• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Ubiquiti Unify Topic

Hmm, als je echt zeker bent dat ze een "factory reset" gekregen hebben en zelfs de DHCP werkt niet dan ziet het er niet zo goed uit....ik ken je level van networking-kennis niet, maar ik zou gelijk een packet-capture nemen om te zien of er vb een DHCP-request wel uitkomt enz uit die dingen.

Lijkt me straf dat ze alle 3 tegelijk kapot zouden gaan. Zie je iets gebeuren als je de reset uitvoert?
Ja zoals ik zei, ik zie de camera in en uittrekken, en de rode lampjes rondom gaan uit en beginnen te flikkeren

Heb het al 10x gedaan, de andere cameras die hij bezit, daar ging het resetten wel goed.

Hmm, als je echt zeker bent dat ze een "factory reset" gekregen hebben en zelfs de DHCP werkt niet dan ziet het er niet zo goed uit....ik ken je level van networking-kennis niet, maar ik zou gelijk een packet-capture nemen om te zien of er vb een DHCP-request wel uitkomt enz uit die dingen.
Euh daar stopt mn kennis

Back
Bovenaan