Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Yepdjaxx zei:Alles van sonos vervangen?
Omdat ik voor de Sonos onmiddellijk een koper had, heb ik deze vergelijking helaas niet kunnen maken..Chr1st0f zei:Heb je een vergelijking kunnen doen tussen de Sonos en de BlueSound met hi-res of was je Sonos al de deur uit?
HahaStiibun zei:Rik je moet wel eens beslissen hé, eerste Bluesound, dan Sonos en nu terug Bluesound![]()
Nope ,ik ging die eventueel kopen als sint.cadeau.Skank zei:Hoe ik dacht dat je de ps4 al had?
Daar twijfel ik niet aan .djaxx zei:Buiten het geldgezuig bij Sony is de PS4 een ware prachtmachine voor mij met verbluffend geluid en graphics!
Ik ga zaterdag gaan, ben benieuwd hoe de film gaat zijnChr1st0f zei:Tickets voor Star Wars Rogue One nu donderdag![]()
Mooijvanhambelgium zei:Een mooie IP65 100W YPHIX LED verstraler voor de tuin vanaf het dak te verlichten ... een serieus bak licht in ieder geval ...