• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
be_UBD-K8500-XN_001_Front_black

UBD-K8500 spelerke - met de actie van samsung krijg je er nu 4 UHD films bij

Laatst bewerkt door een moderator:
broodro0ster zei:
Kan je dan niet beter jouw 7 doorgeven aan uw vrouw, de 6s verkopen en zelf een nieuwe 7s halen? :p
Mijn vriendin die upgrade maar om de 5 jaar ofzo
263a.png
Dusja, voor mij persoonlijk als ik halfjaarlijks of jaarlijks upgrade valt het wel mee he.

En de prijs, tja, als je de top van Samsung koopt ben je ook iets rond dat budget kwijt hé. Dat is nu eenmaal de tijd waarin we geëvolueerd zijn hé...

XboxOneSInline1.jpg

Nu nog wachten op de bitstream update voor UHD BR...

ilstino zei:
wnr komt die ? Want komt voor gewone one ook
Ze hebben er nog geen exacte datum op geplakt, enkel bevestigd dat het eraan komt. Einde van jaar, begin 2017 most likely.

Leuk Ik heb er net ook eentje besteld om morgen af te halen. Tis wel m'n eerste console, ik hoop dat ie goed integreerd in de HT. Kan je de spelconsole rechtreeks koppelen op de avr? Zijn de spelletjes in dts of dolby?

Kan in beide zijn. Heb er zowel met dolby als met dts.

Zowel DTS als DD zijn mogelijk als game output, je kan zelf in de console settings specifiek kiezen wat je wil. Maar persoonlijk kies ik voor de default om 7.1 uncompressed audio door te sturen naar de versterker.

Games zijn niet hetzelfde als films waar je maar 1 audio track afspeelt. Geluid in games wordt on-the-fly gemixed (effecten, achtergrond, stemmen, ...) en door dit dan als bitstream naar de verstekrer te sturen introduceer je een extra encoding en decoding stap.

http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/console/configure-audio-settings

B&W DS8S (monopole, dipole):

s-l500.jpg

B&W FS HTM (centerspeaker stand):
1045730-bampw-bowers-amp-wilkins-fshtm-stand-for-800-series-and-others.jpg

Dure week geweest
1f606.png

iPhone 7+ voor mezelf iphone 6s voor madam Een nieuwe plafonddampkap Een nieuwe matras

poef 4k weg
1f606.png

Chickenlal zei:
Dure week geweest
1f606.png

iPhone 7+ voor mezelf iphone 6s voor madam Een nieuwe plafonddampkap Een nieuwe matras

poef 4k weg
1f606.png
de loonkloof wordt nog steeds in de hand gewerkt, ook binnen 4 muren
1f922.png
1f606.png

Bezweken aan haar charmes, voor madam haar kerst , een nieuwe iphone 6s... Bij deze een 4s te koop
263a.png

Waarom geen 7, oF is de 6s sterker? Twijfel zelf toch om 1 aan te schaffen binnekort. Prijs zijn ze bijna gelijk dacht ik.

djaxx zei:
Waarom geen 7, oF is de 6s sterker? Twijfel zelf toch om 1 aan te schaffen binnekort. Prijs zijn ze bijna gelijk dacht ik.
omdat de 7 nog duurder was.. Een daar stopte het echt vr mij , kben er nu al nie goe van zoveel geld voor een gsm

Niet veel
263a.png
mits kortingsbonnen (-15%) en 21% btw teruggave

Vandaag wat bezig geweest met de nieuwe TV wat te testen. Het is een 65" Samsung UHD/4K/HDR geworden (7000-series, UE65KS7000) Wow ... toch wel even een verandering na 10 jaar een 720p plasma te hebben gebruikt...

Snelheid van de interface, Youtube (4K) , Plex films streamen ... alles vliegt vooruit.

Tot nu toe pretty impressed ... wel effe aan de beeld-instellingen zitten, want de out-of-the-box settings doen behoorlijk pijn aan de ogen
1f609.png

Mah bon, voor 1600,- mag je ook niet tevéél verwachtingen hebben natuurlijk
1f606.png
1f606.png

Back
Bovenaan