Skank
Well-Known Member
mm dan tochJa, werkt met de 24V drukknoppen, dimmen van 0 naar 100% met de drukknoppen, in de Hue app en met Google Home maw alles werkt. Ik zal straks eens een foto nemen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
mm dan tochJa, werkt met de 24V drukknoppen, dimmen van 0 naar 100% met de drukknoppen, in de Hue app en met Google Home maw alles werkt. Ik zal straks eens een foto nemen.
Nieuwe dimmer ontvangen
Deze dimt inderdaad wel , maar idd tss 10 en 35% of zoiets
De slechte dimmer gaat terug
Stijn, dat is in mijn ogen geen dimmer hoor.Nieuwe dimmer ontvangen
Nieuwe dimmer ontvangen
dat is perfect dezelfde dimmerIk snap dat ook niet, de Robb dimmer gaat van 0 tot 100%.
Stijn, kan je aub eens laten zien om welke lampen het hier precies gaat die je u wenst te dimmen?
Graag het doosje met de specs.
Niet iedere led-lamp wordt op dezelfde wijze gedimd.zou me verbazen dat het aan de lampen ligt, dit zijn pokkedure, dimbare ledlampen, maar goed, ik zal es zien, geef me wat tijd ervoor
Stijn, het gaat toch om deze dimmer hé?
![]()
Zigbee dimmer werkt met Philips Hue kopen?
Zigbee Dimmer ✅ Werkt Met Philips Hue ✅ Eenvoudigeinstallatie ✅ Dim Je Verlichting Met Een App ✅ Morgen In Huis ✅ Vandaag Besteld Morgen In Huis ✅www.robbshop.nl
![]()
Kijk effe na of je dimbare led lampen geschikt zijn voor fase aansnijding' of fase afsnijding?
Dit staat normaal gezien enkel op het doosje vermeld en kan je misschien niet op de lamp terug vinden.