Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
en vb in Finland & Zweden denk aan .... MUGGEN ....Met tent in het noorden. Denk je in de zomer te gaan? Heb je reeds materiaal om te kamperen en te stappen of nog niet?
Lol okGR = Lange Afstandsroutes (meerdaags)
(kijk maar es op da kaartje)Lijst van Europese wandelroutes - Wikipedia
nl.wikipedia.org
In principe kan je overal in Europa wel iets van GR vinden, nu 5 dagen is niet zoveel. Als je geen geoefende wandelaar bent ga je niet verschillende dagen 30-50km afleggen hoor.
Vb in UK heb je ook mooie "Coastal Paths" dat je meerdaags kan doen. De keuze daar is enorm! 1000'en kilometers!
Je kan natuurlijk ook via reisburo vb eerder in de bergen een 5-daagse hutten-tocht doen ? Zoveel mogelijkheden in Oostenrijk, Zwitserland etc,etc.
Jouw vraag is ongeveer hetzelfde als "ik wil een auto kopen, iemand een idee" ? ;-)
We hebben kampeermateriaal jaMet tent in het noorden. Denk je in de zomer te gaan? Heb je reeds materiaal om te kamperen en te stappen of nog niet?
Zou ook niet al te veel naar het noorden trekken - in de zomer zijn de nachten heel kort daarboven , tenzij je daar geen probleem mee hebt natuurlijk. Overnachten in een hut maakt het iets makkelijker om je kamer te verduisteren…Lol ok
idd niet elke dag 40 km
Lijkt me ook wel iets, 5 daagse huttentocht
Zou in de zomer zijn idd of net ervoor.
Iets avontuurlijks, met elke dag 20 km of es enkele uitschieters
Zo'n oog-maskertje doet wonderen ;-)Zou ook niet al te veel naar het noorden trekken - in de zomer zijn de nachten heel kort daarboven , tenzij je daar geen probleem mee hebt natuurlijk. Overnachten in een hut maakt het iets makkelijker om je kamer te verduisteren…
Dat mag ook ja !die had ik nie zien aankomen
maar euch , wandelen - is da nie een beetje te saai, al eens gedacht aan iets avontuurlijker reis... https://flexadventure4x4.nl/noorwegen
(voorbeeld is van 2019 - maar ik veronderstel dat er wel opties zijn voor volgend jaar...)
Slovenie is mss te ver vr 5 dagen?Je kan bijvoorbeeld ook een vijfdaagse trekking doen van berghut naar berghut in de Julische Alpen (Slovenië). Berghutten zijn er wel behoorlijk basic … zoals dat overal een beetje het geval is.
Zelf reeds tweemaal in Noorwegen geweest, eenmaal in mei-juni en eenmaal in september. Mei-juni vond ik persoonlijk spectaculairder omdat bv. de Hardanger Vida dan nog besneeuwd is. En één vervoermiddel dat echt aan te raden is in een land als Noorwegen is een mobilhome.
Als je met je reisgenoten rekening wil houden is dit NIET te doen.7 dagen met camper weg (huren) en de fiets achterop en tot in noorwegen of denemarken geraken en daar rondtoeren...
Mooi?
Doenbaar?
Als je met je reisgenoten rekening wil houden is dit NIET te doen.7 dagen met camper weg (huren) en de fiets achterop en tot in noorwegen of denemarken geraken en daar rondtoeren...
Mooi?
Doenbaar?
Schotland is ook een bruut land! Ik vond het een enorm knappe rondreis, veel aan het wandelen geweest ook daar.We zijn aant kijken om een roadtrip met de auto te doen.
Naar amsterdam en dan snachts de boot op en 2u later ben je in schotland
En dan de nc500 route
Met de auto wel, en overal b&b
Noorwegen gaat op de baan geen bal vooruit, met ne camper al helemaal niet.
Eerst 1000km tot puntje Denemarken (Hirthals) en dan nachtboot tot Oslo ?
Anders naar Kiel (D) bollen en daar de boot, maar da's nog een stuk langer varen natuurlijk.
Schotland is ook een bruut land! Ik vond het een enorm knappe rondreis, veel aan het wandelen geweest ook daar.