Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Schoon speelgoedkrikri zei:Dit weekend een Logitech Harmony 950 gekocht bij mediamarkt. M'n vrouw is er tevreden mee![]()
Dat zou ik eens moeten bekijken, weet je toevallig het telnetcommando hoe ik dat snel kan bekijken? Het is me opgevallen dat de webinterface niet werkt, dus ik denk dat ik sowieso de firmware eens opnieuw moet installeren?jvanhambelgium zei:Ik ken behoorlijk veel van oa die spullen.Wij ontwerpen oplossingen en ondersteunen klanten die honderden, duizenden van die dingen hebben over de hele wereld. Die zijn de kleintjes, quasi instap.
Welk IOS-image staat erop ? Een "Layer2" (vb LANBASE) of heb je echt de Layer3/Routing versie ? (vb IP Services)
Wel, het HTML stuk van de web-interface is idd some apart te installeren indien er toen geopteerd is geweest om deze niet van in het begin er mee op te zetten. Verder moet je die HTTP(S) interface wel manueel configgen natuurlijk, "vanzelf' zal dat niet werken.sandervdw zei:Dat zou ik eens moeten bekijken, weet je toevallig het telnetcommando hoe ik dat snel kan bekijken? Het is me opgevallen dat de webinterface niet werkt, dus ik denk dat ik sowieso de firmware eens opnieuw moet installeren? Heb jij toevallig tips voor 19" 24-poorts managed gigabit switches die wel een normaal stroomverbruik hebben (PoE is een nice-to-have, maar hoeft niet perse, heb nog een kleine switch met PoE liggen)? En eventueel interesse als deze in de verkoop komt?
Kan je dan niet beter jouw 7 doorgeven aan uw vrouw, de 6s verkopen en zelf een nieuwe 7s halen?Chickenlal zei:Ik ben gewoon van het principe dat als je elk jaar een nieuw toestel koopt het wel meevalt.
iPhone 6 verkocht voor 450. Deze 7+ aangekocht voor 909 euro, verkoop die volgend jaar voor 600 euro en ik leg 300 euro op voor de nieuwe iPhone.
Nu ff wat meer moeten opleggen omdat het een gewone 6+ was nog ipv 6s+, wegens verbouwingen eens ene jaartje overgeslaan![]()
Ik versta je compleet. Idem situatie hier. Het wordt tijd vr die 4s te vervangen.. Maaar argh... Tweedehands durf ik niet.... Moest het v mij. Afhangen koopt ze een nexus of one plus.. Maarja ze is apple gewoon..djaxx zei:Ik ook ni. Ben absoluut fan maar die prijzen pfff. Zowel ik als de madam hebben de 4s nog. Upgrade dringt zich wel op... Misschien is zien voor een tweedehands 6s. Nieuwe 6s koop ik niet want dan kan je beter iets opleggen en de 7 nemen.
Een iPhone in verhouding tot al dat moois (audio/video) wij in de huiskamer of HT hebben staan... hmmmmSkank zei:Ik versta je compleet. Idem situatie hier.Het wordt tijd vr die 4s te vervangen.. Maaar argh... Tweedehands durf ik niet.... Moest het v mij. Afhangen koopt ze een nexus of one plus.. Maarja ze is apple gewoon..
Als ze er weer 5 jaar mee gaat doen, dan is het wel een goeie "investering"Skank zei:Ik versta je compleet. Idem situatie hier.Het wordt tijd vr die 4s te vervangen.. Maaar argh... Tweedehands durf ik niet.... Moest het v mij. Afhangen koopt ze een nexus of one plus.. Maarja ze is apple gewoon..