Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
evil dead 48khz 24bit 5.1 dts mastertrack... ni normaalSkank zei:Nah, de moeite niet, ik verspil daar geen download aanZal die toch nooit herbeluisteren
Ik heb die afgezet na 5 min....Puttermansz zei:Avengers: Age of Ultron: 7,5/10
Leuke film, maar had net mijn verwachtingen niet ingelost.
Dat verwonderd me niet.. Waarom begin je er dan ook aan...Jake zei:Ik heb die afgezet na 5 min....
Opletten met spoilersmysteryliner zei:Mad max fury road.
Visueel en atmos was het een goede film. Wat het verhaal betreft voelt het een beetje aan als D-Day. de invasie van Normandië,
Een gigantische veldslag, en wanneer je dan het gevecht voor het strand hebt gewonnen, Even overleggen en zeggen..... "Kom we gaan terug naar Engeland".
Welke serie volg je momenteel?timdeschipper zei:tellen series ook mee? dan heb ik de laatste aflevering van fear the walking dead net gezien.
gevondendemon zei:Welke serie volg je momenteel? Daar moet je zitten
serieus? Dan plaatsen we beter niks meer.Skank zei:Opletten met spoilers
Niks van aan trekken ,das Skank die z'n post count hoog wilt houdenmysteryliner zei:serieus?Dan plaatsen we beter niks meer.
Deze film bevat geen invasie van een strand! Er is dus ook geen strand dat ze kunnen veroveren! De Film gaat niet over de tweede wereldorlog! ....ja, er zitten veldslagen met auto's in. Maar dat is hopelijk bij de gemiddelde persoon wel duidelijk na kijken van een trailer! En ze gaan niet terug naar Engeland. ....de film speelt zich af in Australië (? Spoiler ?)
Wanneer iemand de film heeft gezien kan er hoog uit een lampje gaan branden: "Aaaah, dat bedoelde hij"
Hoe, lightsaber battle tussen Anakin en Obi? Overleefd Anakin de eerste 2 films? ! Spoiler !ilstino zei:vind ze grafisch veel mooier qua verhaal enzo is originele trilogy nog het beste , in revenge of the sith de lightsaber battle tussen anakin en obi wan is echt wel geweldig , zeker als je vergelijkt met de lightsaber battles uit originele trilogy . daarom dus 7/10 en o ja sound van pod race