• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Een tweedehandse Asus RT-N66U on mijn wifi-netwerk (access points) hier uit te breiden naar 3 routers
263a.png

transparent.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze 10 iconische vinylplaten. Die prijs betaal je 2e hands ook.

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    125,7 KB · Weergaven: 19
Na mijn ongeval en per totale van mijn wagen, terug lancia delta, maar dan hard black versie
1f609.png
2de hands weliswaar maar heeft maar 30 000 km's voor een diesel :p

m1by0fibg62j_800.jpg

Thibault D zei:
Na mijn ongeval en per totale van mijn wagen, terug lancia delta, maar dan hard black versie
1f609.png
2de hands weliswaar maar heeft maar 30 000 km's voor een diesel
1f61b.png

m1by0fibg62j_800.jpg
Nieuw zou sterk zijn, aangezien die niet meer verkocht wordt
1f606.png
Wel knappe wagen trouwens.

Ook zopas nieuwe bedrijfswagen besteld:
maxresdefault.jpg

ik blijf wel rijden met mijn berlingoke..264000 kmkes and still going strong .
1f609.png

Nog een Marmitek IR-extendertje voor beneden (zodat de toestellen in de nieuwe kast ingesloten kunnen blijven) en nog een Fibaro RGBW Z-Wave controller.

Zeker en vast!

Opslag begint goedkoop te worden, ga er binnenkort ook zo ééntje aanschaffen denk ik. Zeker als ik een nieuwe OLED TV koop denk ik dat ik mijn films ook in BR ga "kopen" ipv 720p
1f61b.png

Films in 720p? Daar begin ik anno 16 ni meer zan ze.

Ik heb na jaren mijn dumbphone ingeruild voor een smartphone! Niets speciaals, maar doet wat het moet voor mij: Lumia 640 + hoesje + sd card

@Xenomorph Dan zit je aan 58tb? Misschien ergens een kaarsje gaan aansteken en hopen dan dit vlug op de markt komt!

https://futuristech.info/posts/eternal-data-archiving-with-5d-nanostructured-glass-holds-360-tb-and-could-last-for-billions-of-years

@ In 2016 nog films halen in 720p is misschien niet zo vooruitdenkend. De dag dat je nieuwe tv er is, zet je je oude films op en denk je misschien "
1f914.png
hier kijk ik niet naar!" ...langs de andere kant beter een goede 720p dan shitty 1080p.

@Chickenlal Ben beetje nieuwsgierig.... waar zoek je naar wanneer je een film "koopt"? ...welke film medium/bron, bestandsgrootte, video bitrate, (surround)format?

Grtjs

mysteryliner zei:
@Xenomorph Dan zit je aan 58tb? Misschien ergens een kaarsje gaan aansteken en hopen dan dit vlug op de markt komt!

https://futuristech.info/posts/eternal-data-archiving-with-5d-nanostructured-glass-holds-360-tb-and-could-last-for-billions-of-years

@ In 2016 nog films halen in 720p is misschien niet zo vooruitdenkend. De dag dat je nieuwe tv er is, zet je je oude films op en denk je misschien "
1f914.png
hier kijk ik niet naar!" ...langs de andere kant beter een goede 720p dan shitty 1080p.

@Chickenlal Ben beetje nieuwsgierig.... waar zoek je naar wanneer je een film "koopt"? ...welke film medium/bron, bestandsgrootte, video bitrate, (surround)format?

Grtjs
yep,server zit vol,24 schijven....denk om een synology bij te kopen 2415+ en 6tb schijven erin te steken.

Xenomorph zei:
yep,server zit vol,24 schijven....denk om een synology bij te kopen 2415+ en 6tb schijven erin te steken.
contacteer anders een paar firma's voor eventuele kortingen bij bulk? Zelf zit ik ook aan de laatste 300gb. Dus wil er ook wel 2 of 4 bestellen.... Misschien nog enkele leden? idk

Chickenlal zei:
Zeker en vast!

Opslag begint goedkoop te worden, ga er binnenkort ook zo ééntje aanschaffen denk ik. Zeker als ik een nieuwe OLED TV koop denk ik dat ik mijn films ook in BR ga "kopen" ipv 720p
1f61b.png
Dan heb je vast wat aan dit draadje

Back
Bovenaan