• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

minions , zwaar tegengevallen , 2 grappige momenten in voor de rest echt niet goed , miss niveau 3 jarige ( terwijl mijn 2.5 en 4 jarige zoontjes de film ook niet echt konden bekoren )

hard naar uitgekeken maar zware teleurstelling

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm mijn dochter van 9 vind hem wel goed. Zal hem binnekort ook is checken.

Vacation (2015): Tjah, niet de bandbreedte waardig. 3/10.

fantastic four 5/10 beter dan beoordeling op imdb maar is slechts een middelmatige film

1u en 20 min opbouw om dan een gevecht van 2 min te hebben trekt op niet veel imho

Project T , onderhoudende film, paar grappige momenten maar het valt op dat hem voor 3D lijkt te zijn gemaakt . Voor een Disney komt er toch wel een beetje veel geweld in maar het is speels geweld dus geen gore toestanden , natuurlijk bevat de film een positieve boodschap maar denk niet dat hem voor de allerjongste is gemaakt. Heb hem wel gezien op de plasma maar met de 5.1 en op gebied van geluid zat het best wel goed en het beeld was ook deftig te noemen. mooie avondvuller.

Mission Impossible Rogue Nation (2015)

Film 8/10 onderhoudende film met veel aktie Audio 9.5/10 één van de best gemixte films van het moment... ga die zeker herbekijken met Atmos!

Vond Rogue Nation ook een stuk beter dan Ghost Protocol.

Pixels</strong>

Nuja, niet bepaald hoogstaand (ook geen verwachting naar) maar toch niet zo slecht als sommige reviews lieten uitschijnen. Plezant genoeg filmke voor op ne zondag namiddag.

Fant4stic

<strong>
Tja, wat kan je daar over zeggen. Een mens zou denken dat we in tijden van de Nolan Batman trilogie, Avengers, Guardians Of The Galaxy (basicly elke Marvel film de laatste paar jaar) de slechte comic book verfilmingen achter ons gelaten hadden. Boy was I wrong. Deze had ook al slechte reviews gehad maar aangezien mijn criteria voor films wel niet zo extreem hoog ligt dacht ik me met deze te kunnen amuseren. Dat einde van die film was echt een van de slechtste die ik ooit gezien heb, precies alsof ze die de laatste 10 minuten voor de film klaar moest zijn nog rap-rap in elkaar geflanst hebben.

San Andreas , ondanks de cliches het chauvinisme en de ietwat slechte cgi viel hem best nog mee. Standaard rampenfilmpke waar de helden uiteraard overleven en de liefde opbloeit ....aaaah hoe schoon... beeeld was best in orde en het geluid viel heel goed mee , toch wel wat effectjes gehoord en de subkes hebben hun best nog eens gedaan.

djaxx zei:
spoil anders voor de mensen die nog niet gekeken hebben...
Boah, alsof DAT nu niet te voorspellen was met dit soort 1-miljoen-in-een-dozijn filmkes...
1f608.png

jvanhambelgium zei:
Boah, alsof DAT nu niet te voorspellen was met dit soort 1-miljoen-in-een-dozijn filmkes...
1f608.png
@'jvanhambelgium,ik denk dat het eerder sarcastisch bedoelt was...

Minions: 7.0, leuke film, maar de gele vriendjes kunnen geen hele film dragen...

Jake zei:
@'jvanhambelgium,ik denk dat het eerder sarcastisch bedoelt was...
Heb hem net gezien en ik kan alleen maar bevestigen : op een schaal van overdrijven van 0-10 scoort deze prent ongeveer 50 Verdict : 4/10 De subwoofer hebben een leuke workout gekregen, dat wel.

In ieder geval, nu effe terug wat gigabytes vrijmaken en die rommel wissen,want een 2e vertoning zit er niet in
1f44d.png

Aan furious 7 gewaagd. Jammer genoeg, wat een tijdverlies 5/10

Tomorrowland 7.5/10 Leuke film en een geweldige soundmix. Twas DTS-HD met de atmos upscaler, maar het leek wel native atmos te zijn!

Terminator Genesys 7/10 Geen topper, maar kwa beeld en geluid zat ie wel goed.

Skyfall 8.5/10 Heerlijke film. Hopelijk is Spectre even goed.

Inside out Verhaal was erg leuk, beeld vond ik minder 7,5/10

Focus 6/10 weg ermee

Insurgent 6,5/10 weg ermee

Back
Bovenaan