• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Leuk spul, maar ook een stevige prijs.

hou er wel rekening mee dat je ze max. 7 jaar kan gebruiken

Laatst bewerkt door een moderator:
2e generatie is max 10 jaar (tenzij hij stuk gaat natuurlijk, maar blijkbaar zou het ding je hierover informeren - handig voor de vergeetachtigen onder ons :-))

Dit weekend een Logitech Harmony 950 gekocht bij mediamarkt. M'n vrouw is er tevreden mee
263a.png

Bijlagen

• Capture.PNG
    Capture.PNG
    212,4 KB · Weergaven: 195
jvanhambelgium zei:
Ik ken behoorlijk veel van oa die spullen.Wij ontwerpen oplossingen en ondersteunen klanten die honderden, duizenden van die dingen hebben over de hele wereld. Die zijn de kleintjes, quasi instap.

Welk IOS-image staat erop ? Een "Layer2" (vb LANBASE) of heb je echt de Layer3/Routing versie ? (vb IP Services)
Dat zou ik eens moeten bekijken, weet je toevallig het telnetcommando hoe ik dat snel kan bekijken? Het is me opgevallen dat de webinterface niet werkt, dus ik denk dat ik sowieso de firmware eens opnieuw moet installeren?

Heb jij toevallig tips voor 19" 24-poorts managed gigabit switches die wel een normaal stroomverbruik hebben (PoE is een nice-to-have, maar hoeft niet perse, heb nog een kleine switch met PoE liggen)? En eventueel interesse als deze in de verkoop komt?

... "show version" ? gebruik de CNA als je het visueel wat properder wenst?

sandervdw zei:
Dat zou ik eens moeten bekijken, weet je toevallig het telnetcommando hoe ik dat snel kan bekijken? Het is me opgevallen dat de webinterface niet werkt, dus ik denk dat ik sowieso de firmware eens opnieuw moet installeren? Heb jij toevallig tips voor 19" 24-poorts managed gigabit switches die wel een normaal stroomverbruik hebben (PoE is een nice-to-have, maar hoeft niet perse, heb nog een kleine switch met PoE liggen)? En eventueel interesse als deze in de verkoop komt?
Wel, het HTML stuk van de web-interface is idd some apart te installeren indien er toen geopteerd is geweest om deze niet van in het begin er mee op te zetten. Verder moet je die HTTP(S) interface wel manueel configgen natuurlijk, "vanzelf' zal dat niet werken.

Je hebt reeds toegang tot de switch via telnet ? Zoek dan es even via een "show run" naar commando's zoals "ip http server" of "ip http secure-server" Om te zien of je de HTML files heb volstaat het om even een "show flash" te doen en te zien wat er op de "disk" staat, zie je ergens een foldertje "html" staan ?

Denk eraan de deze 3750 een L3-switch (=quasi router) is dus wel iets anders als een 24 poorts managed switch'ke

Als je gewoon een 19" 24poorts managed zoekt moet je maar es wat filteren bij alternate.be ofzo om een idee te krijgen ...

Nog eens een investering gedaan in een nieuwe lens. Nu is de 'holy trinity' compleet.
1f44d.png

Nikkor 14-24 2.8

SMH-1424-20131018-6093285-7788.jpg

Amai, met deze breedhoek ga je uw HT mooi in beeld kunnen brengen

Na de DXRacer bureaustoel vandaag nog een epic "geld-wegpis-dag" gehad
1f606.png

iPhone 7plus voor mezelf en iPhone 6s voor de vriendin
1f606.png
(allé, geen cadeau, gewoon met ons gemeenschappelijk geld hé :p)

Very nice Ik krijg het echt niet over mn hart om zoveel uit te geven aan een telefoon. Elk zn ding natuurlijk. Maar voor mij , lees vrouw, die ng steeds de 4s heeft, geraak ik nie over de schreef lol

Ik ook ni. Ben absoluut fan maar die prijzen pfff. Zowel ik als de madam hebben de 4s nog. Upgrade dringt zich wel op... Misschien is zien voor een tweedehands 6s. Nieuwe 6s koop ik niet want dan kan je beter iets opleggen en de 7 nemen.

Ik ben gewoon van het principe dat als je elk jaar een nieuw toestel koopt het wel meevalt.

iPhone 6 verkocht voor 450. Deze 7+ aangekocht voor 909 euro, verkoop die volgend jaar voor 600 euro en ik leg 300 euro op voor de nieuwe iPhone.

Nu ff wat meer moeten opleggen omdat het een gewone 6+ was nog ipv 6s+, wegens verbouwingen eens ene jaartje overgeslaan :p

Chickenlal zei:
Ik ben gewoon van het principe dat als je elk jaar een nieuw toestel koopt het wel meevalt.

iPhone 6 verkocht voor 450. Deze 7+ aangekocht voor 909 euro, verkoop die volgend jaar voor 600 euro en ik leg 300 euro op voor de nieuwe iPhone.

Nu ff wat meer moeten opleggen omdat het een gewone 6+ was nog ipv 6s+, wegens verbouwingen eens ene jaartje overgeslaan
1f61b.png
Kan je dan niet beter jouw 7 doorgeven aan uw vrouw, de 6s verkopen en zelf een nieuwe 7s halen? :p

djaxx zei:
Ik ook ni. Ben absoluut fan maar die prijzen pfff. Zowel ik als de madam hebben de 4s nog. Upgrade dringt zich wel op... Misschien is zien voor een tweedehands 6s. Nieuwe 6s koop ik niet want dan kan je beter iets opleggen en de 7 nemen.
Ik versta je compleet. Idem situatie hier. Het wordt tijd vr die 4s te vervangen.. Maaar argh... Tweedehands durf ik niet.... Moest het v mij. Afhangen koopt ze een nexus of one plus.. Maarja ze is apple gewoon..

Skank zei:
Ik versta je compleet. Idem situatie hier.Het wordt tijd vr die 4s te vervangen.. Maaar argh... Tweedehands durf ik niet.... Moest het v mij. Afhangen koopt ze een nexus of one plus.. Maarja ze is apple gewoon..
Een iPhone in verhouding tot al dat moois (audio/video) wij in de huiskamer of HT hebben staan... hmmmm
1f643.png
Koop al vlug die nieuwe en laatste iPhone voor er gezeurd wordt over onze uitgaven hier aan HT's
1f606.png
lol

Skank zei:
Ik versta je compleet. Idem situatie hier.Het wordt tijd vr die 4s te vervangen.. Maaar argh... Tweedehands durf ik niet.... Moest het v mij. Afhangen koopt ze een nexus of one plus.. Maarja ze is apple gewoon..
Als ze er weer 5 jaar mee gaat doen, dan is het wel een goeie "investering" :p

Prijzen zijn inderdaad compleet van de pot gerukt!

Ik heb sinds paar weken de iPhone 7 en 't is echt wel een prachtig toestel, maar eigenlijk de enige reden dat ik heb geupgrade van de 5S die ik hiervoor had was omdat de 5S maar 16gb had en ik dus wekelijks wel foto's of videos aan het verwijderen was of een app verwijderen om een nieuwe te kunnen installeren etc... Nu heb ik de 256gb genomen, dus zal wel toekomen hoop ik
1f607.png

Ik heb trouwens die 5S ooit als demo model gekocht en dat kan ik echt wel aanraden als je er een beetje wilt op besparen (hoewel met de recente heisa van Test-aankoop is dat misschien toch niet meer zo voor de hand liggend).

Prijzen zijn inderdaad aan de hoge kant, maar als je de iPhone vergelijkt met de concurrentie zitten ze op dezelfde lijn, toch?

Back
Bovenaan