• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Dit weekend ook naar Mad Max: Fury road gekeken en vond het een zeer leuke film! 8/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Gisteren dus Mad Max 2 gezien, 100x beter dan de originele. Sfeer is gelijkaardig met Fury Roads. Natuurlijk zijn de special effects wat ouwbollig, maar dat stoort mij niet echt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Teenage Mutant Ninja Turtles 6.8/10

Wat een strakke soundmix!
1f61c.png
Wel geen super verhaal, maar hij beviel beter als verwacht (na het lezen van verschillende slechte recensies)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.686
210
73
The Terminator, 1984
1f609.png


Toegegeven, de special effects zijn niet meer actueel
1f609.png
het is dan ook een film van bijna 32 jaar oud !! Heerlijke analoge begeleidende synth sounds en een toen nog jonge strakke Arnold Swarzenegger

misslelauncher.gif


I'll be back!

http://www.imdb.com/title/tt0088247/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Mad max fury road

Tegenvaller voor mij. Actie was bij momenten leuk en beeld en geluid ook erg goed vond ik. Verhaalsgewijs vond ik het echt zwak. Heb hem al gewist, da zegt genoeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Mad Max 3: Het midden tussen Mad Max 2 en Fury Roads. Fury Roads is wel duidelijk degene met het minste verhaal, maar daar draait het imo bij dit soort films niet om.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
sandervdw zei:
Mad Max 3: Het midden tussen Mad Max 2 en Fury Roads. Fury Roads is wel duidelijk degene met het minste verhaal, maar daar draait het imo bij dit soort films niet om.
Heb je gelijk in. Het probleem voor mij is dat ze het dan toch proberen te doen en dat het dan helemaal niet in de film past. Die tedere momentjes naar het einde toe, dat was voor mij de grootste afknapper.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.747
422
98
Earth
Mad MAx Fury Road Lekkere popcornfilm 8/10 Agree, 0 qua verhaal Maar ach, Wat een knappe director toch die miller Ferm zeg Wat een shots

En het geluid, mymy Lang geleden en die subs brult nogal, bijna continu :p

Courtney Eaton deed me denken aan Emilia Clarke, dacht ff dat het haar was... Knappe meid ook
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Fieuw, dan toch niet de enige die de film echt goed vond
1f606.png
Wat me heel fel opvalt aan deze film is de helderheid. Een zeer groot deel van de scenes is in een heldere omgeving opgenomen. Lijkt wel een showcase voor HDR.

En die Courtney lijkt inderdaad nogal op Emilia Clarke.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
allee. De heren hierboven over Mad Max, vanavond ook eens kijken!
1f604.png


Eindelijk deftig kunnen afkoelen binnen, Want als het 32° is gaat de projector er nog een graad of 6-10 bij doen. ...nu bij een film als Mad Max in de woestijn, geeft dat misschien een extra dimensie.
1f60e.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Mad Max: Fury Road 6/10 Zeer brute soundtrack, maar dat is het ook een beetje... Samen met een maat gekeken en we vonden het beiden wat teleurstellend. Ze konden er meer mee gedaan hebben.

Vorige week Teenage Mutant Ninja Turtles gezien en heb daar meer genoten als van Mad Max waar ik al zo lang zit op te wachten
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.747
422
98
Earth
broodro0ster zei:
Mad Max: Fury Road 6/10 Zeer brute soundtrack, maar dat is het ook een beetje... Samen met een maat gekeken en we vonden het beiden wat teleurstellend. Ze konden er meer mee gedaan hebben.

Vorige week Teenage Mutant Ninja Turtles gezien en heb daar meer genoten als van Mad Max waar ik al zo lang zit op te wachten
2639.png
Ale jong Binnenkort maar eens vergeljiken op de m&g he
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Skank zei:
Ale jongBinnenkort maar eens vergeljiken op de m&g he
263a.png
Ja ben benieuwd! Vooral naar jouw 7.1 setup. Heb je een paar goeie fragmenten die ik op voorhand thuis eens moet checken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.747
422
98
Earth
Ik zou es echt specifiek moeten gaan zoeken dan Elke 7.1 zeker. Bij mij speelt alles nu 7.1 he ook de 5.1 tracks
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.747
422
98
Earth
Wat je kan doen is je atmos uitschakelen en echt enkel en alleen 5.1 luisteren, en dan es bij mij luisteren Ik kan bij mij geen 5.1 luisteren want zo zijn ze niet opgesteld
 
Laatst bewerkt door een moderator: