• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Skank" data-link="https://home-theater.be/topic/24-wat-heb-je-zopas-gekocht/?postID=37344#post37344"> Well ff vermelden dat hij ook nog geen hd-audio doet !! Dus perfecte speler behalve HD-audio en 3D </woltlab-quote> Heb ik gedaan: "MAAR nog geen DTS-HD MA / DD TrueHD" <woltlab-quote data-author="Skank zei:
Maar al dit moet eigenlijk in het topic met die chart komen he... genoeg info daar Waarom post ik anders zoiets?
Absoluut gelijk :).

Laatst bewerkt door een moderator:
Philip zei:
Zeer krachtige Android TV box die (als enige) HDMI 2.0/HDCP2.2 ondersteund en pretty much alles kan afspelen wat je er tegenaan smijt. Behalve 3D! Belangrijkste tegenover andere spelers, vind ik, is dat deze HEVC main en main10 hardwarematig kan decoden en geen problemen heeft met 4K@60Hz content. Maw een speler die de nieuwe standaarden aankan.

* @Stiibun heeft hier ergens een H264 High10 L5.1 file gepost. Deze speelt ook af, maar de TV heeft even een hickup: start de video aan 50Hz en schakelt dan naar 24Hz. CPU load ligt ook hoger (~40-50% tov ~10-20%).
Mooi zo. Tja 10bit bestanden vergen serieus wat aan rekenkracht. Zelfs op mijn Mac Mini met Plex zie 'k zeker meer dropped frames dan bij 8bit bestanden. Maar merk daar verder weinig van als 'k de videos bekijk.

Ben benieuwd naar je review.

ilstino zei:
voordeel van win10 is dx12 welke uit je 290x veel voordeel haalt
Ja, dat wel. Maar ik werk gewoon niet graag met Windows :p Soit, voor te gamen is het wel beter. Als ik hetzelfde speel op OSX en onder Windows, dan loopt het vlotter onder Windows. Allé, 5 jaar geleden toch :p

Ondertussen al m'n eerste vastloperke gehad *zucht* :p

Nvidea shield tv(16Gb) + ab =EUR 154,62 Amazon prime deal
1f606.png

tickets star wars episode VII . helaas wel 17 dec daar 16dec uitverkocht is

Wat ticketjes om deze zomer effe naar Schotland te trekken om de Royal Edinburgh Military Tattoo bij te wonen!

Blow the pipes & roll the drums! Alba an Àigh!

3 tickets om met het gezin naar Adele te gaan in het sportpaleis volgende zomer.

djaxx zei:
3 tickets om met het gezin naar Adele te gaan in het sportpaleis volgende zomer.
Via de voorverkoop op Adele.com? Wij zijn met 4 man niet binnengeraakt. Ttz gans de tijd in de wachtrij gestaan en na 3.30u wachten was 't ineens Sold Out. Morgen nog eens herkansen via de reguliere ticketverkoop...

Wou eigenlijk ook gaan.. Maar vrouw gaat met vriendinnen, dus jah, ik ga passen Gisteren idd via voorverkoop Morgen gewoon, moet wel lukken In NL zijn er ook 2 concerten , dus je kans is vrij groot

Niet altijd HT gebonden. Om mijn werkruimte op m'n bureau wat te vergroten, heb ik me het volgende aangeschaft
1f609.png
Sluit optisch perfect bij m'n iMac aan
1f60e.png

1398159588.jpeg

Joske007 zei:
Niet altijd HT gebonden. Om mijn werkruimte op m'n bureau wat te vergroten, heb ik me het volgende aangeschaft
1f609.png
Sluit optisch perfect bij m'n iMac aan
1f60e.png

1398159588.jpeg
Waar gekocht Rikt? Eens zien wat de afmeting zijn. Ik zoek ook nog iets dat er proper uit ziet om m'n scherm wat te verhogen.

Nen oude Gouden Gids hiervoor gebruiken om je scherm wat te verhogen geeft wel een "retro" look natuurlijk
1f606.png

jvanhambelgium zei:
Nen oude Gouden Gids hiervoor gebruiken om je scherm wat te verhogen geeft wel een "retro" look natuurlijk
1f606.png
Onbetaalde facturen en aanmaningen werken ook :p

sam zei:
Via de voorverkoop op Adele.com? Wij zijn met 4 man niet binnengeraakt. Ttz gans de tijd in de wachtrij gestaan en na 3.30u wachten was 't ineens Sold Out. Morgen nog eens herkansen via de reguliere ticketverkoop...
ja had enkele browsers opengedaan. Maar om half elf was ik plots binnen met de eerste browser.

djaxx zei:
ja had enkele browsers opengedaan. Maar om half elf was ik plots binnen met de eerste browser.
Vandaag toch nog aan 5 tickets geraakt! En sta blijkbaar ook nog eens op de wachtlijst voor 3 tickets
263a.png

Sam, is mij niet gelukt. Hoe heb je dat gedaan? Via teleticketservice? Was continu kan pagina niet bereiken en dan plots uitverkocht, sta ook op wachtlijst

Ik begrijp het zelf nog altijd niet goed eigenlijk... Was verbaasd om ineens de bevestigingen in de mail te vinden. Ik had meerdere schermen open staan en ben 3 keer op de bestelpagina terechtgekomen. Maar als ik dan op bestel tickets klikte, bleef de boel weer hangen en kreeg ik een 504 melding. Dus ja, telkens gevloek en frustratie omdat ik dacht dat ik er telkens net naast gegrepen had. Ondanks de 504 meldingen zijn de bestellingen dus toch doorgegaan
263a.png

Je hebt u plaatsen niet tegoei kunnen uitkiezen dan?

Back
Bovenaan