Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
LG OLED65GX. Change is coming...
Proficiat! Moest ik nieuwe tv kopen zou ik ook die of de CX nemen..
Speciale reden waarom je voor de GX hebt gekozen en niet de CX?
65" begint net nieuwe normaal te worden
Ik heb al verschillende jaren 65" en zou nooit nog iets kleiner nemen.
LG OLED65GX. Change is coming...
Prijssprong is idd te groot tussen 65 en 77. Jammer dat er ook niets tussenin is zoals 70". Dat heb je wel met Philips en Sony volgens mij maar voorkeur is LG...
Goed punt van de mount + tv dat op dezelfde prijs komt. Maar die mount is beperkt in mogelijkheden zeker? Enkel vlak tegen de muur en das alles? Waar gekocht trouwens?
En hoe lopen de kabels dan verder naar beneden ? Soort valse wand er voor ? Kabelgoot ?Mount is inderdaad beperkt in beweging, omdat de mount in de TV zit verwerkt en alles dus plat tegen de muur is. Je kan enkel zijwaarts knikken om kabels te versteken.
En hoe lopen de kabels dan verder naar beneden ? Soort valse wand er voor ? Kabelgoot ?
Want stel dat je met LAN-kabel, voeding, verschillende HDMI's (in functie van gebruikt, als je receiver/switch hebt staan is dat ook geen issue meer) tot aan die TV moet krijgen.
Stroom hdmi en netwerk? Maar dat gaat ook via wifi allicht...
Foto’s?
Cinedream heeft toch zo een kabel in de aanbieding en die blijkt na testen toch goed te werken ...