• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Waar ga je binnenkort naar toe?

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Ahh, het begint (weer)al te kriebelen en stillekes aan de reiszak pakken voor volgende week. De PCR-test kan ik ondertussen ook cancellen want die is niet meer nodig (uiteraard wel bewijs van vaccinatie) voor Zweden.
Ik kijk ernaar uit!, het zal weer effe uit de comfortzone treden zijn (en voor mijn vrouw nog meer) maar dat nemen we er graag bij!
 
  • Vind ik leuk
Reactions: krikri and Sphinkx

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ahh, het begint (weer)al te kriebelen en stillekes aan de reiszak pakken voor volgende week. De PCR-test kan ik ondertussen ook cancellen want die is niet meer nodig (uiteraard wel bewijs van vaccinatie) voor Zweden.
Ik kijk ernaar uit!, het zal weer effe uit de comfortzone treden zijn (en voor mijn vrouw nog meer) maar dat nemen we er graag bij!
Zweden?
Chansard!
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Al geboekt voor Kreta (11dagen) in Juli.

Nice! Ik de laatste week van Juni en eerste van Juli in Milos / Paros / Naxos. Dus in de nabije omgeving. Opnieuw Griekenland dus na dit in 2021 ook gedaan te hebben... Was ons extreem goed bevallen :)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Schotland is volledig gepland en serieus vol qua planning.
Ondertussen maar eens uitkijken naar de planning voor Dordogne.

Iemand daar al geweest?
Tips voor familie met 2 kids en hond?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Hebben we al elk jaar gedaan :) mogelijks daar eens niet :)
Maar heb ondertussen ook al veel gevonden :)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Schotland was zalig.
Ondertussen in Oostenrijk, en skireis ook geboekt , ook naar Oostenrijk :p
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Wij kunnen beginnen aftellen voor ons bezoek aan de Azoren (eilanden ter hoogte van Portugal in de Atlantische Oceaan). Zal weer een avontuur worden met het nodige wandel & klimwerk in het "Hawai van Europa"
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Gisterenavond nog een concert van Sigur Rós meegepikt in Vorst Nationaal. Zeer goed! Knappe visuals en top sound! (op middenplein mooi centraal voor de arrays van speakers)
En dit weekend reiszak pakken en een week naar "de zon" op 1 van de Canarische eilanden die we nog niet gedaan hadden. Weer een weekje chill / wandelplezier
 
  • Vind ik leuk
Reactions: krikri

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Aan het rondkijken voor een zomerreis.
Kids zijn dan 14 en 15
Ze willen absoluut een azuurblauwe zee en snorkelen, liefst ook zwembad en waterpark
Ze willen dus niet meer nr oostenrijk of dergelijke :p

Zit te kijken voor rhodos, kreta, kos ...
Zelf nog nooit naar griekenland of zn eilanden geweest.

Wat raden jullie van die eilanden aan?
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Zelf zijn we al zo'n 10x naar de Griekse eilanden geweest. (Santorini,Rhodos ,Kos ,Kreta)
Grote fans van Greece hier, cultuur, eten/drank ,klimaat ,sfeer ,...echt onze ding.Maar elk het zijne zeker?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Zelf zijn we al zo'n 10x naar de Griekse eilanden geweest. (Santorini,Rhodos ,Kos ,Kreta)
Grote fans van Greece hier, cultuur, eten/drank ,klimaat ,sfeer ,...echt onze ding.Maar elk het zijne zeker?
Aha!
Wel dan moet jij mij zeker kunnen helpen he !
Die 4 eilanden staan op ons lijstje.
Welke best nemen rekening houdend met leeftijd van mn 2 kids.
Gezellig, maar niet TE druk
Geen lawaiierige buren aub

Kids willen snorkelen ook, maar kloof of natuur of jeepsafari ,alles kan

Zeg maar :)
All ears :)
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Tjah ,rekening houden met anderen is niet gemakkelijk hé.
Elk eiland zal wel z'n gezellige plekjes hebben ,en sowiezo zal het midden in het seizoen druk zijn.
Kloof ,natuur of jeepsafari zal Kreta waarschijnlijk het beste zijn ,is ook de grootsten.
Maar ik denk niet dat ik de beste persoon ben om advies te geven over allerhande activiteiten ,immers als wij op reis gaan is het echt om te relaxen en chillen.Zeker sinds we met kinderen op reis gaan is het echt 'anders' vergeleken met vroeger.
Vrouw en 2 dochters...;), geef m'n kids een zwembad ,strand en All In en je hoort ze niet meer ,of t'is om te gaan shoppen:)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Tjah ,rekening houden met anderen is niet gemakkelijk hé.
Elk eiland zal wel z'n gezellige plekjes hebben ,en sowiezo zal het midden in het seizoen druk zijn.
Kloof ,natuur of jeepsafari zal Kreta waarschijnlijk het beste zijn ,is ook de grootsten.
Maar ik denk niet dat ik de beste persoon ben om advies te geven over allerhande activiteiten ,immers als wij op reis gaan is het echt om te relaxen en chillen.Zeker sinds we met kinderen op reis gaan is het echt 'anders' vergeleken met vroeger.
Vrouw en 2 dochters...;), geef m'n kids een zwembad ,strand en All In en je hoort ze niet meer ,of t'is om te gaan shoppen:)
Wel dan ben jij toch de ultieme persoon om tips te geven

Kids willen hier ook snorkelen (dus prachtige zee) + waterpretpark

Waar zit je het best voor kos/kreta om centraal te zitten voor excursies?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ook al enkele Griekse eilanden gedaan. Santorini is heel mooi maar zou ik niet met kids doen. Wij zijn ook naar Naxos, Faros en Milos geweest. Allemaal in de cycladen dus… Milos was eigenlijk onze favoriet. Even mooi of zelfs mooier dan Santorini maar een stuk rustiger.

Ik vrees wel dat al die eilanden super mooi en het blauwe water geven dat je wil. Waterparken gaan er daar niet zijn vrees ik.

Die zal je wel in Kreta of mss ook Mykonos.