Puttermansz
Member
Ik zal laten weten hoe het geweest is met de Himedia. Hij ligt normaal vandaag in de busdjaxx zei:IK WEET NOG ALTIJD NIET OF IK NU VOOR HIMEDIA OF EEN NVIDEA MOET GAAN! Skank?![]()

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik zal laten weten hoe het geweest is met de Himedia. Hij ligt normaal vandaag in de busdjaxx zei:IK WEET NOG ALTIJD NIET OF IK NU VOOR HIMEDIA OF EEN NVIDEA MOET GAAN! Skank?![]()
Ook nog geen hd audio, jij vergeet dat telkens.. Ook niet onbelangrijkPhilip zei:Ik ben zelf zeer tevreden van mijn Shield, maar zit nog met een nasty bug ivm refresh rate switching. Voor de rest top mediaspeler en fantastisch met emulators. Belangrijk: GEEN MVC 3D! En er zijn nog geen plannen bekend of deze support er ooit komt.![]()
Welke kodi ga je gebruiken? Gewoon jarvis beta 4 installeren voor arm devices..Puttermansz zei:Ik zal laten weten hoe het geweest is met de Himedia. Hij ligt normaal vandaag in de bus![]()
Zit de pc daarin? Maw zoals apple? Specs en prijs?jvanhambelgium zei:Als laatste kers op de taart heb ik na m'n systeem-upgrade nu ook m'n scherm een kleine upgrade gegevenzodat ik weer enkele jaartjes verder kan. Thans zit ik hier te werken op een 32" 4K display en waauw wat een plaatje! En dan is het niet eens een Apple Retina display (die nog een flink hogere pixeldichtheid heeft)![]()
4K Youtube demo filmpjes (45Mbps) zien er alvast spectaculair uit! Veel toeters & bellen zitten erop, audio, usb 3.0, cardreader,...
Heb nu plots een pak meer plek op de desktop![]()
![]()
Wreed tevreden!![]()
wat is jarvis? Hoeveel versies van Kodi bestaan er wel? Ik ben een leek hierinSkank zei:Welke kodi ga je gebruiken? Gewoon jarvis beta 4 installeren voor arm devices..
Ongeveer. De support om HD audio te bitstream is er en werkt effectief, maar nog niet in Kodi. Wel in bv Plex en andere ondertussen. HD audio werkt ook als PCM output (maar dan kan je geen Atmos mixing enzo doen).Skank zei:Ook nog geen hd audio, jij vergeet dat telkens.. Ook niet onbelangrijk
ontwikkeling gaat continu voort.. Per letter alfabet... Laatste stabiele versie is Isengard release, ik dacht dat dit 15of 16 is... , deze komt mee preinstalled. Volgende is met de J en dus Jarvis... Beta 4 is uit en draai ik. Ik vermoed tegen kerst de stable uit. Volgende is met K maar nog geen naam beslist, zal snel volgen. Gewoon isengard uninstallen van je himedia en er jarvis opzetten!Wa
wat is jarvis? Hoeveel versies van Kodi bestaan er wel? Ik ben een leek hierin
De hd audio is voor mij een absolute voorwaarde bij een mediaplayer. Vind dat raar dat mijn oud dunetje die allemaal probleemloos doet en dat het bij deze mediaplayer nog niet op punt staat. Begrijp wel dat de mediaplayer zelf dit wel kan maar dat het probleem binnen de communicatie met kodi zal liggen maar toch.Philip zei:Ongeveer. De support om HD audio te bitstream is er en werkt effectief, maar nog niet in Kodi. Wel in bv Plex en andere ondertussen. HD audio werkt ook als PCM output (maar dan kan je geen Atmos mixing enzo doen). Nu dat staat duidelijk in mijn mini-review bin het Media-spelers topic. Het machientje is zeker nog niet perfect.![]()
Ik vind die opmerking ouderwets.. Kodi is meer dan gui alleen.. Soit bij zulke personen haal je toch nooit gelijk... Mede8er is passé... voor die prijs heb je echt beter en vooral meer!ilstino zei:mede8er for life , speelt alles incl 3d . atmos laat ie door , ouderwetse gui maar kijk liever films/series dan gui![]()
Ik wil een toestel dat het beste van beide combineerd! Maar dat is blijkbaar anno 2016 nog niet mogelijk?ilstino zei:mede8er for life , speelt alles incl 3d . atmos laat ie door , ouderwetse gui maar kijk liever films/series dan gui![]()
Wie zegt dat?djaxx zei:Ik wil een toestel dat het beste van beide combineerd! Maar dat is blijkbaar anno 2016 nog niet mogelijk?![]()
![]()
![]()
Daarna keer je terug nr kodi. Veel merk je daar niet van behalve als je tijdens het afspelen op pauze drukt... Zie screenshots in himedia m3 topic Voordeel daarvan is dat himediaspeler 3d kan terwijl kodi native dat niet kan.. Als ik joyu hoor wil je direct hd audio en liefst ook 3d.. Dan is himedia the way to go Zorg wel vr uk versie.. Bij futeko.comdjaxx zei:u hoor wil je direct hd audioJe gebruikt kodi maar zodra je klikt om af te spelen gebruikt hij niet kodi maar een externe speler v himedia zelf.
eek smth went wrong.. Das allemaal mijn tekstSkank zei:Daarna keer je terug nr kodi.Veel merk je daar niet van behalve als je tijdens het afspelen op pauze drukt... Zie screenshots in himedia m3 topic Voordeel daarvan is dat himediaspeler 3d kan terwijl kodi native dat niet kan.. Als ik joyu hoor wil je direct hd audio en liefst ook 3d.. Dan is himedia the way to go Zorg wel vr uk versie.. Bij futeko.com
Werken zulke zaken nog wanneer je een film kijkt die kodi zelf niet kan afspelen? Of krijg je dan zoiets dat .... (zoals je het zelf zegt): .... "ouderwetse/ passé/ niet meer van deze tijd" is?Skank zei:...vb: je 3D film met atmos heeft standaard audio track 1 (duits), en heeft geen NL ondertiteling.
je hebt kodi ingesteld om voorkeur te geven aan ENGLISH (atmos), en je veelzijdige kodi kan ondertitels voor je afhalen.
maar omdat het een 3D film is, opent kodi een externe player om deze af te spelen... Speelt hij dan de DE track? of ENGLISH? en kan je externe player nog aan kodi vragen om a.u.b. een NL ondertitel te downloaden?
Of je hebt allemaal add-ons binnen kodi, om je filmervaring nog leuker te maken (ik denk dan aan trailers bij de start en pauze van je film, ...Voortgang van je film opslaan, Trakt, of 1000 andere dingen?