Yep, staat hier ook nog steeds op nr. 1luckske zei:qua real life 3D blijft dat voor mij Hugo!
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Yep, staat hier ook nog steeds op nr. 1luckske zei:qua real life 3D blijft dat voor mij Hugo!
De oudere nooit gezien? My GOD SERIEUS gat in uw cultuur !sandervdw zei:Terminator Genysis, zeer aangenaam verrast eigenlijk. Ik vond de actie goed, verhaal oké, acteerprestaties oké tot goed (al lijkt Emilia Clarke met bruin haar wel veel jonger dan in GoT?). Ik heb de oudere films nooit gekeken, maar ga ik nu toch eens doen.
Zo zijn er nog wel Maar ik begin schade in te halen hoor!Skank zei:De oudere nooit gezien?My GOD SERIEUS gat in uw cultuur !
.sandervdw zei:Terminator Genysis, zeer aangenaam verrast eigenlijk. Ik vond de actie goed, verhaal oké, acteerprestaties oké tot goed (al lijkt Emilia Clarke met bruin haar wel veel jonger dan in GoT?). Ik heb de oudere films nooit gekeken, maar ga ik nu toch eens doen.
Die is idd de beste van die drieluckske zei:Nog eens wat (oudere) disaster films bekeken afgelopen weken.
Twister (1996) 7/10
Poseidon (2006) 5,5/10
The Perfect Storm (2000) 8/10
Vooral The Perfect Storm had mij enorm positief verrast.
Nice, ik kijk er al naar uit om deze op BD te kunnen bekijken!Xenomorph zei:
Film 9/10 3D 9/10 subtiel maar niet overdreven geluid 9/10
Toch wel de moeite op BD....Stiibun zei:Bekentenis van de dag : 'k heb Titanic zelf nog nooit gezien. Geen idee of het een groot gemis isDe lange kijkduur zal er ook wel voor iets tussenzitten, hoewel ik hier wel de BD liggen heb. Zal er dus wel ooit eens van komen ... als de dieren terug spreken misschien
Bah ja, film werd pas leuk doen da schip begon te verzuipen ,voorspel was enkel :kiss kiss i love you , etc.NSkank zei:Zo erg is die echt niet jong