Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Mijn Onkyo is redelijk te besturen via Loxone hoor. Ik vermoed dat Denon ook gewoon een HTTP commando gebruikt voor de besturing.Road Rebel zei:Een Denon AVR-X4300H. Het blijft relatief compact en op het eerste zicht is het heel HDMI-switching gebeuren goed op punt. Ik ben benieuwd naar hoe deze zich zal gedragen icm. Loxone!
Grote plannen ??broodro0ster zei:
Nog niet, maar zo'n machientje is altijd handigjvanhambelgium zei:Grote plannen ??![]()
Ik neem aan dat dat in België met een penaarde-stekker wordt verkocht? Ik blijf het een raar idee vinden om een wifi-apparaat te kopen dat altijd aanstaat, om een lamp uit te doen. Leuk om een sfeer te creëren maar ecologisch kan je dat moeilijk noemen heJoske007 zei:Om mijn Philips Hue verder uit te breiden heb ik me nog enkele Osram lighty plug's bijbesteld.
Nu kan ik niet alleen via de smartphone, tablet of zelfs mijn Logitech afstandsbediening de bestaande Hue verlichting aansturen, maar ook apparaten die op de Osram lighty plug's zijn aangesloten en deze zelfs voorzien van een timer.
https://dammedia.ledvance.info/im/img/osram-dam-560407/s,x,1230,y,0/723463_LEDVANCE_LIGHTIFY_Plug![]()
Euh, waarom zou dit nodig zijn als iedere stekker is voorzien van randaarde.sandervdw zei:Ik neem aan dat dat in België met een penaarde-stekker wordt verkocht? Ik blijf het een raar idee vinden om een wifi-apparaat te kopen dat altijd aanstaat, om een lamp uit te doen. Leuk om een sfeer te creëren maar ecologisch kan je dat moeilijk noemen he![]()
Omdat randaarde in België "niet mag"Joske007 zei:Euh, waarom zou dit nodig zijn als iedere stekker is voorzien van randaarde.
Je kan op deze Smart Plugs .... met een verbruik van 0.5Watt.
- Apparaten koppelen om deze vervolgens aan / uit te schakelen (ecologisch![]()
- Je kan hierop een timer-functie zetten om bv apparaten of verlichting op een gewenst tijdstip te schakelen.
- Enz...
![]()
Klopt en enkel van toepassing op vaste inbouwstopcontacten.sandervdw zei:Omdat randaarde in België "niet mag"![]()
Ik weet ook wel dat je niet elke stekker in uw huis gaat voorzien van zo'n ding, maar conceptueel kom je voor een woning dan op zo'n 50W (432kWh/jaar).Geen idee wat ons domoticasysteem verbruikt, maar ik denk toch dat je zou verschieten wat zo'n volledig decentraal systeem op jaarbasis kost, puur om de verbinding in stand te houden.