Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Mijn vriendin die upgrade maar om de 5 jaar ofzobroodro0ster zei:Kan je dan niet beter jouw 7 doorgeven aan uw vrouw, de 6s verkopen en zelf een nieuwe 7s halen?![]()
Ze hebben er nog geen exacte datum op geplakt, enkel bevestigd dat het eraan komt. Einde van jaar, begin 2017 most likely.ilstino zei:wnr komt die ? Want komt voor gewone one ook
de loonkloof wordt nog steeds in de hand gewerkt, ook binnen 4 murenChickenlal zei:Dure week geweest![]()
iPhone 7+ voor mezelf iphone 6s voor madam Een nieuwe plafonddampkap Een nieuwe matras
poef 4k weg![]()
omdat de 7 nog duurder was.. Een daar stopte het echt vr mij , kben er nu al nie goe van zoveel geld voor een gsmdjaxx zei:Waarom geen 7, oF is de 6s sterker? Twijfel zelf toch om 1 aan te schaffen binnekort. Prijs zijn ze bijna gelijk dacht ik.