• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Voila,hij is er . Uitpakken zal voor morgen zijn.
1f609.png

Bijlagen

• IMG_1265.JPG
    IMG_1265.JPG
    879,7 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt door een moderator:
Daar verwachten we uiteraard een mooie review van
263a.png
Heb je deze via JVB en is het de regiovrije versie ?

via de Werner en geen regiovrij mod....heb toch geen buitenlandse bluray of dvd dus niet nodig aangezien uhd zowiezo regiovrij is.
1f609.png

26-104-407-02.jpg

Logitech M570... Mijn pols is me dankbaar, mijn duim binnen enkele jaren niet, maar heb al teveel last van rsi aan m'n pols :p

Een Denon AVR-X4300H. Het blijft relatief compact en op het eerste zicht is het heel HDMI-switching gebeuren goed op punt. Ik ben benieuwd naar hoe deze zich zal gedragen icm. Loxone!

Road Rebel zei:
Een Denon AVR-X4300H. Het blijft relatief compact en op het eerste zicht is het heel HDMI-switching gebeuren goed op punt. Ik ben benieuwd naar hoe deze zich zal gedragen icm. Loxone!
Mijn Onkyo is redelijk te besturen via Loxone hoor. Ik vermoed dat Denon ook gewoon een HTTP commando gebruikt voor de besturing.

Ja, ik heb in de loxone config gezien dat er reeds een driver voor Denon receivers aanwezig is. Nu nog hopen dat de 2016modellen van Denon nog werken met de Loxonedriver.

jvanhambelgium zei:
Grote plannen ??
1f609.png
Nog niet, maar zo'n machientje is altijd handig
263a.png
M'n vader heeft ook een Dewalt die al een jaar of 8-10 oud is (op accu) en werkt nog steeds zeer goed. Dus tzal nog van pas komen in de toekomst
263a.png

Na wat twijfelen en een luistertest tussn de sonos Play 3 en de Yamaha WX-030, de yama genomen.

Ik heb reeds wat uren kunnen testen , en de resultaten zijn heel goed.

Muziek speelt perfect synchroon, en de mogelijkheid om vanaf alle bronnen aangesloten op m'n receiver gelijktijdig te kunnen streamen naar m'n HT en deze speaker vind ik wel een meerwaarde.

Wat extra meegenomen is de mogelijkheid om extra speakers op te nemen in het systeeem via bluetooth
(heb ik nog niet kunnen testen, maar zou wel leuk kunnen zijn voor muziek luisteren in de tuin)

Bijlagen

• 9200000052145406.jpg
    9200000052145406.jpg
    68,4 KB · Weergaven: 101
Met kerstmis had ik enkele kaders gekregen en enkele dagen geleden daar posters voor laten printen. Gewoon wat filmposters op google gezocht en bij een digitale drukkerij laten printen, was zelfs verschoten dat de kwaliteit zo goed was.

IMG_0016.jpg

IMG_0017.jpg

IMG_0018.jpg

IMG_0019.jpg

Joske007 zei:
Om mijn Philips Hue verder uit te breiden heb ik me nog enkele Osram lighty plug's bijbesteld.
Nu kan ik niet alleen via de smartphone, tablet of zelfs mijn Logitech afstandsbediening de bestaande Hue verlichting aansturen, maar ook apparaten die op de Osram lighty plug's zijn aangesloten en deze zelfs voorzien van een timer.

https://dammedia.ledvance.info/im/img/osram-dam-560407/s,x,1230,y,0/723463_LEDVANCE_LIGHTIFY_Plug
723463_LEDVANCE_LIGHTIFY_Plug
Ik neem aan dat dat in België met een penaarde-stekker wordt verkocht? Ik blijf het een raar idee vinden om een wifi-apparaat te kopen dat altijd aanstaat, om een lamp uit te doen. Leuk om een sfeer te creëren maar ecologisch kan je dat moeilijk noemen he :p

sandervdw zei:
Ik neem aan dat dat in België met een penaarde-stekker wordt verkocht? Ik blijf het een raar idee vinden om een wifi-apparaat te kopen dat altijd aanstaat, om een lamp uit te doen. Leuk om een sfeer te creëren maar ecologisch kan je dat moeilijk noemen he :p
Euh, waarom zou dit nodig zijn als iedere stekker is voorzien van randaarde.

Je kan op deze Smart Plugs .... met een verbruik van 0.5Watt.
- Apparaten koppelen om deze vervolgens aan / uit te schakelen (ecologisch
263a.png

- Je kan hierop een timer-functie zetten om bv apparaten of verlichting op een gewenst tijdstip te schakelen.
- Enz...

346446.jpg

Joske007 zei:
Euh, waarom zou dit nodig zijn als iedere stekker is voorzien van randaarde.

Je kan op deze Smart Plugs .... met een verbruik van 0.5Watt.
- Apparaten koppelen om deze vervolgens aan / uit te schakelen (ecologisch
263a.png

- Je kan hierop een timer-functie zetten om bv apparaten of verlichting op een gewenst tijdstip te schakelen.
- Enz...

346446.jpg
Omdat randaarde in België "niet mag" :p
Ik weet ook wel dat je niet elke stekker in uw huis gaat voorzien van zo'n ding, maar conceptueel kom je voor een woning dan op zo'n 50W (432kWh/jaar).Geen idee wat ons domoticasysteem verbruikt, maar ik denk toch dat je zou verschieten wat zo'n volledig decentraal systeem op jaarbasis kost, puur om de verbinding in stand te houden.

sandervdw zei:
Omdat randaarde in België "niet mag" :p
Ik weet ook wel dat je niet elke stekker in uw huis gaat voorzien van zo'n ding, maar conceptueel kom je voor een woning dan op zo'n 50W (432kWh/jaar).Geen idee wat ons domoticasysteem verbruikt, maar ik denk toch dat je zou verschieten wat zo'n volledig decentraal systeem op jaarbasis kost, puur om de verbinding in stand te houden.
Klopt en enkel van toepassing op vaste inbouwstopcontacten.
Niet van toepassing op stekkerdozen, stekkers, enz.....

voor een vaste opstelling van een stopcontact of stekkerblok is het simpel dan moet dit voldoen aan het arei en het arei is duidelijk, in België mogen enkel stopcontacten gebruikt worden met penaarding Randaarding is niet toestaan in een vaste opstelling dus zolang je een stekkerblok niet vastschroeft/lijmt/plakt wordt deze niet beschouwd als een vaste opstelling. I ndien deze wel vastgeschroefd/gelijmd of geplakt is behoort deze tot de vaste elektrische installatie waardoor het arei geldig is !

Back
Bovenaan