• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Een nieuwe muismat, want m'n Corepad van vroeger heb ik altijd aan de kleine kant gevonden. Tis de SteelSeries QCK Heavy geworden

Laatst bewerkt door een moderator:
Een zomerreisje naar languedoc
263a.png

avengers play set the force awakens play set lego marvel super heroes

allemaal vr ps 4

Niks stupid, ik wist het zelf ook niet. Je hebt verschillende modus in infinity, erg leuk. De missions/met playset.. Dus afh. V playest.. Soort missions/omgeving De toybox zelf maken Of toybox v community

ToothLess zei:
4 stuks als overhead (Klipsch CDT-3650-C II)
Mooie aankoop
1f44d.png
Ik kan het niet zo direct vinden..zijn deze ook met een zwarte grill te verkrijgen
1f615.png
CDT-5800-C-II-Half-Grille_635042266957450000_medium.jpg

merci Joske: het blijkt een "white paintable frame and grille" te zijn. Dus gewoon meeschilderen in de kleur van de muren, handig
1f609.png

Thnx
263a.png
Mag ik je vragen om je bevindingen van de Klipsch CDT-3650-C II hier achteraf na te laten?

sure, eerst het kamerke verder afwerken - er komt normaal nog nief spul, nog wat aan het "zoeken"

jvanhambelgium zei:
60fps ni genoeg ofwa ? Of ben je een gamer ?
Inderdaad, tis voor m'n game pc. Ik heb nogal last van tearing met m'n gewoone 60hz scherm. Ben benieuwd als het iets gaat uitmaken. Heb em bij Bol besteld, dus kan kunnen 30 dagen testen
263a.png

Back
Bovenaan