Jij als 7.1 liefhebberSkank zei:Ik zou es echt specifiek moeten gaan zoeken dan Elke 7.1 zeker. Bij mij speelt alles nu 7.1 he ook de 5.1 tracks
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Jij als 7.1 liefhebberSkank zei:Ik zou es echt specifiek moeten gaan zoeken dan Elke 7.1 zeker. Bij mij speelt alles nu 7.1 he ook de 5.1 tracks
Jup, ben ik ook van planSkank" data-link="https://home-theater.be/topic/13-welke-film-hebben-jullie-zopas-gezien/?postID=34406#post34406"> Ik zou es echt specifiek moeten gaan zoeken dan Elke 7.1 zeker. Bij mij speelt alles nu 7.1 he ook de 5.1 tracks </woltlab-quote> Bedoel stukjes die jij beter vind klinken op jouw 7.1 als op een 5.1 setup. Maakt niet zoveel uit als het 5.1 geupscaled is of 7.1 native zei:Wat je kan doen is je atmos uitschakelen en echt enkel en alleen 5.1 luisteren, en dan es bij mij luisteren Ik kan bij mij geen 5.1 luisteren want zo zijn ze niet opgesteld
Geen idee, vind ik zelfs de moeite niet om op te leggenMazerunner is in 7.1 echt te genieten (vooral de intro).
Het gaat hier gewoon om de 7.1 track, héSkank zei:Geen idee, vind ik zelfs de moeite niet om op te leggen
zelfde gevoel hier, vond het zelfs een dikke zaagfilm. Nee enkel beeld en geluid kan een film voor mij niet doen slagen.broodro0ster zei:Mad Max: Fury Road 6/10 Zeer brute soundtrack, maar dat is het ook een beetje... Samen met een maat gekeken en we vonden het beiden wat teleurstellend. Ze konden er meer mee gedaan hebben.
Vorige week Teenage Mutant Ninja Turtles gezien en heb daar meer genoten als van Mad Max waar ik al zo lang zit op te wachten
da was te verwachten.skoebiedoe zei:Fast en Furious 7 : melig,saai,heeel zwak verhaal waar enorme tegenstrijdigheden in zitten, cgi dat op nietveel trekt ....heb hem zelfs niet uitgekeken.
Ik heb deze vrijdag ook bekeken en vond hem ook zeer zwak.djaxx zei:da was te verwachten.
Herzien Ik heb ze ooit es gezien, maar kon mij niet veel meer herinneren. Nu ze zijn wel gedateerd hoor damn Akkoort mensen zijn veel tegen remakes, maar soms zijn ze niet meer om aan te zienilstino zei:herzien of 1e keer ?