Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
raar hé, dat anno 2015 men zo goede CGI kan maken, en toch dat niet te verwoorden verschil dat maakt dat het nep lijkt, of de kijker geen binding krijgt.sandervdw zei:Jurassic World in 3D. Oké, maar sommige scenes wel zeer twijfelachtige CGI.
broodro0ster zei:Jurrasic World in 3D 3D kon wel beter en de CGI zag er vaak plastiekerig uit. Verhaal was ook maar zo zo.
goeie 3d is absoluut niet continu effecten die in de woonkamer komenmysteryliner zei:San Andreas. 4,5 Kost het nu echt zoveel om een echte auto van een berg te rijden/crashen? I.p.v. CGI. Vanaf dan was de toon gezet.
Beeld 6 3D was niet storend, met momenten goede eyecandy die het 3D effect versterken. (Vlekken op een autoraam ...) Maar relatief weinig effecten die in de kamer komen, nu en dan een rotor van de helicopter. Geluid 7 Atmos kwam er soms mooi door, helicopter, of bij sommige schokken het geluid van zand/ cementgruis dat naar beneden kwam.
imo eerder omgekeerd zelfs. Hoe minder van die effecten, hoe liever.Skank zei:goeie 3d is absoluut niet continu effecten die in de woonkamer komen
ja, maar al een tijdje geleden.... Maar inderdaad goed dacht ik!Skank" data-link="https://home-theater.be/topic/13-welke-film-hebben-jullie-zopas-gezien/?postID=35375#post35375"> goeie 3d is absoluut niet continu effecten die in de woonkamer komen </woltlab-quote> Klopt helemaal zei:boot onderdelen die weggerukt worden terwijl de boot verder vaart, breng dit dan extreem in 3D de kamer binnen. Gigantische rukwinden & vliegende brokstukken door een neerstortend gebouw, laat de brokstukken binnen vliegen! Een vallende baksteen nipt langs het personage of camera .... [/SPOILER] Dit zijn zaken die in dit soort films continu gebeuren.
Ze komen snel in beeld, en zijn even snel weer weg, zodat eventuele problemen van je 3D niet of amper zichtbaar zullen zijn. Het beste recept om ten volle 3D te gebruiken, of overgebruiken zoals enkele andere zaken in dit soort film.
Dat was nu niet, en naar mijn mening een gemiste kans.
<woltlab-quote data-author="broodro0ster"] Guardians of the Galaxy was awesome in 3D! Heb je die al gezien Mystery?
Inderdaad, zeer mooi! Deze is echt een van mijn favorieten als het op 3D animaties aankomt, qua real life 3D blijft dat voor mij Hugo!broodro0ster zei:Guardians of the Galaxy was awesome in 3D! Heb je die al gezien Mystery?