Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik ga eens moeten lezen over ZigBee controllers als ik dat hier lees.. Heb al een fortuin uitgegeven aan Hue lampen en dan heb ik nog niet alles op het gelijkvloers vervangen.. Projectjes voor 2020![]()
Het is vooral een afweging op ...Ik ga eens moeten lezen over ZigBee controllers als ik dat hier lees.. Heb al een fortuin uitgegeven aan Hue lampen en dan heb ik nog niet alles op het gelijkvloers vervangen.. Projectjes voor 2020![]()
Het is vooral een afweging op ...
- Wanneer je de prijs sterk wil drukken
- Wanneer je de bestaande armaturen niet kan of wil vervangen
- Wanneer je zelf iets in elkaar wil knutselen
- Wanneer er geen kant en klare Hue oplossing voor bestaat
- Enz....
Ondanks er mooie oplossingen en allerhande Zigbee controllers op de markt zijn, heb ik hier ook verschillende Hue (losse) lampen en Hue stopcontacten in huis.
Kortom, het blijft nog steeds een afweging op basis van je eigen wensen.
Haha , het licht ook aan gegaan bij jou?
Idem hier
Nog een vraagje, aan de hue bridge kun je max 30 ofzo dacht ik lampen hangen.
Als je zo 1 controller voor bv 5 lampen neemt, dan is die controller maar 1 van de 30? of telt die niet mee?
Het is vooral een afweging op ...
- Wanneer je de prijs sterk wil drukken
- Wanneer je de bestaande armaturen niet kan of wil vervangen
- Wanneer je zelf iets in elkaar wil knutselen
- Wanneer er geen kant en klare Hue oplossing voor bestaat
- Enz....
Ondanks er mooie oplossingen en allerhande Zigbee controllers op de markt zijn, heb ik hier ook verschillende Hue (losse) lampen en Hue stopcontacten in huis.
Kortom, het blijft nog steeds een afweging op basis van je eigen wensen.
Max is 50 dacht ik? Maar zijn er die al meer lampen aan 1 bridge hebben gehangen. Ik heb nog beetje ruimte. Gelijkvloers zal normaal geen probleem zijn.
Eigenlijk kunnen al mijn lampen vervangen worden door Hue. Heb geen speciale armaturen. Maar heb wel nog veeeel gu10 spots in mijn gang. Die zou ik ooit willen vervangen door andere met motion sensors. Maar dat zal je allicht niet met die zigbee controllers kunnen aanpassen.
Waarom zou je dat laatste niet kunnen?
das gewoon hetzelfde als een lamp.. maar je kan volledige kringen aansturen en is goedkoper, en bij sommige kun je zelfs je schakelaar behoudenDunno.. Is eerder een vraag.. Maar heb nog niets gelezen over ZigBee controllers. Dus weet niet wat de mogelijkheden zijn.
Je kan hiervoor toch een eenvoudige klassieke bewegingssensor voor gebruiken?Eigenlijk kunnen al mijn lampen vervangen worden door Hue. Heb geen speciale armaturen. Maar heb wel nog veeeel gu10 spots in mijn gang. Die zou ik ooit willen vervangen door andere met motion sensors. Maar dat zal je allicht niet met die zigbee controllers kunnen aanpassen.
Je kan hiervoor toch een eenvoudige klassieke bewegingssensor voor gebruiken?
Die zet je dan vervolgens tussen de voeding en je lampen.
Aangezien we hier thuis met 2 kattenzitten heeft een bewegingssensor hier niet overal zin.
Wel staat er een bewegingssensor waar de katten niet komen, dus aan de voorkant en achterkant van het huis, berging, garage en de de kamer waar het hart van de HT staat.