• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
broodro0ster zei:
Heb em bij Bol besteld, dus kan kunnen 30 dagen testen
263a.png
Wauw 30 dagen gamen
1f606.png
toch effe vakantie genomen dan
1f609.png
Buiten het feit dat het allemaal wat plastiekerig aanvoelt, maakt Benq naar prijs/kwaliteit verhouding overigens goede schermen. Proficiat met de aankoop
1f44d.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Om te
Joske007 zei:
Wauw 30 dagen gamen
1f606.png
toch effe vakantie genomen dan
1f609.png
Buiten het feit dat het allemaal wat plastiekerig aanvoelt, maakt Benq naar prijs/kwaliteit verhouding overigens goede schermen. Proficiat met de aankoop
1f44d.png
De voet en arm zijn metaal, dus dat zit wel goed. En het schijnt een van de betere TN panelen te zijn zonder clouding en bloeding. Zo mooi als mijn Apple IPS paneel op het werk zal het niet zijn, maar om te gamen wil je zuiver beeld zonder ghosting en zo weinig mogelijk input lag.

Nice. Hopelijk gaat uw skill & gameplay omhoog.
263a.png

dit weekend trouwens een artikel in hBvL met verschillende 4K Schermen indien deze je niet bevalt Br00d...

mysteryliner zei:
Nice. Hopelijk gaat uw skill & gameplay omhoog.
263a.png

dit weekend trouwens een artikel in hBvL met verschillende 4K Schermen indien deze je niet bevalt Br00d...
Het voelt in ieder geval zeer smooth nu. Met m'n vorig scherm had ik nogal last van motion blur en tearing. Met dit scherm is het super smooth om te gamen.

Een Sennheiser HD558. Het was tijd om mijn oude HD205 eens te vervangen die aan de computer gebruikte.

square_louped_hd_558_01_sq_sennheiser.png

Mooie oorverwarmers
1f606.png
Ligt deze wat betreft de geluidweergave in de lijn van je noise canceling headphone
1f615.png
of toch weer een trapje hoger.

Joske007 zei:
Mooie oorverwarmers
1f606.png
Ligt deze wat betreft de geluidweergave in de lijn van je noise canceling headphone
1f615.png
of toch weer een trapje hoger.
Thanks. Nee, niet beter als PSB hoor. ik heb hem net op het werk getest met muziek, maar ik hoor liever m'n PSB om muziek te luisteren. Maar hij zou zeer goed zijn om te gamen omdat die veel detail en een goede soundstage weergeeft. De buitenkant is gewoon open waardoor je die grote soundstage krijgt en objecten beter te positioneren zijn.

Ik heb hem deze morgen even getest met muziek en deze klinkt wel vrij fris met wat ik gewoon ben (KEF/PSB). Dus hopelijk went het. Hij komt van Amazon.de, dus ik kan 30 dagen proberen. Maar voor te gamen zou deze en z'n HD598 broertje uitstekend moeten zijn.

En door zijn lage gewicht en grote oorschelpen zit hij wel comfortabel. Doordat die noise canceling in de PSB zit, is die wel een stukje zwaarder. Ik ze dit weekend eens back to back testen en zien als ik veel verschil merk tussen de 2 in games.

Ach, als het echt bedoeld is om te gamen .. zal de lat denkelijk wel niet zo hoog liggen dan wanneer je kritisch muziek luistert, toch
1f615.png

Joske007 zei:
Ach, als het echt bedoeld is om te gamen .. zal de lat denkelijk wel niet zo hoog liggen dan wanneer je kritisch muziek luistert, toch
1f615.png
Je moet gewoon zeer goeie imaging hebben en veel detail. Zodat je kan horen waar de vijand zit.

In bestelling: nieuwe parasaound pre-amp

p5_angle_black.jpg

Een "probeersel", de 450C van Klipsch

rp-450c-angle-ebony_635544921716584000.jpg

Congratz! Welcome to the Parasound club! Die Parasound Integrated zag er ook wel leuk uit op HTforum!

Joske007 zei:
1f615.png
Ik heb ze ondertussen eens vergeleken. De PSB is toch wel de betere hoor.

De PSB klinkt warmer in het middengebied en laat meer emotie horen. En echt inboeten aan detail doet hij niet vind ik. De Sennheiser klinkt opener en laat ook veel detail horen, maar het pakt mij niet zo als met de PSB.

In games is het verschillen tussen de 2 nog groter. Als je schiet met een wapen klinkt het echt zeer rauw in vergelijking met de PSB. Imaging is zeer goed en aan de hand van de voetstappen en andere geluidjes weet ik waar de vijand zich bevind en dat had ik nodig voor games. En hij is zeer licht en de grote oorschelpen zorgen ervoor dat je deze zonder problemen een hele dag op kunt hebben. Veel beter als m'n on ear HD205.

Deze koptelefoon is ook bijlage zo duur niet als de PSB, dus ik verwachte niet dat hij beter zou zijn. Maar om te gamen is hij dus ideaal zoals veel reviews aangeven.

broodro0ster zei:
Ik heb ze ondertussen eens vergeleken. De PSB is toch wel de betere hoor. De PSB klinkt warmer in het middengebied en laat meer emotie horen. En echt inboeten aan detail doet hij niet vind ik. De Sennheiser klinkt opener en laat ook veel detail horen, maar het pakt mij niet zo als met de PSB.

In games is het verschillen tussen de 2 nog groter. Als je schiet met een wapen klinkt het echt zeer rauw in vergelijking met de PSB. Imaging is zeer goed en aan de hand van de voetstappen en andere geluidjes weet ik waar de vijand zich bevind en dat had ik nodig voor games. En hij is zeer licht en de grote oorschelpen zorgen ervoor dat je deze zonder problemen een hele dag op kunt hebben. Veel beter als m'n on ear HD205.

Deze koptelefoon is ook bijlage zo duur niet als de PSB, dus ik verwachte niet dat hij beter zou zijn. Maar om te gamen is hij dus ideaal zoals veel reviews aangeven.
Bedankt voor de uitgebreide toelichting
1f44d.png

Xenomorph zei:
Congratz! Welcome to the Parasound club! Die Parasound Integrated zag er ook wel leuk uit op HTforum!
Merci. ' zit er al een tijdje in hoor in de 'club', heb een paar old school eindbakken - maar wou eens een andere pré. De integrated lijkt me een prachtige toestel inderdaad! Ben die daar al een tijd aan het volgen en heb serieus getwijfeld, vooral voor de dac dan (maar toch iets minder power dan wat ik nu staan heb). Vraag me alleen af waarom die op "korte" termijn voor een 3e keer van de hand zou schuiven... (ondanks de 'plausibele' uitleg van de verkopers)

Back
Bovenaan