• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
djaxx zei:
Alles van sonos vervangen?
Yep
263a.png
Enerzijds omdat de Bluos app eindelijk volwassen is geworden en Bluesound een hogere bitrate ondersteund.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je een vergelijking kunnen doen tussen de Sonos en de BlueSound met hi-res of was je Sonos al de deur uit?

Chr1st0f zei:
Heb je een vergelijking kunnen doen tussen de Sonos en de BlueSound met hi-res of was je Sonos al de deur uit?
Omdat ik voor de Sonos onmiddellijk een koper had, heb ik deze vergelijking helaas niet kunnen maken..
1f606.png
Wel heb ik door de support van hogere bitrates met de Bluesound nu wel de mogelijkheid gekregen om bepaalde stukken uit mijn bibliotheek eindelijk te kunnen beluisteren. Ik beluisterde wel enkele nummers van de Simple Minds in hogere bitrates, toch merkte ik dat deze veel voller klonken en meer detail hadden tov dezelfde nummers in lagere bitrates.. al lijkt het me eerder te wijten aan enkele slechte uitgave van die specifieke albums.

Rik je moet wel eens beslissen hé, eerste Bluesound, dan Sonos en nu terug Bluesound
1f61b.png

Stiibun zei:
Rik je moet wel eens beslissen hé, eerste Bluesound, dan Sonos en nu terug Bluesound
1f61b.png
Haha
1f606.png
De veranderingen in de audiowereld staan dan ook niet stil, om voet bij stuk te houden, hé Aangezien de Sonos Connect's en de Play'1's al redelijk gedateerde streamers zijn met zeeer beperkte mogelijkheden, liggen alle voordelen voor me persoonlijk nu wel bij Bluesound.

Panasonic DMP-BDT180EF Blu-Ray Disc player ipv m'n PS3 slim. Geen PS4 ,Sony kan de pot op
1f608.png

Buiten het geldgezuig bij Sony is de PS4 een ware prachtmachine voor mij met verbluffend geluid en graphics!

djaxx zei:
Buiten het geldgezuig bij Sony is de PS4 een ware prachtmachine voor mij met verbluffend geluid en graphics!
Daar twijfel ik niet aan .
1f44d.png
Maar door het feit dat je geen CD's kan afspelen op de PS4 en dat je je oude ps3 games er niet op kan spelen hebben mij tegengehouden om weer een console te kopen.En zoveel gamen we hier nu ook weer niet. Nuja, misschien later toch,we zullen wel zien.

Wel om leeg te drinken ...niet om leeg te spuiten ( kan je beter doen met goedkope schuimwijn of cava )

Voor de PS4: Batman: Return to Arkham Batman: Arkham Knight

Heb de eerste vroeger nog uitgespeeld, maar dan wat uit het oog verloren.

Tickets voor Star Wars Rogue One nu donderdag
1f44d.png

Een mooie IP65 100W YPHIX LED verstraler voor de tuin vanaf het dak te verlichten ... een serieus bak licht in ieder geval ...

jvanhambelgium zei:
Een mooie IP65 100W YPHIX LED verstraler voor de tuin vanaf het dak te verlichten ... een serieus bak licht in ieder geval ...
Mooi
1f44d.png
Die verstraler zal ongewenste bezoekers alvast afschrikken
ninja.png
nono.gif
nono.gif
ninja.png

Back
Bovenaan