• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Poltergeist (2015) Zwak ,zeer zwak 3/10

straks de nieuwe avengers bekijken, ik zal m'n verwachtingen alvast zeer laag houden
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
X+Y (A Brilliant Young Mind) 8/10

Blij dat ik deze gezien heb!
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

timdeschipper

Member
3 mei 2015
34
0
9
poltergeist, predators, death of charly countryman... alles in stukken uiteraard. must have concentration! predators was tot hiertoe wel de max
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Aliens nog eens herbekeken. Natuurlijk al ferm gedateerd maar blijft toch leuke film.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Avengers: Age of Ultron: 7,5/10

Leuke film, maar had net mijn verwachtingen niet ingelost.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Puttermansz zei:
Avengers: Age of Ultron: 7,5/10

Leuke film, maar had net mijn verwachtingen niet ingelost.
263a.png
Ik heb die afgezet na 5 min....
1f914.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
A Bronx Tale 9/10

Wat een baaske is die kleine C. toch
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Mad max fury road.

Visueel en atmos was het een goede film. Wat het verhaal betreft voelt het een beetje aan als D-Day. de invasie van Normandië,

Een gigantische veldslag, en wanneer je dan het gevecht voor het strand hebt gewonnen, Even overleggen en zeggen..... "Kom we gaan terug naar Engeland".
1f612.png
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
mysteryliner zei:
Mad max fury road.

Visueel en atmos was het een goede film. Wat het verhaal betreft voelt het een beetje aan als D-Day. de invasie van Normandië,

Een gigantische veldslag, en wanneer je dan het gevecht voor het strand hebt gewonnen, Even overleggen en zeggen..... "Kom we gaan terug naar Engeland".
1f612.png
1f61b.png
Opletten met spoilers
 
Laatst bewerkt door een moderator:

timdeschipper

Member
3 mei 2015
34
0
9
tellen series ook mee? dan heb ik de laatste aflevering van fear the walking dead net gezien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Skank zei:
Opletten met spoilers
serieus? Dan plaatsen we beter niks meer.

Deze film bevat geen invasie van een strand! Er is dus ook geen strand dat ze kunnen veroveren! De Film gaat niet over de tweede wereldorlog! ....ja, er zitten veldslagen met auto's in. Maar dat is hopelijk bij de gemiddelde persoon wel duidelijk na kijken van een trailer! En ze gaan niet terug naar Engeland. ....de film speelt zich af in Australië (? Spoiler ?)

Wanneer iemand de film heeft gezien kan er hoog uit een lampje gaan branden: "Aaaah, dat bedoelde hij"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
mysteryliner zei:
serieus?Dan plaatsen we beter niks meer.

Deze film bevat geen invasie van een strand! Er is dus ook geen strand dat ze kunnen veroveren! De Film gaat niet over de tweede wereldorlog! ....ja, er zitten veldslagen met auto's in. Maar dat is hopelijk bij de gemiddelde persoon wel duidelijk na kijken van een trailer! En ze gaan niet terug naar Engeland. ....de film speelt zich af in Australië (? Spoiler ?)

Wanneer iemand de film heeft gezien kan er hoog uit een lampje gaan branden: "Aaaah, dat bedoelde hij"
Niks van aan trekken ,das Skank die z'n post count hoog wilt houden
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
@Jake cool... ook eens proberen!
ilstino zei:
vind ze grafisch veel mooier qua verhaal enzo is originele trilogy nog het beste , in revenge of the sith de lightsaber battle tussen anakin en obi wan is echt wel geweldig , zeker als je vergelijkt met de lightsaber battles uit originele trilogy . daarom dus 7/10 en o ja sound van pod race
1f61b.png
Hoe, lightsaber battle tussen Anakin en Obi? Overleefd Anakin de eerste 2 films? ! Spoiler !

Dju, ik wou binnenkort alle films bekijken als voorbereiding voor die nieuwe film.
1f62d.png
( @ilstino niks van aantrekken
1f609.png
)
 
Laatst bewerkt door een moderator: