Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Wel precies, is ook ons plan!Rondtrekken doen we niet, maar we maken korte uitstapjes vb 30 a 45minuten rijden naar bijgelegen dorpjes, steden, activiteiten, stranden of vb. Waterpretpark.
We hebben gemerkt dat we idd geen uitstappen moeten maken als het langer dan een uur rijden is.
Idem !Ik ben nog niet naar Rhodes geweest.
Is ook moeilijk om tips te geven vind ik omdat ieders prioriteiten anders liggen.
Wij zijn meestal heel actief bezig, ik plan om de dag iets in. We gaan ook steeds uit eten,
Normaal pak ik het als volgt aan voor een doorsnee vakantie:
Eerst lijstje opmaken met must do sport activiteiten - dat zijn er minimaal 2 per week vb. Paardrijden, canyoning, watersport etc…
Dan lijstje opmaken met interessante locaties, meestal zijn dit grootte stad in de buurt enz. Kwestie dat we genoeg restaurants hebben om ui te kiezen en ook wat cultuur en shopping kunnen meepikken.
Dan appartement of huis uitkiezen op een plaats vaak dichtbij een stadje of omgeven door een aantal steden.
Vaak is dat ook dichtbij de zee omdat we allemaal gek zijn van watersporten.
appartement of huis book ik bijna altijd op Booking.com meestal moet je geen voorschot betalen.
De rest, auto, vluchten en activiteiten betaal ik
Nice ,ben er al 5x geweest.Het zal rhodos worden binnenkort boeken
FalirakiNice ,ben er al 5x geweest.
Waar zit je ongeveer ?
Idem voor mij ist wel Mayrhofen geworden.Ik trek in Februari 2023 eens met wat familie weg voor een weekje oa op de ski-latten te staan. Deze keer zal het Les Menuires / Les Trois Vallees worden.
Ben benieuwd, toch al wat jaartjes geleden dat ik op de latten stond, mischien es effe gaan testen/opfrissen ;-)
Zo'n zetelbed ligt niet makkelijk heOmdat het kleine kamers zijn misschien en je zodoende meer plaats hebt als je uw bed niet gebruikt .
Goh, ik ben de enige die geen eigen ski-materiaal heeft eigenlijk (op een helm na). Ben nog even in twijfel of ik ginder iets huur dan wel hier huren + meenemen.Idem voor mij ist wel Mayrhofen geworden.
Kopen jullie skipas en materiaal vooraf?
Ik ben aan het zien voor skipasGoh, ik ben de enige die geen eigen ski-materiaal heeft eigenlijk (op een helm na). Ben nog even in twijfel of ik ginder iets huur dan wel hier huren + meenemen.
Skipas zat er mee in, dus die is geregeld.
Mayrhofen is ook een erg goed & leuk gebied!
Je kan toch gewoon op de officiele site van het skigebied de prijzen bekijken ? Die zijn volgens mij hetzelfde "online op voorhand" of terplekke aan een loketje van de 1e lift die je tegenkomt. "online" heb ik nooit geweten dat je plots korting zou krijgen.Ik ben aan het zien voor skipas
Moet ik nu zo'n complete zillertal pass hebben of enkel mayrhofen maar vind precies enkel de link naar zo'n complete zillertalpass
Misschien weet jij dat als je er al geweest bent.
IS het ook beter om vooraf te boeken of toch goedkoper ter plaatse?
Wat zou je dan aanraden? Als ik erop kijk kun je max 1,5 dag nemen mayrhofen alleen, maar na 3 dagen is die superskipas eigenlijk al voordelig...Je kan toch gewoon op de officiele site van het skigebied de prijzen bekijken ? Die zijn volgens mij hetzelfde "online op voorhand" of terplekke aan een loketje van de 1e lift die je tegenkomt. "online" heb ik nooit geweten dat je plots korting zou krijgen.
Superski-pass : https://www.zillertal.at/nl/wintertijd/vakantie/zillertaler-superskipass.html
Mayrhofen : https://mayrhofen-zillertal.nl/skipas-mayrhofen/