• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Jammer genoeg nog geen plezier kunnen beleven aan de Himedia. Hij crashed telkens na 30 seconden of soms gewoon tijdens het booten, waarna hij zelfs niet meer opstart. Ik neem morgen contact op met de winkel.

Laatst bewerkt door een moderator:
skoebiedoe zei:
Alléé om terug on topic te komen na al dat gebrabbel....een zero frame 2,31 16/9 0,9 daylight scherm bij cinedream....( alléé t'is te zeggen...heb het besteld )
Oh zo nice man ! Grats

Puttermansz zei:
Jammer genoeg nog geen plezier kunnen beleven aan de Himedia. Hij crashed telkens na 30 seconden of soms gewoon tijdens het booten, waarna hij zelfs niet meer opstart. Ik neem morgen contact op met de winkel.
Das erg vreemd en abnormaal ja, lol Gewoon vragen om te ruilen, fault device

mysteryliner zei:
noem het wat je wilt, maar hij is zeker niet alleen met die mening!!zelf ik grote fan ben van kodi, maar er zijn vaak zoveel toeters en bellen dat het wat in de weg zit! en een aantal basis zaken die naar mijn mening niet op een optimale plaats zitten vergeleken met mede8er.

Wil je ondertiteling (of audio track) veranderen, moet je: - 6x naar rechts, - 9x naar onder, veel te veel stappen met een gewone afstandsbediening. Met een airmouse heb ik (hier altans) problemen met de controle balk/ GUI die continu aan/ uit springt wanneer ik die niet wil.

...je punt van 3D films die spelen via een externe player waardoor je geen GUI meer hebt... Wat gebeurt er dan met je geluidseigenschappen & ondertiteling?

Werken zulke zaken nog wanneer je een film kijkt die kodi zelf niet kan afspelen?Of krijg je dan zoiets dat .... (zoals je het zelf zegt): .... "ouderwetse/ passé/ niet meer van deze tijd" is?
Die ondertiteling alleen is niet kodi he

Wat betreft geluidseigenschappen en ondertiteling met externe speler.. Downloaden lukt dan inderdaad niet meer... Subs kiezen en geluidsspoor kiezen werkt met de ab erg snel 1 klik en je hebt de juiste sub of geluidsspoor.

Voorkeuren voor subs en audio werkt niet met externe speler .. logisch, maar ik vind dit niet echt een probleem, mijn films/series hebben nooit meer dan 2 geluidssporen of subs Al de rest gooi ik zoiezo overboord... Addons om dingen leuker te maken, zoals trailers enzovoort.. en/of trakt, die werken wel nog, daar die iets doen VOOR het afspelen... of erna...

Ge hebt met kodi eigenlijk enorm veel mogelijkheden.. voortgang enzo onthoudt die externe speler ook... Er zullen wel enkele addons zijn die niet helemaal werken, geef ik toe.. maar of je die addons ook gebruikt..

De ene persoon gebruikt dit... de andere dat...

ik noem die addons eigenlijk wel bijzaak.

skoebiedoe zei:
Alléé om terug on topic te komen na al dat gebrabbel....een zero frame 2,31 16/9 0,9 daylight scherm bij cinedream....( alléé t'is te zeggen...heb het besteld )
Grats! Scheelt het ook veel in een batcave? 2.35 16/9, welk formaat is het dan? :p Of zit er masking op?

Skank zei:
Ik vind die opmerking ouderwets..Kodi is meer dan gui alleen.. Soit bij zulke personen haal je toch nooit gelijk... Mede8er is passé... voor die prijs heb je echt beter en vooral meer!
was ook gewoon lol opmerking , daarom ook de smiley erbij , ik weet dat kodi meer is dan alleen gui

Getting back on topic
1f606.png

Voor de vrouw die vanaf 1 januari als zelfstandige in bijberoep iets mobiel zocht, is het volgende toegekomen
263a.png

MacBook Pro 13' (Retina)
Fullbleed+1.jpg

Nice!
1f606.png

Ik heb zonet het 15" broertje gekregen met i7, 16gb, AMD 290X en 1TB SSD

broodro0ster zei:
Nice!
1f606.png

Ik heb zonet het 15" broertje gekregen met i7, 16gb, AMD 290X en 1TB SSD
Welkom in de Club of wat het nu andersom
1f44d.png
Ik veronderstel dat jij deze wat zwaardere MacBook Pro 15" als hoofdcomputer inzet?

