Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Die 8 dagen schrikken me niet af.. De HW kost echter welKorte pijn....wat is 8 dagen op een jaar...![]()
Mijn HD is binnen! Dus nu gewoon mijn parity er uit halen. Die vervangen door mijn nieuwe en unraid het werk laten doen? Moeten die HD nog altijd speciaal geformateerd worden zoals vroeger? Weet nog dat ik voor mijn vorige hd'n moest inloggen op de server en de HD voorbereiden op een speciale manier. Weet niet meer precies hoe dit was... Als ik dan mijn oude parity er in steek gaat unraid die automatisch vinden als nieuwe HD. Gewoon toevoegen en dat is alles?Upgrade eerst je software zoals hierboven beschreven, echt niet moeilijk
Dan schakel je alles uit en haal je je parity disk eruit en steekt die 3tb in de plaats
Vervolgens start je alles terug op.. En moet je die 3tb drive als parity toewijzen!
Hou rekening dat dit dan wel een tijd kan duren omdat hij alles terug moet herberekenen
Kan ook zijn dat je gui dan een tijdje unreponsive wordt, geen nood, das normaal
Daarna, als hij zegt parity valid, schakel je server terug uit
En steek je die oude parity drive erin en kun je hem gebruiken als een volgende data disk
Easy![]()