Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Nieuw zou sterk zijn, aangezien die niet meer verkocht wordtThibault D zei:Na mijn ongeval en per totale van mijn wagen, terug lancia delta, maar dan hard black versie2de hands weliswaar maar heeft maar 30 000 km's voor een diesel![]()
![]()
![]()
yep,server zit vol,24 schijven....denk om een synology bij te kopen 2415+ en 6tb schijven erin te steken.mysteryliner zei:@Xenomorph Dan zit je aan 58tb? Misschien ergens een kaarsje gaan aansteken en hopen dan dit vlug op de markt komt!
https://futuristech.info/posts/eternal-data-archiving-with-5d-nanostructured-glass-holds-360-tb-and-could-last-for-billions-of-years
@ In 2016 nog films halen in 720p is misschien niet zo vooruitdenkend. De dag dat je nieuwe tv er is, zet je je oude films op en denk je misschien "hier kijk ik niet naar!" ...langs de andere kant beter een goede 720p dan shitty 1080p.![]()
@Chickenlal Ben beetje nieuwsgierig.... waar zoek je naar wanneer je een film "koopt"? ...welke film medium/bron, bestandsgrootte, video bitrate, (surround)format?
Grtjs
contacteer anders een paar firma's voor eventuele kortingen bij bulk? Zelf zit ik ook aan de laatste 300gb. Dus wil er ook wel 2 of 4 bestellen.... Misschien nog enkele leden? idkXenomorph zei:yep,server zit vol,24 schijven....denk om een synology bij te kopen 2415+ en 6tb schijven erin te steken.
Dan heb je vast wat aan dit draadjeChickenlal zei:Zeker en vast!
Opslag begint goedkoop te worden, ga er binnenkort ook zo ééntje aanschaffen denk ik. Zeker als ik een nieuwe OLED TV koop denk ik dat ik mijn films ook in BR ga "kopen" ipv 720p![]()