains fixes that are deemed critical and are relatively easy to apply to the Frodo 12.2 release without risking stability regressions. This means we are aware of several shortcomings of Frodo and trying to fix those would be to intrusive or risky to apply. This also means that 12.3 will be the last of the Frodo line and all future, major improvements will only be included in Gotham 13.0


Without further ado here’s the list of fixes included:


OSX 10.9 Maverick fixes that appeared when it was release

update PVR addons

several PVR related bugs

memory leaks

audio channel mapping

possible crash on progress dialog

and more

You can read the complete list of fixes here (zie xbmc blog)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand een goed prog om BR ISO's af te spelen? Zou die dan als externe speler willen gebruiken voor 3D films. Dus moet zeker 3D ondersteunen en iso formaat kunnen lezen...   Ik heb met DVDfab eens geprobeerd een iso om te zetten naar een 3D MKV maar dat was geen succes. Na 7-8u werk aan omzetten was de kwaliteit bedroevend laag. Allicht iets verkeerd gedaan maar dat omzetten duurt mij veel te lang. Dus zou graag met een externe speler willen werken. Alleen weet ik niet goed welke te nemen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer eens met Passkey Lite (ook van DVDfab). Die werkt normaal goed.   Als je een compleet programma wil kan je TMT6 of PowerDVD 13 Ultra eens proberen. Beiden zijn op proef te proberen zonder aankoopverplichting.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand een goed prog om BR ISO's af te spelen? Zou die dan als externe speler willen gebruiken voor 3D films. Dus moet zeker 3D ondersteunen en iso formaat kunnen lezen...



Ik heb met DVDfab eens geprobeerd een iso om te zetten naar een 3D MKV maar dat was geen succes. Na 7-8u werk aan omzetten was de kwaliteit bedroevend laag. Allicht iets verkeerd gedaan maar dat omzetten duurt mij veel te lang. Dus zou graag met een externe speler willen werken. Alleen weet ik niet goed welke te nemen...

Ik zet al mijn bluray 3d iso's om met dvdfab.. 15min later heb ik een perfecte rip eruit. Nog steeds in bluray formaat mvc.

Geen mkv en niet gecomprimeerd.

Tevens haal ik er dan alle menus uit, alle overbodige audio en overbodige subs! Werkt perfect en super handig!

Vervolgens speel ik het af met tmt 6 (in xbmc straks)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dus ook met een externe speler? Welke instellingen gebruik je voor die rip te maken?





Sent from my iPad using Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Copy -> main movie , bron iso file selecteren

Dan destination zetten

Dan audio en subs track selecteren/deselecteren

Dan op next

Dan vraagt hij copy as 3d movie.. -> yes

Dan aanvinken create mini dvdfab iso file en gaan met banaan


Dus zeker copy kiezen en niet ripper of converter.


Wanneer klaar, mini-iso mounten en afspelen met tmt6 en dan vooral genieten!


En anders kom je maar es nr mn dedicated zien
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aah. Dus nog steeds een copy. Ik doe idd rippen. Daarom ook de lange duur...





Sent from my iPad using Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Uiteraard , anders heb je zoiezo verlies v kwaliteit.

Copy is perfect
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Yep. Rip was wel beste kwaliteit mogelijk hoor.. Maar is idd minder.





Sent from my iPad using Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het vroeger es gehad en toen weggekregen maar nu dus niet.

Bovenaan rechts heb ik een geluidsicoontje. Ik heb wel sound maar wil het icoon weg


Iemand?


 

Bijlagen

Laatst bewerkt door een moderator:
Foto met een ipad getrokken?
1f609.png
  Is dit een icoon van XBMC of van je TV zelf? Want als XBMC het geluid niet door laat, waarom hoor je het dan? Je audio komt toch via je htpc tot aan je receiver. En je wil je TV speakers uit zetten. Dus lijkt me dit het icoon van je TV.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Icoon is v xbmc , dacht ik. Mm zal nog es checken.

Trouwens nu ik eraan denk... Het is zeker v xbmc want als ik tv gebruik heb ik het niet..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien heeft een van de kinderen per ongeluk op de mute-knop van de TV gedrukt?   Ik heb het nooit gezien in XBMC. Ik vind het een beetje verdacht dat je toch geluid krijgt via je receiver terwijl XBMC in mute zou staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is niet mn tv anders zou ik het via digicorder ook hebben. Wel xbmc. Zal het wel vinden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan kan het dat al niet zijn. Weer iets waar je niet achter moet gaan zoeken.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan