• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Muziek streaming diensten

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Zo blij dat dit er komt !  
 

Bijlagen

  • spot.png
    179,5 KB · Weergaven: 104
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Uh ja en wat is dat dan precies ? Schermafbeelding maakt me niet zo gek veel wijzer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Album collectie!   Geen starred items meer, playlists weet ik niet, maar zie ik zo niet staan maar een eigen collectie !!!!!!! google heeft dit al, en radio ook, maar spotify niet, maar ze zijn er dus wel mee bezig !   zie screenshot links onderaan bij "collection"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ok dat het komt maar als starred items zou wegvallen zou wel minder zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Interessant! Was voor mij toch ook een groot gemis.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Dus binnenkort een Spotify account?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Playlists gaan volgens mij niet verdwijnen denk ik. Screenshot is ook van een beta. Kan ondertussen al veranderd zijn, maar is wel bewijs dat eraan gewerkt wordt !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Spotify Connect takes aim at AirPlay and Sonos 3 Sep 2013
Spotify_0.jpg
Spotify is looking to take a bigger step in to the living-room and hi-fi hardware with the launch of Spotify Connect. The feature will embed Spotify in to wireless devices from a number of manufacturers, allowing you to play your Spotify library on the product itself while controlling the music directly on your Spotify app. Spotify Connect will launch with ten hardware partners: Argon, Bang & Olufsen, Denon, Hama, Marantz, Philips, Pioneer, Revo, Teufel and Yamaha. Any wireless products from these companies with the appropriate chip inside will now be able to stream music via Spotify, which can be controlled from your smartphone or tablet's Spotify app. It will work in a similar way to AirPlay and Bluetooth but the music will be streamed from Spotify directly by the hi-fi system or speaker, not from the smartphone or tablet. Pioneer has confirmed this morning that Spotify Connect will be available on its networked 2013 AV receivers from the VSX-528 model upwards, and the entire Pioneer SMA wireless speaker line-up. More compatible products will be revealed in the coming weeks.
Spotify_Connect_Pioneer_SMA1.jpg
Inititally set to launch on the iOS app, updates to the Android and Desktop apps are set to follow in time. The feature will add an icon to the app that commands the Spotify Connect hardware to take over playback and turns the app in to a simple remote. This should help save battery life on the portable device, and mean unstable connections to stream music between devices will be a thing of the past. Spotify already has tie-ins with some AV companies, such as Denon, Marantz and Onkyo, but these involve using the respective company's own app rather than Spotify itself. Spotify Connect makes the Spotify app your controller. It also means any device connected to the Wi-Fi network and with the Spotify app installed can control a Spotify Connect system, allowing friends to jump on and control your music system. As well as perhaps challenging AirPlay and Bluetooth wireless devices for convenience if you're a heavy Spotify user, Spotify Connect potentially affects multiroom systems such as Sonos. Pascal de Mul, global head of hardware partnerships at Spotify, toldTechcrunch that there was "no plan to extend Connect to Sonos and no plan to continue to develop with Sonos". A clear sign that Spotify plans to make a serious stab at hardware integration on its own. UPDATE: Spotify says the quote is taken out of context. “We will continue to support and improve the Spotify experience on Sonos,” a spokesperson said rather vaguely. Of course, Play:5, or the Sonos Connect or Connect:Amp – in order to get up and running. Spotify Connect sees Spotify looking to make its streaming product the focus of multiple manufacturers' devices and in so doing coax more people to pay for the Spotify Premium, £10/month product. There's no initial confirmation on a Spotify Connect release date or confirmed hardware but we've contacted Spotify for more details.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Koptelefoonmaker Beats lanceert Spotify-concurrent Beats Music De bekende koptelefoonmaker Beats by Dr. Dre brengt eind deze maand zijn eigen dienst uit voor het streamen van muziek. Beats Music, zoals de dienst gaat heten, beschikt over 20 miljoen nummers en laat gebruikers onbeperkt muziek op hun apparaten opslaan.

Op zijn blog onthult Beats by Dr. Dre dat muziekdienst Beats Music op 21 januari van dit jaar uitkomt. De dienst wil zich onderscheiden met een nieuwe manier waarop muzieksuggesties worden aangeboden. Door een combinatie van algoritmes en de activiteiten van gebruikers worden suggereert Beats Music nummers die wellicht interessant zijn voor de luisteraar. Beats Music is een betaalde dienst en kost 9,99 dollar per maand. De gebruiker mag voor dit bedrag muziek streamen naar drie verschillende apparaten. Beats Music komt uit voor smartphones, tablets en computers. Kopstuk van de dienst wordt Nine Inch Nails frontman en oprichter Trent Reznor. Ook hebben verschillende muziekjournalisten en scouts van platenmaatschappijen meegewerkt aan Beats Music. Goed nieuws voor mensen met een Sonos-muzieksysteem: de fabrikant heeft aangekondigd dat Beats Music vanaf de eerste dag op de draadloze muzieksystemen van Sonos worden ondersteund. Beats Music komt eerst alleen uit in de Verenigde Staten, maar de makers laten weten dat ze snel naar andere landen willen uitbreiden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Nog maar ene erbij. Ik denk dat 2014 een oorlogsjaar wordt voor de muziekstreamingdiensten lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ah ben mee denk ik, ge betaald nu voor spotify? 5 of 10? Ja het is gratis nu Wel met reclame tss
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Reclame en kwaliteit ook 160 ipv 320 ma betwijfel of da zoveel ga geven.

10 want 5 bestaat niet meer. Vreemde tactiek wel, willen ze dan graag dat elle premiums opzeggen ofzo?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
5 bestaat nog steeds voor diegene die vroeger 5 betaalde   jup mindere kwaliteit., dat ga je zeker horen   ik vind het zo vreemd niet, en ik zou aboluut ervoor willen betalen om geen reclame te hebben Bovendien is het op je mobiele apparaten enkel met shuffle modus he
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ok, makes sense.

Op de ipad ook enkel shuffle modus dan voor free members?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Denk op ipad gewoon. Ik let er eigenlijk niet op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Net gemerkt.

Op smartphone ist shuffle, op ipad gewoon.

Denk dat ze het zo doen... Als je verbind met mobiel internet -> shuffle.

Gewoon wifi -> normaal

Zal es testen met smartphone op wifi
 
Laatst bewerkt door een moderator: