• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
sonos Play 3 Led lenser T7.2 Anker chargers + hoop kabels USB kabels

Iemand enig idee hoe je de kabels aansluit wanneer je een kabel maakt micro usb male to micro usb male? Zoiets
844986180_601.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
djaxx zei:
Je hebt u plaatsen niet tegoei kunnen uitkiezen dan?
Toch wel, ik heb tickets in de prijsklasse die ik wou en met een goed zicht op het podium. Dus geen klagen. Vreesde enkel dat ik ze door die 504 error telkens misgelopen was maar blijkbaar is het toch telkens doorgegaan.

Na de trial-versie van Pixelmator volledig uitgeprobeerd te hebben, kan ik zeggen dat Pixelmator als fotobewerkingsprogramma voor mijn niet professioneel gebruik
tongue.png
prima aan de verwachtingen voldoet
1f44d.png

Ik probeer als hobby-fotograaf al enige tijd van Adobe weg te blijven, temeer omdat ikzelf echt niet de CC-route uit wil (ik heb geen probleem met geld neer te tellen voor een bepaald pakket; ik ben enkel tegen de maandelijkse "melkerij" van CC-abonnees), en gebruik intussen verschillende valabele alternatieven. Maar je voelt je vaak een linksrijder in het hoofdzakelijk rechtsrijdend verkeer, hoewel je dat met Macintosh sowieso al een stukje bent.
biggrin.gif
Photos, het nieuwe "ingebouwde" fotopakket van OSX (vanaf Yosemite 10.10.3) maakte helaas een einde aan iPhoto en (veel erger!) Aperture. Nu, zelfs onder El Capitan (10.11.2 momenteel) werken die oude programma's nog als je tijdig voor een update gezorgd hebt. Maar de nieuwe Photos wordt met elke versie beter, en nu kun je zelfs bepaalde apps installeren als extensie. De nieuwste versie van het bovenvermelde Pixelmator levert verschillende extensies aan Photos, en is alweer een stap in de goede richting.
thumbup.png
icon128-2x.png

Pixelmator-3.0-for-Mac-screenshot-003.jpeg

Joske007 zei:
Na de trial-versie van Pixelmator volledig uitgeprobeerd te hebben, kan ik zeggen dat Pixelmator als fotobewerkingsprogramma voor mijn niet professioneel gebruik
tongue.png
prima aan de verwachtingen voldoet
1f44d.png

Ik probeer als hobby-fotograaf al enige tijd van Adobe weg te blijven, temeer omdat ikzelf echt niet de CC-route uit wil (ik heb geen probleem met geld neer te tellen voor een bepaald pakket; ik ben enkel tegen de maandelijkse "melkerij" van CC-abonnees), en gebruik intussen verschillende valabele alternatieven. Maar je voelt je vaak een linksrijder in het hoofdzakelijk rechtsrijdend verkeer, hoewel je dat met Macintosh sowieso al een stukje bent.
biggrin.gif
Photos, het nieuwe "ingebouwde" fotopakket van OSX (vanaf Yosemite 10.10.3) maakte helaas een einde aan iPhoto en (veel erger!) Aperture. Nu, zelfs onder El Capitan (10.11.2 momenteel) werken die oude programma's nog als je tijdig voor een update gezorgd hebt. Maar de nieuwe Photos wordt met elke versie beter, en nu kun je zelfs bepaalde apps installeren als extensie. De nieuwste versie van het bovenvermelde Pixelmator levert verschillende extensies aan Photos, en is alweer een stap in de goede richting.
Pixelmator is inderdaad een goed en stabiel alternatief voor photoshop! Op het werk krijgen ook alle "niet IT" collega's en stagiaires Pixelmator voorgeschoteld voor het maken/bewerken van foto's. De nieuwe Adobe CC formule is inderdaad belachelijk en zeker als hobbyist zijn de prijzen ook erg erg hoog.

@Skank @broodrooster

Is niet mijn madam hoor, want die van mij is niet gephotoshopt en dus veel knapper , lol
1f606.png

@luckske Fijn om lezen dat bedrijven gelukkig ook eens de andere route kiezen
1f44d.png

@Joske007 Zou je er focus mask, layer masks en group masks mee kunnen gebruiken? en deze dan toepassen op een batch van vb 5000 RAW fotos? Of functies als HDR/ panorama merge instellen op een setje van 3/5 foto's, en vervolgens 2000x herhalen?

....Niet dat pixelmator hier goed zal kunnen functioneren. ...just interested!

Heb ook eens iets gekocht op aanraden van Stijn....staat daar te staan!

Daarom dat ik daar voorzichtig in ben want die raadt elke week iets anders aan.
1f61b.png
1f604.png

djaxx zei:
Daarom dat ik daar voorzichtig in ben want die raadt elke week iets anders aan.
1f61b.png
1f604.png
Het nadeel van technologie zeker? Het evolueert allemaal zo snel en een mens wilt altijd het laatste nieuwe hé
1f609.png

Puttermansz zei:
Het nadeel van technologie zeker? Het evolueert allemaal zo snel en een mens wilt altijd het laatste nieuwe hé
1f609.png
(nie 100% hetzelfde,) maar voor mij de reden waarom ik geen fan ben van cloud based subscriptions.

Je koopt vandaag 100 BluRays: wanneer je er binnen 10 jaar nog een mirror van hebt, of de disc, kan je die nog steeds kijken. Koop je vandaag 100 films via een online platform: Kun je op 1 januari een mail krijgen dat de service na 12-2016 offline gaat

Puttermansz" data-link="https://home-theater.be/topic/24-wat-heb-je-zopas-gekocht/?postID=37877#post37877"> [img]http://www.androidminicomputer.nl/wp-content/uploads/2015/09/HiMediaQ5header.png[/img] Op aanraden van Stijn [img]https://home-theater.be/wcf/images/smilies/emojione/263a.png[/img] Morgen heb ik em </woltlab-quote> Nog steeds the way to go zei:
Heb ook eens iets gekocht op aanraden van Stijn....staat daar te staan!
Tja daar kon ik net aan doen he.. Ik vind het nog steeds erg vreemd dat jij speakers en versterkers koopt met 3 nullen achter.. Maar als je een mediaspeler moet kopen van 130 euro is het teveel... Ik snap niet dat jij zo wil verder sukkelen met kodi en externe speler in windows..
<woltlab-quote data-author="djaxx"] Daarom dat ik daar voorzichtig in ben want die raadt elke week iets anders aan.
1f61b.png
1f604.png
[/QUOTE] euh.. Das dikke zever... Die chart is nog steeds v toepassing..

Skank zei:
Nog steeds the way to go, ga je geen spijt van hebben, toch de uk versie he
Tja daar kon ik net aan doen he.. Ik vind het nog steeds erg vreemd dat jij speakers en versterkers koopt met 3 nullen achter.. Maar als je een mediaspeler moet kopen van 130 euro is het teveel... Ik snap niet dat jij zo wil verder sukkelen met kodi en externe speler in windows..
euh.. Das dikke zever... Die chart is nog steeds v toepassing..
ik weet dat je goed bedoelde maar ga in het vervolg toch eerst wachten totdat iemand het toestel in kwestie in handen heeft en uitgebreid getest heeft!

Groot gelijk. Die himedia m3 en q5 heb ik in handen
263a.png

IK WEET NOG ALTIJD NIET OF IK NU VOOR HIMEDIA OF EEN NVIDEA MOET GAAN! Skank?
1f606.png

djaxx zei:
1f606.png
Das nog altijd te zien wat je echt wil.. Beide zijn top.

Als laatste kers op de taart heb ik na m'n systeem-upgrade nu ook m'n scherm een kleine upgrade gegeven
1f609.png
zodat ik weer enkele jaartjes verder kan. Thans zit ik hier te werken op een 32" 4K display en waauw wat een plaatje! En dan is het niet eens een Apple Retina display (die nog een flink hogere pixeldichtheid heeft)

4K Youtube demo filmpjes (45Mbps) zien er alvast spectaculair uit! Veel toeters & bellen zitten erop, audio, usb 3.0, cardreader,...

Heb nu plots een pak meer plek op de desktop
1f608.png

benq_bl3201ph_00.jpg

Wreed tevreden!
santa.gif

djaxx zei:
1f606.png
Ik ben zelf zeer tevreden van mijn Shield, maar zit nog met een nasty bug ivm refresh rate switching. Voor de rest top mediaspeler en fantastisch met emulators
1f61b.png
.

Belangrijk: GEEN MVC 3D! En er zijn nog geen plannen bekend of deze support er ooit komt.

Back
Bovenaan