Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Zo is hetdjaxx zei:Denk dat ik er ook niet meer ga gaan. Wat zijn we thuis toch lekker verwend
Ik weet niet waar jij gaat, maar de laatste 2 keer dat in Kinepolis Brugge ging kijken, stond het volume best stil. Thuis speel ik luider en das zeker niet oorverdovend, want schade wil ik natuurlijk niet oplopen. Maar als er iets ontploft mag dat toch wel impact hebben zeker?demon zei:Laag volume? Ik denk dat jullie thuis net iets té gewoon zijn... Ik heb verdorie oordoppen nodig of het is niet draagbaar onder luide stukken...
Ik ben in zowel Gent als Hasselt geweest, beide staan luid, maar dat zal aan mij liggen..broodro0ster zei:Ik weet niet waar jij gaat, maar de laatste 2 keer dat in Kinepolis Brugge ging kijken, stond het volume best stil.Thuis speel ik luider en das zeker niet oorverdovend, want schade wil ik natuurlijk niet oplopen. Maar als er iets ontploft mag dat toch wel impact hebben zeker?
Wellicht omdat het een Atmos mix isGisteren de nieuwe Mission Impossible gezien. Wat me vooral opviel: het geluid lijkt heel goed ge-edit waardoor er bijna constant surroundgeluid is. Het viel me echt op dat de film u volledig onderdompelt in het geluid. Verhaal/beeld viel wel mee, zeker niet slecht.
2d of 3d? Achteraf gezien zou 3d de moeite zijn?Xenomorph zei:Ant-Man (2015)
Film 7/10 Audio 8/10
Ontspannende actie film!