Onze MacBook Pro 13" bestaat, namelijk uit..... wat gezien de onderstaande configuratie voor haar gebruik toch een snel beestje is
gamer.gif

• 2,7-GHz dual-core Intel Core i5
  • Turbo Boost tot 3,1 GHz
  • 8 GB 1866-MHz LPDDR3-geheugen
  • 256 GB PCIe-flashopslag<woltlab-metacode data-name="sup" data-attributes="">1</woltlab-metacode>
  • Intel Iris Graphics 6100
  • Ingebouwde batterij (10 uur)<woltlab-metacode data-name="sup" data-attributes="">2</woltlab-metacode>
  • Force Touch-trackpad

Joske007 zei:
2</woltlab-metacode>

[*]Force Touch-trackpad
[/list]
Jup, daar wordt minstens 8u per dag op gewerkt.

Specs waren niet helemaal juist uit het hoofd. Dit zijn de correcte specs:

• 15-inch MacBook Pro met Retina-display
  • 2,8-GHz quad-core Intel Core i7
  • Turbo Boost tot 4,0 GHz
  • 16 GB 1600-MHz DDR3L SDRAM
  • 1 TB PCIe-flashopslag
  • Intel Iris Pro Graphics + AMD Radeon R9 M370X met 2 GB GDDR5-geheugen
  • Force Touch-trackpad

Amai geen goedkope laptop'kes en natuurlijk nogal serieuze specs, ga je sowieso jaren plezier van hebben. Kan me niet voorstellen dat je nog echt wil upgraden, met 8 of 16G RAM, SSD HD en deftige display etc.
1f44d.png

broodro0ster zei:
Grats! Scheelt het ook veel in een batcave?2.35 16/9, welk formaat is het dan?
1f61b.png
Of zit er masking op?
gewoon 16/9 formaat , 2m31 breed dus ongeveer 1m30 hoog dus ongeveer 265 diagonaal minus die cm rand kan niet echt groter omdat ik beperkt ben in de hoogte (centerspeaker hangt erboven en tv staat er onder ) enkel zijwaarts had ik nog een beetje plaats (wel beperkt omdat daar dan de airco hangt )

in een batcave kan het inderdaad nog wat schelen omdat je veel minder terugkomend licht hebt en dat wordt dan veel minder weerkaatst door de omgeving waardoor uw kleuren en uw contrast erop vooruit gaan. kort gezegd , het blijft donkerder in de batcave met de projector aan.
1f609.png

skoebiedoe zei:
Wat kost zo'n ding?

Het hoeft niet altijd groot te zijn
1f606.png

SanDisk Ultra Fit USB 3.0 32 GB USB stick. Die gaan we eens partitioneren en install disks voor maken voor Yosemite en El Capitan. Kunnen we altijd terug als die kapitein me niet bevalt
263a.png

Stiibun zei:
Het hoeft niet altijd groot te zijn
1f606.png

SanDisk Ultra Fit USB 3.0 32 GB USB stick. Die gaan we eens partitioneren en install disks voor maken voor Yosemite en El Capitan. Kunnen we altijd terug als die kapitein me niet bevalt
263a.png
Dat zijn zeer hadige stickjes, heb er hier ook een aantal van rondslingeren.
263a.png

Philip zei:
Dat zijn zeer hadige stickjes, heb er hier ook een aantal van rondslingeren.
263a.png
inderdaad zeer handig als uitbreiding van toestellen, doordat ze amper uit je toestel steken!

Zelf heb ik pas 2 micro duo stickjes gekocht, Zowat even klein als de sandisk fit, maar met: aan 1 kant de gekende USB 3.0, aan de andere kant micro USB, waardoor hij direct in je smartphone of tablet kan gebruikt worden!

1f44d.png
ook een aanrader!

Back
Bovenaan