• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Den deze =http://www.vergelijk.nl/usb_stick/sandisk/ultra_fit/#/ ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Philip zei:
Dat zijn zeer hadige stickjes, heb er hier ook een aantal van rondslingeren.
263a.png
Deze handige usb 32GB heb ik onlangs voor de wagen aangekocht, weliswaar van het merk Medion type USB 3.0. Blijven ongeacht het gebruik, door zijn afmetingen zeer praktische hebbedingetjes
1f44d.png

Medion Stick

Medion-E89176-MD-87146-32GB-USB-Stick-Aldi-Nord.jpg

Alpine party plugs

Toch al te dikwijls thuis gekomen van feestjes met pijnlijke oortjes, dus maar eens geïnvesteerd in goeie prijs/kwaliteit dopjes. Hopelijk vervormen ze de muziek wel niet teveel, maar m'n oren zijn toch meer waard.

Skank zei:
Bezweken

2 tickets voor mn zoon en ik SWTFA
Haha, ik ook. Wij gaan zaterdagavond.

broodro0ster zei:
Alpine party plugs

Toch al te dikwijls thuis gekomen van feestjes met pijnlijke oortjes, dus maar eens geïnvesteerd in goeie prijs/kwaliteit dopjes. Hopelijk vervormen ze de muziek wel niet teveel, maar m'n oren zijn toch meer waard.

Haha, ik ook. Wij gaan zaterdagavond.
goeie oordoppen zijn beangrijk

ik heb het geluk professionele oordoppen gekregen te hebben van mn werkgever zou ze niet willen betalen lol is op maat gemaakt eerst groen spul in de oren gespoten m blijven zitten en dan trekken ze da eruit en maken ze het met die vorm

super wel je hoort werkelijk alles nog, alleen de schadelijke dingen worden tegen gehouden maar zou ze niet willen betalen

broodro0ster" data-link="https://home-theater.be/topic/24-wat-heb-je-zopas-gekocht/?postID=38092#post38092"> Toch al te dikwijls thuis gekomen van feestjes met pijnlijke oortjes zei:
maar zou ze niet willen betalen
~150 € voor je oren te beschermen is niet veel hoor! zeker niet als je dagelijks in een luide omgeving zit...

Als je doppen op maat laat maken heb je gewoon ruime keuze; waarvoor ze moeten dienen. Er zijn zelfs doppen voor muzikanten, muziek te beluisteren etc. En je hebt keuze uit x-tal filters die je binnen de 3 maanden kan testen. Gewoon naar een goed hoorcentrum gaan en je bent geholpen. En dat kost geen fortuin. Heb er onlangs voor de vrouw laten maken: 130€ Als je het mij vraagt "geen" geld om iets kostbaars als een oor te beschermen...

weeral kosten; Nas uitbreiding, 2 stuks red diskjes

600x600.jpg

Vandaag 2 pakketjes toegekomen: 2x 8Bitdo SFC30 controllers (Bluetooth) en een HDfury Integral.

Bijlagen

• IMG_9620.jpg
    IMG_9620.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 27
  • IMG_9621.jpg
    IMG_9621.jpg
    1.003,5 KB · Weergaven: 24
Na de hoge uitval van mijn vorige Noise-Cancelling PSB M4U-2 </strong>heb ik deze gelukkig kunnen omruilen naar deze Bose quietcomfort 25. Toch wel eens benieuwd hoe Bose zal presteren......

Om in de huiskamer aan mijn computer ongestoord naar muziek te kunnen luisteren, heb ik me maar ineens de volgende externe geluidskaart aangekocht. Deze compacte geluidskaart kan eveneens bij Rew-metingen ingezet worden
263a.png

Bose quietcomfort 25
Quiet_Comfort_25_003_HR01.jpeg

<strong>Creative sound blaster play
182511

Skank zei:
Waarvoor dienen die twee?
Controllers: om mee te gamen in (voornamelijk) emulators. Het zijn klassieke SNES / Super FamiCom controllers in look en feel, maar dan via Bluetooth. Ik moest mijn echte SNES nog ombouwen zodat ik die op de projector kan aansluiten, maar de SATV kan alles perfect emuleren tot aan de Playstation 1, dus ben eerder die piste aan het opgaan.

HDfury: Vanalles wat met HDMI te maken heeft. HDCP conversie, EDID editor, audio extractor, splitter, 4:4:4 > 4:2:0 conversion, enz. Ik gebruik hem nu om mijn SATV en AVR op HDCP1.4 te forceren ipv 2.2. Op die manier werkt refresh rate switching nu voor mij. Meer info over het apparaat: https://www.hdfury.com/shop/splitters/integral-4k60-444-600mhz/

Ipad mini 2 vr 150 euro en terug whoppa +2 maanden gratis play + nog es 6 maanden 5 euro korting

Hier weer veel te veel gekocht de laatste weken
1f609.png
skiverlof in orde gebracht voor binnen 2 maanden, vliegtickets naar US, allerhande LED-zaken Nu toch effe op adem komen
1f609.png

Chr1st0f zei:
Huawei P8 voor mijn schoonvader z'n kerst, maar ik zal al blij zijn dat ik mijn geld terug ga krijgen: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/45479456#45479456

Gelukkig wel betaald via Paypal.
FIOD heeft beslag gelegd op alle gelden van de onderneming ....
1f628.png
Geen goede veruitzichten om dan als consument nog ooit je geld terug te krijgen!

Weet niet of je ook naar de Huawei P8 lite hebt gekeken, dat toestel is grootendeels hetzelfde, en voor een veel betere prijs.

Ik had de Lite besteld en gelukkig via Paypal betaald. Er zijn er die daar 5 iPhones besteld hebben en betaald via overschrijving, die zijn hun geld waarschijnlijk kwijt, leuke kerstcadeau
1f628.png

Back
Bovenaan