• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Kodi topic

Dus als ik een 3DBD-iso zou rippen naar movie-only dan zou hij spelen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Onder full SBS of half sbs of full ou / half ou   ja tuurlijk, zowel in 2d als 3d

Trouwens als ge full sbs neemt, ligt de resolutie hoger dan bij MVC Maar tzal wel meer diskspace innemen... Maar nog altijd minder dan dat ge 2 versies van een film hebt...   Anaglyph wat is dat weer?   Ge kunt trouwens zeer makkelijk schakelen tussen 3d/2d met een eenvoudige knop.

Er is eindelijk weer eens een stabiele versie van het Open Embedded Linux Entertainment Center uitgekomen. Deze Linux-distributie is gebaseerd op standaarddownload zijn er speciale versies voor AMD's Fusion- en Nvidia's ION-platform, Apple TV, Xtreamer Ultra en Raspberry Pi. De changelog voor deze versie laat de volgende veranderingen en verbeteringen zien: <blockquote>Whats new in OpenELEC 3.2?

Like OpenELEC 3.0, the 3.2 release is based upon XBMC Frodo (12.x) but

Denk dat 'k deze eens ga proberen op een in bruikleen Mac Mini. Met de OS X versie toch kleine onhebbelijkheden, maar geen idee of het aan de XBMC build ligt of niet.   Bij muziek bv. wil XBMC nooit een volgend nummer spelen. Rest werkt wel goed, tot gisterenavond toen XBMC plots de ventilatoren van Mini aan het aanjagen was dat het niet meer normaal was.

Vreemde dingen bij jou
263a.png
tis een mac voor iets lol

En nu een degelijk antwoord aub, waar 'k eventueel iets mee kan :ph34r:

Ik zou het begod niet weten. Ik heb geen OS X versie vereiste xbmc Nooit van mn leven. Kan dus ook niet zeggen of het aan je xbmc build ligt of aan je mac mini zelf. Bij openelec, windows build heb ik er alleszins totaal geen last van...   Ik zou zeggen, steek eens een deftige xbmc build samen he, ipv net niet altijd
1f609.png
Daar kan je dan wel iets mee
263a.png

MM bedenk me net. Kun je openelec dan draaien op je OS X? Ik dacht eerst niet, maar vermits jij zegt dat je het gaat proberen -> dan blijkbaar wel. En vermits je deze versie zou proberen, wil zeggen dat je de andere openelec versie hebt draaien.. En vermits ik ook die versie heb je draaien en het wel werkt, kun je besluiten dat het niet aan de openelec versie ligt... want je hebt namelijk gewoon de standaarddownload

Openelec nog nooit geprobeerd op een Mac, maar zou normaal wel moeten lukken. Hopelijk met niet al te veel gepruts ... maar vrees daar eerlijk gezegd wel voor.   Dat van de plotse hoge CPU load met de OS X versie is echt een oud zeer van XBMC. Toen 'k dit jaren geleden als eens bekeek viel me dat ook meteen op.   Kan er nog altijd een Win 7 op plooien natuurlijk op die bak, alleen eerst eentje vinden die gewoon een clean Win 7 installer is, zonder andere rommel erbij. Maakt het eigenlijk uit welke Win 7 versie je gebruikt ?

Nee Windows 7 is windows 7 Wat windows opstart kun je zelf bepalen he   Maar waarom niet eens een zuivere install op een degelijke machine? De dingen waarop jij nu xbmc installeert, vind ik eigenlijk niet xbmc waardig.. Ook de pi, is eigenlijk gewoon te zwak om full xbmc te kunnen genieten.. Hoe moet ik het verwoorden...?   Stel eens een goedkope, deftige bak samen en dan ofwel windows ofwel openelec erop zwaaien En je gaat 0,0 problemen hebben met xbmc...

Heb nu alleen die Mac Mini dus daarmee moet 'k het doen.

Kan je daarmee helaas niet helpen, you're on your own
263a.png

'k had het kunnen raden :ph34r:
1f61b.png
  Nou ben blijkbaar niet de enige met dit probleem. Vanavond maar eens dit proberen en zien of dat wat oplevert. Muziek is niet het aller belangrijkste maar zou wel tof zijn als dit gewoon werkt.

Gebruikt iemand toevallig ook de Missing Movies add-on, want kan me voorstellen dat het wel eens voorkomt dat XBMC een filmbestand niet herkent en dus ook niet gaat tonen in de interface.   Vanavond deze ook maar installeren en kijken wat hij kan vinden wat 'k zelf niet meer wist dat 'k had
1f606.png

Back
Bovenaan