Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Alleen als de kwaliteit erop vooruit ga, dan wil ik er nog eens over nadenken.Skank zei:Ik zou wel spotify willen hebben hoor.
Denk dat het nog veel te vroeg juichen is om nu al een oordeel te vellen. Langs de andere kant hoe meer concurrentie er op dit vlak zal komen, des te beter zal het voor de consument kunnen worden. Sonos, Bluesound, enz... gaan logischerwijze als ondersteuning wel mee in de boot springenSkank zei:Apple's muziekstreamingdienst werd gisteren announced.. Ik loop er niet warm van.. Ik geloof ook nooit dat spotify er schrik moet van hebben.
Wat is er dan zo nieuw aan apple'smusic? Right quasi niks Ok het familieabonnement is goedkoper dan spotify maar voor de rest? Spreekt me niet aan, had wel iets inventievers vernieuwenders verwacht
Nu, 3 maanden gratis test, ik zal het wel es doen, maar zo maar overschakelen? Nooooo apple.
Benieuwd of sonos het ook gaat ondersteunen, indien niet, dan is het helemaal een no tegen apple
Ge kunt u wel eens lelijk mispakken: Tel het aantal Apple gebruikers (iphone, mac en co) en mix het met het aantal itunes gebruikers (de beats base hadden ze eerder al opgekocht). Dat is de userbase waaruit men kan gaan "teren". Een klik van 'ja ik gebruik apple music' is niet ver weg meer en deze dienst zal voor velen nog een nieuwe ontdekking zijn. Het gratis verhaal van andere streamingdiensten kan hier misschien wat vertraging veroorzaken bij de rooftocht maar bon, de echte muziekliefhebber wil toch iets van kwaliteit en draagt wat 'fairness' in het vaandel, niet?Skank zei:Ik denk dat spotify echt niks moet vrezen. Apple brengt eigenlijk niks nieuws, zelfs de prijs per maand is hetzelfde, waarom dan overstappen. Apple is zelf veel te laat op de kar gesprongen. Maar Inderdaad hoe meer concurrentie hoe beter voor de consument.
Voor families tot 6 personen is het 15euro he. Dat is wel een pak goedkoper. En iedereen krijgt dan een persoonlijk account.Skank zei:Apple's muziekstreamingdienst werd gisteren announced.. Ik loop er niet warm van.. Ik geloof ook nooit dat spotify er schrik moet van hebben.
Wat is er dan zo nieuw aan apple'smusic? Right quasi niks Ok het familieabonnement is goedkoper dan spotify maar voor de rest? Spreekt me niet aan, had wel iets inventievers vernieuwenders verwacht
Nu, 3 maanden gratis test, ik zal het wel es doen, maar zo maar overschakelen? Nooooo apple.
Benieuwd of sonos het ook gaat ondersteunen, indien niet, dan is het helemaal een no tegen apple
Niet iedereen gaat overschakelen he, maar ik denk toch wel dat er gaan overstappen.Het enige verschil is idd die 15 euro voor 6 personen Thats it, maar daarom ga ik nog niet overschakelen? Ook niet voor de app Google's music app ziet er net even gelikt uit. Nee daarvoor verander ik echt niet, en zeker niet voor de naam "apple" Kwaliteit? Mmmm afwachten geblazen, kwaliteit zal volgens mij net hetzelfde zijn als bij google en spotify Je moet nu geen flac verwachten
Music videos zijn er bovendien ook al bij google, dus ook dat is niet nieuw Nee, ik ben totaaaaaaaaaaaal niet overtuigd !
Broodrooster, ik snap trouwens niet dat je de overstap spotify naar google's music, niet doe moeite vindt, maar de stap van spotify naar apple WEL Dat is net het zelfde Google heeft trouwens ook die offline functie... Snap wie snappen kan, tzal wel de naam "apple" zijn , die het product plots zoveel beter maakt haha