Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Zetten jullie die server zo vaak uit? Mijne staat soms maanden op zonder ik hem reboot... Ik zet hem eigenlijk enkel uit als ik op reis ga. Een reboot moet ik ook heel zelden doen.
Van mij hoeft dat niet 24/7 aan hoor! Waarom energie verbruiken als je hem toch niet gebruikt?
Kan je een externe HD aansluiten op je unraid? Heb dat nu gedaan maar dat wordt precies niet gevonden...
Moet ik dan eerst upgraden en de server nog eens opstarten met mijn 2TB parity, om daarna de server af te sluiten en mijn 2TB parity vervangen door de 3TB? Of gewoon upgraden naar RC11, nieuwe voeding erin, 3TB aansluiten en server opstarten?Ik zou idd eerst upgraden naar rc11
Daarna pas je parity vervangen door 3tb
Klopt ik zou het zo doen ja.. - Voeding vervangen - Opstarten met 2tb parity - Upgrade naar RC 11 (indien je geen simplefeatures in combi met sabnzb gebruikt kan je upgraden naar RC 12a) - Reboot, en check - Volledig afsluiten - 2TB parity vervangen door 3TB - Reboot en parity laten builden - Na zoveel uur kan je de vrijgekomen 2tb als data erbijsteken..Moet ik dan eerst upgraden en de server nog eens opstarten met mijn 2TB parity, om daarna de server af te sluiten en mijn 2TB parity vervangen door de 3TB? Of gewoon upgraden naar RC11, nieuwe voeding erin, 3TB aansluiten en server opstarten?
Iemand Unmenu 1.6 al geinstalleerd? Zeker doen ... Zit nu in mooi jasje zoals simple features!
gewoon naar User Scripts check for Unmenu updates en na installatie Unmenu herstarten!Oh? Nice
Wist ik niet..
Hoe herinstalleer je dit?
Eroverheen? En hoe?
Als je Unmenu reeds geinstalleerd hebt gewoon bovenaan in de hoofdmenu's!Waar vind ik Users Scripts :wacko: