Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Net eens bekeken, zo'n Snapmaker valt precies nog reuze mee qua prijs. Mijn schoonvader heeft zelf een CNC gebouwd, en ik denk dat die een stuk duurder uitkomtHey, ga ik ook eens iets kunnen posten in dit topic...
Vorige maand een Snapmaker 2.0 besteld
3D printer, lasergraveerder en CNC machine in 1. Kan ik mijn eigen gebouwde luidsprekers mee naar next level tillen! Levering verwacht in november.
En momenteel worden er voor mij alu cases gebouwd in formaat 2U (43,8x30,0x10,5) gepersonaliseerd met het A*BNB logo en geschikt voor het bouwen van eindtrappen op basis van Hypex nCore modules. Van 1 tot max 6 kanalen. maximaal 6x250W (4 ohm) doormiddel van 3 stereo modules. Of 3x500W (4 ohm) voor 3 mono modules. Er is plaats voor 3 modules, dus je zou ook 2x500 (front L/R) met 2x250 (atmos) kunnen configureren.
Levering van de behuizingen half oktober. Versterkers zullen een paar weken later beschikbaar zijn.
ja, ne 55C7V is ook ne "complete tv"Wauw, 180 voor ledstrip? zijn ze zot? en dan nog een sync box v 250 erboven
das bijna 450 voor een beetje fancy licht? daarvoor koop je al een complete tv
ja, ne 55C7V is ook ne "complete tv"
zo moeilijk is dat toch niet?Wat bedoel je daar mee?
Toch niet he; Dat is een addressable led strip waarbij ieder ledje apart kan aangestuurd worden, zodat de led hetzelfde kleur heeft als de kleur in dat stuk van uw scherm. En dan heb je nog de controller nodig die het HDMI beeld signaal uitleest en zo de juiste ledjes aanstuurt.Daar gaat het niet om.
Die ledstrip van 500 Euro gaat niet anders branden dan een gewone p:
Het is gewoon pokkeduur.
MAar goed als jij dat wil geven, voor mij goed hoor.
Ik mag het toch veel gelden vinden, of niet?
Toch wel, had je het filmke uitgekeken, je zou geweten hebben waar het hier precies over gaat ;-) (zoals Brood en Sphinkx aanhalen ook). Alle gekheid op een stok:Daar gaat het niet om.
Die ledstrip van 500 Euro gaat niet anders branden dan een gewone p:
Het is gewoon pokkeduur.
MAar goed als jij dat wil geven, voor mij goed hoor.
Ik mag het toch veel gelden vinden, of niet?
Idd wat mij betreft spotgoeikoop voor de prijs van een inbouwspot krijgt ge hier een volledige ledstrip met sync functie...Toch wel, had je het filmke uitgekeken, je zou geweten hebben waar het hier precies over gaat ;-) (zoals Brood en Sphinkx aanhalen ook). Alle gekheid op een stok:
(pokke)Duur is daarbuiten gewoon "relatief" Skank. Algmeen is Hue stuff toch wat duurder dan vergelijkbare andere merken, dat weten we allemaal bv... maar daar zijn redenen voor he. Da's gelijk dat Apple stuff... ;-)
Nu absoluut, geen probs mee dat jij vindt dat het veel centen zijn, ik ga daar trouwens 100% mee akkoord hoor, maar bon, zoals gezegd, of dat iets me dit of zoveel waard is, da's persoonlijk he - wat mij hier soms wat "stoort" is dat dit dikwijls de eerste reactie is op posts hier.. "amaai, zot, zoveel geld en waarvoor" etc... gewoon, keuzes maken en een beetje fun, vandaag, niet morgen - voor ik morgen Corona opraap of misschien doodval ;-)