Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
En hop, daar ben je terug met onwaarheden verkopen, controleer jij wel eens iets voordat je iets neertikt ?Ook qua verbruik zit unraid toch echt dicht bij je nas, wat ik ook vergeten melden was , is dt unraid de schijven die niet gelezen worden, gewoon uitschakelt in tegenstelling tot syn. Wat weer in verbruik scheelt.
Ai dat heb jij gezegd. Ik ken Sam zijn kwaliteiten niet, maar ben bijna zeker dat hij met een Synology NAS een stuk minder zou lopen klooien.En de laatste zin die je van sam quote, vergeet je wel iets belangrijks, namelijk dat hij het misschien zelf zoekt..
Gebruik jij ook een Supermicro kaart in je Unraid server, of heb je nog ruimte op je moederbord om hdd's aan te sluiten? Sinds ik een WD30 Green geplaatst heb, heb ik problemen met mijn Supermicro kaart...Tevreden van? Ik heb er net 1 van 3TB besteld bij Amazon... Sta momenteel op 77% total used. Maar 5 van mijn 6 schijven staan rond de 90%. Dus ik wil een beetje veiligheid opbouwen... Want nu komt alles gewoon op mijn 3TB disk terecht dat op 30% staat.
Ik dacht het welGebruik jij ook een Supermicro kaart in je Unraid server, of heb je nog ruimte op je moederbord om hdd's aan te sluiten? Sinds ik een WD30 Green geplaatst heb, heb ik problemen met mijn Supermicro kaart...